כוכב הרשת יוחנן טווינה שהשתחרר לאחרונה מצה"ל גילה כי סרטון ישן שלו מהתקופה בצבא, רוקד במדים הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. במה שהתחיל כבדיחה ישראלית ואז התגלגל ברשת עד שהופץ בחו"ל כאילו מדובר בחדשות – מואשם טווינה הרוקד בסרטון כי הוא החייל שחיסל את מנהיג חמאס ורב המרצחים יחיא סינוואר. בסרטון שקיבל חשיפה גדולה בטוויטר, טיקטוק ואינסטגרם, נכתב עוד כי שם החייל שחיסל את מנהיג חמאס הוא "רן דומלי".
הסרטון של יוחנן טווינה רוקד שהפך לוויראלי כ"רן דומלי, מחסל סינוואר"
(אינסטגרם)

היום (ד׳), בעוד טווינה מטייל בסרי לנקה, נחשף לאזהרת המסע של המטה לביטחון לאומי, לפיה קיים מידע על איום טרור לאזורי תיירות וחופים במדינה, בדגש על ישראלים. דיברנו עם כוכב הרשת וזה מה שהוא סיפר לנו:
"שמעתי על האזהרות מסע מחברה בקזינו. היא באה ואמרה לי: 'שומע, יש אזהרות מסע בארוגם ביי, לא להתקרב לשם'. ואנחנו בדיוק היינו בדרך לשם עם האוטו, אמרתי 'יאללה בסדר'. כשהגענו לוויליגמה פתאום קיבלנו את ההודעה של המל"ל. אמרנו לנהג לעשות אחורה פנה וחזרנו לקולומבו, הבירה. אני לא מפחד. עם ישראל פה, הכל בסדר. אף אחד לא מתקרב לקולומבו. אני במלון שהיה בו פיגוע לפני איזה שלוש שנים, ממש כאן. אז עכשיו בכלל יש פה ביטחון, אז בשביל להיכנס למלון זה כמו לנתב"ג, אז זה סבבה".

4 צפייה בגלריה
יוחנן טווינה
יוחנן טווינה
במלון בסרי לנקה, לאחר ששמע על אזהרת המסע. טווינה
(צילום מסך: אינסטגרם)
חשבת להקדים את החזרה שלך לארץ בעקבות זה?
"אין לי כרגע תאריך חזור, אבל אני שוקל לטוב לתאילנד, זה נראה לי יותר נוצץ, אני לא אשקר".
הישראלים שם מפחדים?
"אני כרגע עם בן דוד שלי והוא ממש נלחץ, הוא לא רגיל. אני היתי כבר בכל מיני מדינות ערביות, הייתי בקהיר, בקטאר, זה לא מפחיד אותי, אבל הוא ממש מפחד. ראיתי בקבוצה של הישראל שנמצאים בוויליגמה שכולם משקשקים מפחד".
4 צפייה בגלריה
יוחנן טווינה
יוחנן טווינה
"הומו מחסל את סינוואר - צחוקים!". טווינה בערב רגיל
(צילום מסך: אינסטגרם)
מה חשבת על זה שפרסמו שאתה חיסלת את סינוואר?
"האמת שזה ממש הצחיק אותי, זה הכי קורע בעולם - הומו מחסל את סינוואר. צחוקים! אחרי זה זה התפוצץ והגיע למיליוני צפיות ואחרי זה ראיתי שבאמת חושבים שזה אני שחיסל אותו. אמרתי 'פאק, איזה פאדיחות'. אנשים מהטוויטר וכל מיני קהילות של יהודים מחו"ל כתבו לי 'איזה כיף שהומו חיסל את סינוואר'".

4 צפייה בגלריה
יוחנן טווינה
יוחנן טווינה
מכוסה בדגל. טווינה
(צילום מסך: אינסטגרם)
הותקפת ברשת?
"האמת שלא. אני רגיל שכל יום כותבים לי 'יא הומו', הכל בסדר. כן היו כל מיני שכתבו 'איזה ייצוג של הצבא, איזה באסה'".
אתה חושב שהאזהרות מסע הן בגללך?
"האמת שאני קצת חושב שהאזהרות בגללי. סתם! לא! יש מצב שזה קשור, אם כן, זה יהיה הדבר הכי מצחיק בעולם. ראיתי בקבוצה של וויליגמה שאנשים חושבים שזה אני, 'יואו זה יוחנן שהביא את הנאחס', לא נעים לי. אני לא מפחד, על הזין שלי, תאשימו אותי".

4 צפייה בגלריה
יוחנן טווינה
יוחנן טווינה
"עשיתי טיקטוק והייתי בשק"ם". יוחנן טווינה
(צילום מסך: אינסטגרם)
מה עשית בצבא?
"עשיתי טיקטוק והייתי רוב היום בשק"ם. אבל הייתי אחראי לגייס אנשים במדור שיווק ודיגיטל במיט"ב".