בזמן שהרכבת האווירית של כוכבי הוליווד שמגיעים לישראל עובדת שעות נוספות, מייקל לוקאס, שחקן פורנו אמריקני ממוצא יהודי, נמצא גם כן בארץ בימים אלה ומוקדם יותר השבוע נכח בפגישה עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה. השניים הצטלמו יחד עם הזמר דוד דאור ולוקאס פרסם את התמונה ברשתות.
המפגש התקיים ביום ראשון האחרון בבנייני האומה בירושלים, במהלך אירוע שנקרא "עם אחד - שיר אחד" שבו הופיעו מיטב האמנים למען המשפחות השכולות ומשפחות החטופים.
"התמונה צולמה מאחורי הקלעים במופע הצדעה מרגש", סיפר דאור ל-Pplus. "מייקל ודאגלס מארי (בן זוגו) עושים המון למען ההסברה הישראלית בעולם - לפעמים תוך כדי שהם משלמים מחיר אישי. הם אוהבי ישראל ועל כך אני מוקיר להם תודה".
3 צפייה בגלריה
מייקל לוקאס אמיר אוחנה
מייקל לוקאס אמיר אוחנה
יושב ראש הכנסת עם מייקל לוקאס ודוד דאור במפגש מאחורי הקלעים באירוע "עם אחד-שיר אחד"
(צילום: אינסטגרם)
לוקאס, שזכה לככב בלא מעט סרטים שכנראה לא תראו בבית הקולנוע הקרוב לביתכם, הוא בעל חברת ההפקות Lucas Entertainment ונחשב לשם דבר בקהילה הגאה הבינלאומית.
שחקן הפורנו האמריקני שוהה בארץ כבר למעלה מחודש כשהוא מגויס לגמרי לטובת מערך ההסברה בעמוד האינסטגרם שלו, העומד על 116 אלף עוקבים.
בן זוגו של לוקאס, דאגלס מארי, הוא עיתונאי, פרשן פוליטי וסופר בריטי, שמאז פרוץ המלחמה זוכה לתהודה יוצאת דופן בעקבות דבריו הפרו-ישראליים ובזכות כך שגינה תפיסות פרו-פלסטיניות בנוגע לסכסוך המתמשך, כשהפך להיות אחד מהעיתונאים המזוהים ביותר עם התמיכה במהלכים שמבצעת ישראל ובזכותה להגיב על פשעי החמאס.
3 צפייה בגלריה
מייקל לוקאס
מייקל לוקאס
התגייס למען ההסברה הישראלית. לוקאס
(צילום: אינסטגרם)
3 צפייה בגלריה
מייקל לוקאס
מייקל לוקאס
מאמינים בך. לוקאס
(צילום: אינסטגרם)