בשבוע שעבר התחתנה יוצרת התוכן ליאל אלי באירוע גדול בנוכחות בני משפחה וחברים רבים מתעשיית הבידור. מי שמכיר את חברותיה של אלי מהסטוריז והפוסטים שלה באינסטגרם, אולי הבחין בשוני קל בהרכב הבסטיות שליוו אותה ביום חתונתה ובימים שקדמו לה.
עד לאחרונה היה מדובר בשלישייה קבועה: ליאל, קייסי זפטה כוכבת "הישרדות" וטליה עובדיה זוכת "האח הגדול", שבשנתיים האחרונות טיפחו חברות צמודה שכללה הרבה בילויים משותפים, לעיתים גם עם בני זוגן. זפטה ועובדיה התארחו בפודקאסט של ליאל, הן הצטלמו ביחד לקמפיין בגדי ספורט ואף ליוו את טליה ביום החתונה שלה עם שחף. אבל אז התחילו הבעיות.
5 צפייה בגלריה
ליאל אלי קייסי זפטה
ליאל אלי קייסי זפטה
עבר חתול שחור? קייסי זפטה וליאל אלי
(ליאל אלי קייסי זפטה)
לקראת החתונה של ליאל, החלו שמועות שסיפרו כי שלוש החברות כבר לא ממש מסתדרות ושנוצר ריחוק בין ליאל וטליה לקייסי - שנעדרה ממסיבת הרווקות של ליאל ומטקס החינה. לחתונה לעומת זאת, קייסי הגיעה ושם ניסו השתיים לשדר עסקים כרגיל, הצטלמו וחגגו ביחד.
יחד עם זאת, מאחורי הקלעים היחסים בין השתיים היו מתוחים מתמיד מכיוון שבזמן החינה של ליאל, קייסי העלתה סטורי מארוחת ערב שבה הייתה עם חברים אחרים - צעד סימבולי במחוזות האינסטגרם שהעמיק את הריחוק בין הצדדים. גם היעדרותה ממסיבת הרווקות הרחיבה את הקרע, וטליה, שקרובה יותר לליאל, לקחה את הצד שלה בסיכסוך.
5 צפייה בגלריה
חתונה ליאל אלי
חתונה ליאל אלי
ליאל אלי ביום החתונה שלה
(צילום: חיים אפריאט)
בראיון לתקשורת, טענה קייסי כי היא דווקא כן הגיעה למסיבת החינה של ליאל אבל בשעה מוקדמת מדי, מאחר שלא עודכנה במועד ההתחלה המדוייק של האירוע.
בעקבות אי ההבנה שנוצרה, היא עזבה כדי ללכת לכאורה לפגישת עבודה, אך כאמור בהמשך הערב העלתה סטורי מבילוי אחר, שהצטייר כלפי חוץ כהברזה מאירוע החינה.
5 צפייה בגלריה
ליאל אלי קייסי זפטה
ליאל אלי קייסי זפטה
"יש הרבה דברים לא פתורים בינינו"
(ליאל אלי קייסי זפטה)
גורמים שנכחו בחינה מאשרים כי קייסי אכן הגיעה לקראת תחילת האירוע ונמנתה עם ראשוני האורחים, אבל הרגישה אי-נוחות בשל השעה המוקדמת והחליטה לעזוב. לכל זה מצטרפת גם ההיעדרות שלה ממסיבת הרווקות - עליה היא הודיעה רק לאחר שהמסיבה כבר החלה.
כעת, כשהעוקבים שמו לב למתרחש ותהו מה קורה ביניהן - לא נשארה לצמד החברות (לשעבר?) ברירה אלא להגיב ולנסות להרגיע את הרוחות.
אתמול (ג'), ליאל אישרה את השמועות וכתבה בסטורי: "קשה לא לשים לב שהיה פה ריחוק. אני חושבת שיש הרבה דברים לא פתורים בינינו ומטען שיושב. קודם אנחנו נשב לסדר את הדברים כי חייב וצריך. אם יהיה משהו לעדכן - אעדכן, נשבעת". היא הוסיפה: "הכל זניח ביחס למצב ובאמת שהכול בסדר. כל אחת עשויה מחומר אנושי טוב ולאן שלא נלך יהיה בסדר".
5 צפייה בגלריה
ליאל אלי קייסי זפטה
ליאל אלי קייסי זפטה
התגובה של ליאל בסטורי
(ליאל אלי קייסי זפטה)
הבוקר התייחסה גם קייסי לריב, וכתבה באינסטגרם: ״אני יודעת שיש הרבה דברים שרצים עכשיו ברשת. אני מודעת לזה שזה חלק מהחשיפה, אבל אני בוחרת לא להתייחס ולפרט, כי אם יש לי שליטה מסוימת על הפרטיות שלי, תמיד אבחר לשדר שהכול בסדר מתוך כבוד לאחר ולטפל בדברים באופן פרטי, כי כזאת אני״.
נמשיך לעקוב ולייחל לפיוס משמח.
5 צפייה בגלריה
ליאל אלי קייסי זפטה
ליאל אלי קייסי זפטה
גם קייסי הרגישה צורך להגיב על המצב
(ליאל אלי קייסי זפטה)