אחרי שראינו שלל מפורסמים שנעצרים במכס ומגיבים בזעם, ביניהם הסרטון המפורסם של אסי ועדי בוזגלו שמתעמתים עם נציגי המכס ואומרים: "תשחררי, אל תיכנסי לפינות שאת אחרי זה לא יודעת איך לצאת מהן. תבדקי כשאת יוצאת מפה עם מי יש לך עסק״, אליהם ואל רבים נוספים, מצטרפת כעת דניאל גריבנרג, גרושתו של אייל גולן, שחזרה מחופשה בפריז עם הילדים.
אמש (ד'), העלתה גרינברג סטורי בו סיפרה על המתרחש: "הוציאו לי תיק שנרכש לפני שלושה חודשים. הם לא יודעים כמה הוא עולה, מעכבים אותי במשך שעה וחצי כדי למצוא באינטרנט את השווי של התיק, כי אין קבלה, אין שקית, אין כלום. התיק משומש, כן? אבל שעה וחצי מעכבים אותי עם שני ילדים קטנים באוטו, כדי למצוא כמה עולה התיק", אמרה בכעס. "אומרים לי שאני צריכה לשלם 8,500 שקל מיסים, כולל קנס. הוצאתי את הכרטיס. עכשיו אני צריכה להתעכב כי העמיל מכס לא יודע איך להפעיל אפילו את המדפסת. אתם מבינים? שלוש שעות אני פה עם שני ילדים באוטו, בשביל הקרקס הזה". נציין כי מדובר בתיק ורוד של שאנל ששוויו מוערך ב-7,500 דולר.
דניאל גרינברג במכס
(צילום: אינסטגרם)
ואם המילים שלה לא הספיקו, גרינברג הוסיפה כיתוב על גבי הסרטון: "בדיחה! שעות מתעסקים בתיק שלי שנרכש לפני שלושה חודשים ועבר איתי כבר 3 טיסות! כל זה כאשר חולפים על פני 100 אנשים שלא בודקים אותם אפילו כי את מי מעניין? מה מעניין? רק התיק של דניאל מעניין! 8,500 שקל, זה מה שיעשה להם את המשמרת. טפי! מדינת ישראל, ממש לא לתפארת. גועל נפש על העיניים, שהכסף יהיה הצרות שלנו בריאות איתנה אמן!"
2 צפייה בגלריה
דניאל גרינברג
דניאל גרינברג
דניאל גרינברג מציגה "הוכחות"
(צילום: אינסטגרם)
מרשות המסים נמסר בתגובה: "בשל חובת הסודיות לא נוכל להתייחס לפרטי המקרה. עם זאת, עלינו לציין כי טענות הנוסעת על עיכוב בטיפול אינן נכונות. הוצע לה לחזור לביתה ולקבל הודעת חיוב בהמשך והיא בחרה להמתין במקום עד להגעת המזוודות שלה ולהשלמת התהליך".
2 צפייה בגלריה
דניאל גרינברג
דניאל גרינברג
"שהכסף יהיה הצרות שלנו". דניאל גרינברג
(צילום: אינסטגרם)