3 צפייה בגלריה
רן דנקר איתי וייזר הורים
רן דנקר איתי וייזר הורים
רן דנקר ואיתי וייזר אבא ואבא
(צילום: יח"צ)
בין כל החדשות הקשות שמציפות את האתרים בשבועות האחרונים, קבלו רגע של אושר ונחת: בת נולדה לפנות בוקר (ה') לרן דנקר ולבעלו איתי וייזר. הזמר העלה לרשתות החברתיות תמונה בה רואים את שני האבות המאושרים עם התינוקת הקטנטנה, ומאז הוא מוצף בתגובות אוהבות.
נזכיר כי בחודש יולי האחרון, אחרי עשור של זוגיות, התבשרנו כי דנקר ובן זוגו הבמאי מצפים לבת בהליך פונדקאות שנעשה בישראל ולווה על ידי השניים מקרוב.
3 צפייה בגלריה
אחד בלב
אחד בלב
בהצלחה לכם בלילות מעכשיו!
(צילום: ענת מוסברג)
בני הזוג, שנישאו לראשונה בעיצומה של הקורונה בדצמבר 2020 ושוב בניו יורק בחודש שעבר, מגדלים במשותף את שתי בנותיו של וייזר מהורות משותפת אך דנקר אמר בעבר כי הוא רוצה גם ילדים משלו וכעת החלום הזה סוף סוף התגשם.
בריאיון לשער Pplus מינואר 2021, אמר כי הבנות אף קוראות לו מדי פעם "אבא": "לסירוגין. זה תלוי. כשבא להן הן קוראות לי אבא, לפעמים הן קוראות לי רני. יש לנו המון שמות בבית, זה ממש משתנה. אנחנו לא לוחצים על זה, אני מרגיש שאסור ללחוץ. זה צריך לבוא בצורה טבעית. הבנתי במשך הזמן שגם אם הן לא הבנות שלי ביולוגית, מה שהופך אותן לשלי... 'שלי', זה גם איזה ניכוס כזה, אבל מה שהופך את זה למעניין ולחזק ולאהבה, זה הזמן שאתה משקיע. אז אני אבא לכל דבר מהבחינה הזאת, כן".
3 צפייה בגלריה
מתוך כתבת השער של דנקר
מתוך כתבת השער של דנקר
מתוך כתבת השער של דנקר
(צילום: שי פרנקו)
בשנת 2015 דנקר יצא מהארון בריאיון ל"ידיעות אחרונות" וסיפר כי הוא מנהל מערכת יחסים עם גבר. "פשוט התאהבתי", אמר דנקר על הזוגיות שהייתה עדיין סודית. "מה שיותר מפתיע אותי מזה שאני בזוגיות עם גבר, זה שאני שלוש שנים בזוגיות". בר המזל מאז ועד היום, הוא כאמור וייזר, במאי תיאטרון ידוע ואב לשתי בנות בהורות משותפת.
השחקן התפרסם בתפקיד זוהר להט בסדרה "השיר שלנו", והפך לאחד הכוכבים הגדולים והמוכרים בישראל. מאז הוא שיחק בשלל סדרות, ביניהן "תא גורדין", "דני הוליווד", "מיגל" ועשה גם שלל הופעות קולנועיות בסרטים "כלבת", "עיניים פקוחות" ועוד.