2 צפייה בגלריה
אביבית בר זוהר מאורסת
אביבית בר זוהר מאורסת
מגיע לך: אביבית בר זוהר מאורסת
(אינסטגרם)
אחרי למעלה משנה של זוגיות שהגיעה אחרי לא מעט מערכות יחסים לא מוצלחות, אנחנו מאוד שמחים לבשר שאביבית בר זוהר (40) ובן זוגה קווין צרפתי (39) מאורסים! בפוסט שהעלתה כוכבת הריאליטי הערב (ב'), היא הציגה טבעת יהלום ענקית למצלמה וכתבה: I said yes.
בהמשך, העלתה בר זוהר סרטון לאינסטגרם בו רואים את צרפתי מגיע על סוס לבן, מחבק ומנשק אותה לצלילי כינור בעודה בוכה, והמצלמה מתעדת את המילים Say Yes ("תגידי כן") על הדשא באורות, כמו גם את ראשי התיבות שלהם בפרחים.
השניים, שמנהלים מערכת יחסים בשנה האחרונה, עברו לא מעט קשיים בדרך: כשהזוגיות ביניהם רק התחילה והשניים עברו לגור יחד, סיפרה בר זוהר כי גרושתו של קווין ואם ילדיו הגיעה לביתם ותקפה אותה פיזית. בהמשך, היא אף סיפרה כי צרפתי היה במערכת יחסים אלימה עם האקסית שלו, כך שהאלימות שהופנתה אליה אינה מפתיעה.
עבור בר זוהר זו מערכת היחסים המשמעותית הראשונה בשנים האחרונות, אחרי תקופה ארוכה של רווקות ומערכות יחסים קצרות, ביניהן עם הדוגמן שלומי והבה, איש העסקים צחי מרקור, מאמן הכושר יואב אלבז ונוספים. בראיונות עבר סיפרה כי ביטלה חמש חתונות וכעת נותר רק לקוות ולאחל שהשישית תצא לפועל.
2 צפייה בגלריה
חתונה נסרין קדרי רום שמיר אביבית בר זוהר קווין
חתונה נסרין קדרי רום שמיר אביבית בר זוהר קווין
מאחלים לכם רק אושר ועושר
(צילום: אמיר מאירי )