"אנחנו רגילים להיות ביחד כל הזמן", פותחת ג'ודי שלום ניר מוזס את הפרק הרביעי בסדרה "ג'ודי והעיר הגדולה", כשהיא פונה לבן זוגה, אבי רוטנברג, רגע לפני שהוא עוזב אותה לראשונה מאז עברו השניים יחד לניו יורק, לתקופה בלתי מוגבלת. "יהיה לך קצת חופש, אולי תתגעגעי קצת", הוא משיב בחיוך.
כאמור, אשת התקשורת החליטה לעזוב הכל מאחור ולנסות להתחיל מחדש בעיר הגדולה, וכעת היא מסתגלת לחיים החדשים. כדי להקל על המעבר, החברות שלה מישראל מגיעות לבקר, אבל מסתבר שהיא לא הסיבה היחידה, וזה גם לא השופינג: לא מעט נשים טסות לצד השני של האוקיינוס כדי לעשות הזרקות בפנים אצל רופא מסוים בניו יורק. "אמרתי, אני רוצה לראות מי זה, מי הקוסם שלהן", אומרת שלום ניר מוזס לפני שהיא מתחילה לתחקר את ד"ר ג'ואל קסימיר מה סוד הקסם שלו. (ספוילר: "הן רגילות אליי", הוא אומר בענווה). "אני מאוד בעד זריקות, אני חושבת שכל דבר שאפשר לשפר את המראה והאסתטיות הוא חשוב", אומרת ג'ודי ומודה שגם היא מזריקה. עם זאת, היא מבהירה שאסור להגזים: "אני כן בעד זריקות וניתוח פלסטי למי שצריכה, אבל ברגע שמגזימים, כשאת נראית כמו שלד והפרצוף שלך לא זז ולא אמיתי ולא טבעי, אז את פשוט שופכת את התינוק עם המים. חשוב להיראות טוב - אבל לא להגזים".
3 צפייה בגלריה
ג'ודי ניר מוזס שלום
ג'ודי ניר מוזס שלום
בעד ניתוחים פלסטיים - אבל לא להגזים. ג'ודי שלום ניר מוזס
(צילום פרטי)
לאחר שבפרק הקודם ג'ודי חשה געגועים קשים בעקבות סרטון שקיבלה מחברים, הפעם היא קיבלה תחושה של בית כשהחברה הטובה, מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש, הגיעה לביקור. "איזה כיף שבאת", היא מכריזה והשתיים יצאו לשופינג סוער - שאמנם פחות הלהיב את ג'ודי אבל לוסי הזכירה לה שהיא עדיין תיירת ובאה רק לביקור שנפל על יום העצמאות, וזו תהיה הפעם הראשונה שלה לא בישראל בתאריך הזה. כזכור, אהריש הייתה אחת ממדליקות המשואה בשנת 2015 ויום העצמאות חשוב לה במיוחד. "את חושבת שהיום היו נותנים לך להדליק משואה? מירי רגב הייתה נותנת לך?", מתקילה ג'ודי את אהריש שמודה שהיא לא יודעת לענות על זה.
3 צפייה בגלריה
ג'ודי ניר מוזס שלום
ג'ודי ניר מוזס שלום
ג'ודי ולוסי עושות את ניו יורק
(צילום פרטי)
בין שיחות על שופינג ומשואות, אהריש הבחינה שלג'ודי אין בבית מזוזה, מה שגרם לאשת התקשורת לשלוח את בן זוגה לטפל בנושא במהרה. וגם: איך נראה שיעור זומבה עם שירים של עדן בן זקן בניו יורק? צפו בפרק שבתחילת הכתבה!
פספסתם את הפרקים הקודמים של ג'ודי והעיר הגדולה?
3 צפייה בגלריה
ג'ודי ניר מוזס שלום
ג'ודי ניר מוזס שלום
שיהיה במזל ובשעה טובה!
(צילום פרטי)