בשיתוף עם fix
את השם שירה לוקץ' חלקכם וודאי מכירים מתוכנית הריאליטי "פקין אקספרס" בה היא משתתפת, אבל את השם של סבה וסבתה - שלדון ומרים אדלסון, בטוח שמעתם. על פי דירוג המיליארדרים של "פורבס", מרים אדלסון נמצאת במקום ה־35 בין עשירי העולם עם הון מוערך של כ־35 מיליארד דולר. בתה יסמין לוקץ' יושבת בפאנל "הכרישים" וכיכבה ב"רוקדים עם כוכבים" וכעת הנכדה שירה, שכבר פרצה בריאליטי, עושה צעד נוסף בעולם הבידור.
לוקץ' הצעירה, או כמו שאנחנו אוהבים לכנות אותה - "יורשת המיליארדים", נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של fix, לצד הדוגמנית והפרזנטורית רומי פרנקל. על יאכטה שיצאה מהמרינה בהרצליה ביום שמש חם, לוקץ' עברה לביקיני והצטלמה לקמפיין החדש, ובין פוזה אחת לשנייה סיפרה לנו על הג'וב החדש שלה, ההחלטה לצאת ולהתפרנס בעצמה ועל בעיות דימוי הגוף - שהיא מצליחה לנצח בגדול בצילומים בבגד ים.
את הנכדה של שלדון ומרים אדלסון, סבתא שלך היא בעצם האישה הכי עשירה בישראל. "אחלה סבתא. בשבילי היא סבתא - ארוחות שישי, טיולים עם המשפחה והיא אוהבת להביא לי את הבגדים הישנים שלה שהם סטייל ברמות, אבל כן, היא גם אישה שעושה הרבה דברים חשובים. פעם זה היה ממש מביך אותי. כשהייתי בכיתה ח' ביקרתי ב'יד ושם' ויש שם כזה פלקט עם השם של סבא וסבתא שלי וחשבתי לעצמי 'זה סבא וסבתא שלך!' וממש התביישתי. עכשיו זו גאווה עצומה, לדעת שהם תרמו לכל כך הרבה דברים חשובים".
יש משהו בלהיות בספוט של מישהי שבאה מבית עם כסף שלא תמיד נוח. "אני הרבה יותר שיחקתי לעצמי בראש עם המחשבה שאנשים בטח חושבים שאני משהו שונה, שהם בטח שופטים אותי, אבל אין לי שליטה על זה. הדבר היחיד שיש לי שליטה עליו זה עליי ואיך אני מתייחסת לזה. אני מאחלת לאנשים כאלה לא לשפוט אף אחד ברמה כזו - ולא רק אנשים שהם בעין הציבורית".
5 צפייה בגלריה
שירה לוקץ' פיקס
שירה לוקץ' פיקס
נכדה גאה. שירה לוקץ'
(צילום: אור דנון)
את מצלמת עכשיו קמפיין ל-fix, מאיפה זה הגיע? "הייתי בשוק כשקיבלתי את ההצעה וזה ממש ריגש אותי. אני אוהבת את fix ואני שמחה לקחת חלק בזה. בעבר חווייתי בעיות קשות עם דימוי גוף ועם אוכל, אני חושבת שלא חסרים אנשים שחווים את הבעיה הזו של דימוי גוף ואוכל, גם נשים וגם גברים. באתי לכאן בשביל הניצחון האישי שלי. שירה של התיכון בחיים לא הייתה מדמיינת את עצמה כאן. אני שמחה להיות כאן ואני משתדלת לאהוב את הכל".
אנשים יראו את הקמפיין ויגידו 'היא מקבלת כאן כסף, אבל מזה כבר בשבילה'? "זה לא שהם לא מזיזים לי, אבל אני מנסה שזה לא ישפיע עליי, אלא אם כן זו ביקורת רלוונטית. באתי לכאן מהרבה מאוד סיבות, בא לי לקדם את עצמי, בא לי להרוויח כסף שהוא שלי. קיבלתי את ההצעה הזו, אני מאמינה בחברה הזו ואני באה כדי לעבוד על עצמי ועל הביטחון שלי. כבר הייתי בסאגה של לשבת בבית ולהרגיש אשמה".
אשמה על מה? "חשבתי שלכל מקום שאני אלך וכל דבר שאעשה יהיו את האנשים שיגידו שהגעתי למקום הזה נטו בגלל הייחוס המשפחתי שלי. אני לא אומרת שזה לא נכון, אני חושבת שכולנו מתחילים עם מה שאנחנו נולדים איתו ואנחנו משחקים אותה משם. לא רציתי להיות חסרת ערך ולא רציתי לפגוע באף אחד, הקטנתי את עצמי ושמתי את עצמי בפינה כמה שיכולתי. עכשיו אני מנסה לצאת מזה".
זה להיות בצל של המשפחה במשך כל החיים. "אפשר לראות את זה ככה, אבל אני חושבת שרוב האישיוז שלי זו אני מול עצמי. אמא שלי תמיד אומרת לי 'לולי, אני אוהבת אותך בכל מצב ולא חשוב מה תעשי', אז זה הכל אצלי בראש. אני עוברת את התהליכים שלי עם עצמי, להבין איך אני יכולה לשפר את עצמי ולהיות אדם טוב יותר כלפי הסביבה".
5 צפייה בגלריה
שירה לוקץ' פיקס
שירה לוקץ' פיקס
"כולנו מתחילים עם מה שאנחנו נולדים איתו ואנחנו משחקים אותה משם"
(צילום: אור דנון)
5 צפייה בגלריה
שירה לוקץ' פיקס
שירה לוקץ' פיקס
צילומים שהם פאן במקסימום
(צילום: בן דיאמנט)
5 צפייה בגלריה
שירה לוקץ' פיקס
שירה לוקץ' פיקס
מי קופצת ראשונה?
(צילום: יח"צ)
5 צפייה בגלריה
שירה לוקץ' פיקס
שירה לוקץ' פיקס
עתידות: זה הולך להיות קיץ רותח
(צילום: רומי רוט)
בשיתוף עם fix