2 צפייה בגלריה
השקת העונה החדשה של אקס פקטור
השקת העונה החדשה של אקס פקטור
בדרך לשלטי חוצות ולהפסקת הפרסומות. אביב גפן
(צילום: ענת מוסברג)
לראשונה אי פעם, אביב גפן הולך לככב בקמפיין: הזמר נבחר להיות הפרזנטור של "דן-דיזיין סנטר" ויוביל את מהלכי הפרסום של המותג בשנים 2023-2024. כזכור, האחרונים שאיישו את התפקיד היו אסי עזר ורותם סלע, שהיו הפנים של מרכז העיצוב כעשור. בקמפיין יושקעו כ-15 מיליון שקלים בשנת 2023, מתוכם גפן צפוי לשלשל לכיסו מאות אלפי שקלים לשנה.
הבחירה בגפן כפרזנטור של מותג לעיצוב הבית קצת מתבקשת אחרי שנודע כי הוא ואשתו שני פרידן נפרדים אחרי 23 שנים יחד. בכל זאת, עכשיו הוא צריך לרהט בית חדש מאפס.
נזכיר כי בחודש שעבר גפן כתב באינסטגרם שלו: "שני ואני רצינו לעדכן שאחרי 23 שנה החלטנו בהחלטה משותפת לקחת פסק זמן ולבחון את האהבה שלנו למעננו ולמען הילדים שלנו". המוזיקאי הוסיף: "אנחנו מאוד אוהבים וחברים קרובים ולפעמים גם הלב בתקופת בחירות. נשמח מאוד אם תכבדו את הפרטיות למען שלום הילדים והמשפחה שלנו".
בחודשים האחרונים היו לא מעט שמועות סביב משבר ביחסים של גפן ופרידן, שבני הזוג הקפידו להכחיש באופן קבוע. נזכיר כי לשניים שני ילדים משותפים: דילן (15) ואליוט (6).
הטקטיקה של לבחור פרזנטור מפורסם רגע אחרי פרידה לא חדשה - האחרונה שעשתה זאת הייתה שלומית מלכה, דקה וחצי אחרי שנפרדה מיהודה לוי ועזבה את ביתם המשותף.
2 צפייה בגלריה
כבר לא. אסי עזר ורותם סלע
כבר לא. אסי עזר ורותם סלע
כבר לא. אסי עזר ורותם סלע
(צילום: אינסטגרם)