חצי שנה עברה מאז אותה שבת איומה ב-7 באוקטובר. ומכיוון שעם ישראל ידוע ביכולת שלו להמשיך לשמוח ולהישאר חיובי בכל עת - הרשתות החברתיות שלנו התמלאו בכוכבי רשת שהפכו את הימים הקשים לקצת יותר נעימים.
והנה אתמול (שבת), אחרי 48 שעות מתוחות בהן דיברו על תקיפה מאיראן, אותם כוכבי רשת חזרו עם סשן סרטונים קורעים מצחוק, שהפכו את היום לקצת יותר נסבל. ממשה כורסיה והחשש שלו לעלות שוב במשקל ועד מירית גליצקי, שמוכנה לספוג הכל - רק לא את המילים "חסרת תקדים". המלצת המדור - רוצו לעשות פולואו, אתם לא תתחרטו.

"יא דפוקים יש לנו כאן את אלאקצא"

משה כורסיה הפך לאחד מכוכבי הרשת המובילים ביותר מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל" בזכות סרטונים שהעלה על בסיס יומי מהשירות במילואים. המילים "עזה בובי" הפכו לסלוגן מנצח ואפילו הולידו שיר שהפך ללהיט, והנה אתמול קיבלנו גרסה חדשה ועדכנית: "איראן בובי".
כורסיה צילם את עצמו רץ לתפוס מחסה באמצע הלילה, תוך כדי שהוא מזכיר לאיראנים שאלאקצא בירושלים - וכמובן כל זה לווה בהבעות הפנים היחודיות רק לו". כמובן שהיה גם קפה קר, אלא מה?

"חיל האוויר שבשמים ובארץ"

מירית גליצקי, "מוגזמת" בשבילכם, התחילה כבר אתמול בלילה עם פוסטים מצחיקים וחרדתיים כאחד. "אם אני סתם הולכת לישון עם מחטב וטרנזיסטור זה הסוף שלהם", כתבה.
לא עבר הרבה זמן וגליצקי פרסמה פוסט נוסף: "כלום לא הלחיץ אותי עד לרגע שיונית לוי עלתה עכשיו לשידור", פרסמה בשעות הקטנות של הלילה.
הבוקר פרסמה המוגזמת פוסט חדש כחלק מהפוסטים של "מירית פורקת", הריעה לחיל האוויר, עשתה צחוק מאיראן אבל גם יצאה בבקשה קורעת לב: מספיק עם צמד המילים "חסרת תקדים".

"כן אני עוד חי"

גָּלְגּוּל פתח את הבוקר עם סרטון שלו רוקד לצלילי השיר "חי" של עופרה חזה, שעלה כמובן אחרי סרטון אחר שפרסם בשעות הקטנות של הלילה בו רואים אותו ואת אמא שלו יושבים תחת כיפת השמיים וצוחקים על הכט"במים שעברו. "יצאנו לצפות בנפילת כוכבים ולחכות לאירוע היסטורי", כתב.

"אם תתקפי את תצאי מטומטמת"

הסטנדאפיסט עידן ניידיץ התאחד עם הקולגה יוסי גבני ועל הלחן של השיר "סיון" הדביקו מילים חדשות וקליטות. "אם תתקפי אותי איראן, את תשלמי במזומן, למרות שאת הרחק מכאן". זהירות, השיר - בגרסה הזו, לא ייצא לכם מהראש.

דירוג בגוגל - כוכב אחד: גיא אורדיבר

"בחצות, עם כטב"מים באמים": דימה אקס אר