בדיוק חודשיים עברו מאז שהזמרת שי המבר ובן זוגה נדב סיון התארסו בחופשה רומנטית בתאילנד, ואתמול (א׳) הם עשו את הצעד הגדול לשלב הבא והתחתנו. בטקס צנוע במטע זיתים במושב אמירים שבצפון, ובנוכחות חמישים קרובים בלבד, השניים צעדו לחופה.
חתונה שי המבר
(צילום: אורית פניני)
הנשואים הטריים הכירו לפני כשלוש שנים כשהתגוררו בסמוך, ומתחת לחופה סיפרה המבר את סיפור ההיכרות שלהם: "במרפסת שפונה אל הרחוב, דירה מתחתיי, פתאום היית אתה. מנגן בגיטרה ובמסירות כזאת. העפתי מבט קטן וגיליתי שכן חדש. לרגע אחד, באיזו רטיטה במקום הכי קדום בגוף, הרגשתי שהגבר הזה הולך להפוך לי את החיים. זמן קצר אחר כך בלוח השנה, אזעקה מחרישת אוזניים תפסה אותי במקלחת וככה מצאתי את עצמי עומדת מול השכן יפה התואר וכל השכנים האחרים עם מגבת, שמפו על הראש וסכין גילוח ביד. לא בדיוק הלוק שדמיינתי, אבל בהחלט כזה שמושך תשומת לב. ראיתי בזה הזדמנות, חיפשתי אותך בקבוצה של הבניין וכתבתי לך שמכל השכנים, איתך אני מרגישה הכי בטוחה בחדר המדרגות".
המבר סיימה ואמרה: "אני נשבעת להמשיך לשמור עליך ולאהוב אותך כי מגיע לך את העולם, אהבת אמת, אהבה ללא תנאי, אהבה שלפני ומעבר לרומנטיקה, מנפש לנפש אחרת, עד הסוף שהוא גם התחלה".
2 צפייה בגלריה
שי המבר נדב סיון חתונה
שי המבר נדב סיון חתונה
מזל טוב! שי המבר ונדב סיון
(צילום: בן קלמר)
2 צפייה בגלריה
שי המבר נדב סיון חתונה
שי המבר נדב סיון חתונה
אינטימי וצנוע במושב אמירים שבצפון
(צילום: בן קלמר)