2 צפייה בגלריה
רונית יודקביץ ביקיני אינסטגרם
רונית יודקביץ ביקיני אינסטגרם
למי קר פה? רונית יודקביץ' לוהטת בביקיני
(צילום מסך)
אנחנו רגילים לראות בפיד שלנו תמונות של כוכבות בבגדי ים שמציפות לנו את האינסטגרם, אבל לא בכל יום אנחנו זוכים לראות אחת כזו בחשבון של רונית יודקביץ', שלא נתנה למזג האוויר שבחוץ להפריע לה והעלתה הבוקר (ג'), תמונה בביקיני עם הכיתוב: "כי אני אישה בת 57 ומותר לי להיות בבגד ים בביקיני".
אנחנו כמובן לא יכולנו להישאר אדישים ורצינו להבין מה עומד מאחורי התמונה המדוברת. "אין כאן אמירה, זה פשוט משהו שהוא מאוד כן ואמיתי", אמרה יודקביץ' בשיחה עם Pplus. "אני בתעשייה הזו כל כך הרבה שנים ואני מאוד מגוונת - אני דוגמנית, שחקנית, מעצבת פנים, מרצה ועמדתי מול המראה וזה פשוט חלק ממני".
נזכיר כי לפני שנתיים הייתה זו דוגמנית העל הבינלאומית פאולינה פוריצקובה (57) שניצלה את מאות אלפי עוקבי האינסטגרם שלה כדי להעביר מסר נוקב, ופרסמה תמונת עירום שלה נגד השיימינג שעושים לנשים מבוגרות שמצטלמות בלי בגדים. יודקביץ' לעומתה, מסבירה שהיא לא עשתה את זה כתגובת נגד למשהו, אלא שהיא פשוט חוגגת את מי שהיא. "אני מדגמנת מגיל 13 וחצי, ויש לי אג'נדה שאני מובילה שאני לא עושה בוטוקס או ניתוחים, אני שומרת על מה שאני כל החיים, יש לי משמעת של חיילת" .
אני מודה שהופתעתי לראות תמונה כזו אצלך ברשתות.
"התמונה הזו היא אני בדרכי, אני לא מחפשת שיגידו לי כמה אני מהממת, זו אני בגילי ללא ניתוחים. אין ניגוד בין להיות אשת המקצוע שאני לבין נראות, שמירה, אסתטיות. אני בן אדם מאוד צנוע וקלאסי ואני לא מנסה לעורר פרובוקציות. אי אפשר להוציא את הדוגמנית שבי, ולפעמים יש את הרצון להתגבר אחרת. עוד שנתיים וחצי אני אהיה בת 60 והתמונה הזו מייצגת את רונית השלמה שיכולה להצטלם חשופה בגאון עם הוויטיליגו שלי".
2 צפייה בגלריה
מעריצים שלך עוד משנות השמונים. רונית יודקביץ'
מעריצים שלך עוד משנות השמונים. רונית יודקביץ'
מעריצים שלך עוד משנות השמונים. רונית יודקביץ'
(צילום: שוקה כהן)