יהונתן מרגי
(צילום: אוראל לוי)
עם שני סינגלים בינלאומיים שיצאו לאור ומיני אלבום המונה חמישה שירים - יהונתן מרגי מתרגל לחיים החדשים על קו ארצות הברית-ישראל והתהילה הבינלאומית המגיעה איתם. "זה מאוד מרגש. הוצאתי את ה-EP (מיני אלבום) הראשון שלי בארצות הברית וקידמתי אותו בכמה תוכניות - כמו של קלי קלרקסון וכל מני דברים מרגשים אחרים", הוא אומר, ונראה שהוא ממש מתאמץ לא לצבוט את עצמו כדי להבין שזה אמיתי ואכן קורה. "לפעמים אני מתקשה להבין כמה זה גדול. בסוף חצי עולם צופה בזה ואני פשוט, אתה יודע, מנסה לעשות את הכי טוב שאני יכול ולהופיע, אבל זה מאוד מרגש, במיוחד כשזה עם המוזיקה שלי. זה מרגיש כמו חלום".
בחודשים האחרונים כאמור, הוא נמצא הרבה מעבר לים, בניסיון לקדם את הקריירה הבינלאומית שלו, שלדבריו, הולכת לגמרי בכיוון הנכון. "הפידבקים מדהימים. ממש. כאילו, מההתחלה, גם אנשי התעשייה וגם הקהל. זה מטורף! זו רק ההתחלה ואני באמת מרגיש שזה לוקח זמן אבל לאט לאט אנשים מכירים את המוזיקה שלי וזה מדהים. זה להתחיל הכל מלמטה - זה מאתגר ומרגש".
ראית שם אפשרויות אמיתיות לקריירה רצינית?
"בטח. זה מה שנקרא 'עיר ההזדמנויות', אז לגמרי. כל יום שם זו הזדמנות חדשה. ואני בעיקר, כשאני עובד על המוזיקה שלי באולפן, זה תמיד ככה. אתה מכיר מישהו והוא מכיר עוד מישהו ואתה מסיים את הערב בארוחה עם עוד מישהו, והוא מכיר עוד מישהו. זה תמיד ככה".
גם סטטיק ובן אל ניסו שם, קצת פחות הלך להם.
"זה לוקח זמן הדברים האלה. זה מצחיק, אנשים מצפים שתוציא שיר ותהפוך להיות, לא יודע מה - ביונסה. זה לוקח מלא זמן. אני יודע את זה, אני מוכן למסע הזה ואני מקווה שגם הקהל שלי".
3 צפייה בגלריה
יהונתן מרגי
יהונתן מרגי
לוק שונה ממה שהתרגלנו
(צילום: בת שחר ניסן)
את מרגי, שהפך להיות אחד הזמרים העסוקים ביותר בארץ - ומי יודע, אולי בקרוב גם בעולם, פגשנו על סט הצילומים של טווינטיפורסבן. לאחרונה הזמר הצעיר הפך להיות שם דבר בתעשיית האופנה - עם לוקים שונים, מעניינים וגם קצת כאלה המזכירים את של הארי סטיילס.
עשו לך קצת שם של פאשניסט - חולצות בטן, מכנסיים, צבעים. יש ביקורת?
"אני יודע שיש ביקורת אבל אני בגדול בפאשן בעיקר, בכל דבר. אין לי דרך להגדיר את זה חוץ מזה שאני עושה מה שבא לי. אני מרגיש שזה נורא משחרר. גם יש בי איזה משהו באופי שכל הזמן רוצה לבטא את עצמו דרך משהו. דרך אופנה, דרך מוזיקה, דרך כל דבר שנותן לי השראה. ואם היה לי צורך תמידי להיות כל הזמן מיוחד - שזו ברכה וקללה, אז עשיתי את זה גם דרך האופנה".
ואתה רואה את הדברים שכותבים?
"האמת שפיתחתי הרגל, מתחילת הקריירה, לא ממש לקרוא טוקבקים. אני יודע שיש כל מני ביקורות אבל אני גם יודע שהן לכאן ולכאן, אז אני אומר 'אוקיי' וממשיך לעשות".
בחודש נובמבר האחרון הגיעה האקסית קירל לטקס פרסי ה-MTV עם אאוטפיט מפתיע הכולל את פניו של קניה ווסט - בכל הגדלים, לצד מגן דוד וסמל "חי". מרגי, לטענתו, אומר כי הוא לא ראה בכלל את הלבוש של נועה - שהפך לשיחה הכי חמה בארץ. "לא נעים שלא ראיתי", הוא משיב. מיד שלפנו את התמונה של קירל ונראה שמרגי לא התלהב. "כן... בסדר. גוד פור הר".
3 צפייה בגלריה
יהונתן מרגי
יהונתן מרגי
"אני יודע שיש כל מני ביקורות אבל אני גם יודע שהן לכאן ולכאן"
(צילום: בת שחר ניסן)
לא מתת על הלוק?
"אני לא כל כך הבנתי את המסר, אבל זה נראה שיש מסר. אם היא בטוחה בו אז מעולה, שתלך על זה".
בשמונת החודשים האחרונים מרגי נמצא בזוגיות צמודה ופוטוגנית עם הדוגמנית ליה תמר שון וכעת השניים מנסים לעשות את הבלתי אפשרי - לנהל זוגיות בשלט רחוק. "זה מאוד קשה", הוא מספר. "לא רק בזוגיות - עם כל מי שאני אוהב. המשפחה, החברים. זה מאוד קשה".
היא מגיעה לבקר?
"היא הגיעה לבקר, אנחנו מתמודדים עם זה. אני לא הראשון שמנהל יחסים בשלט רחוק. באמת שזה קשה אבל אני מאמין שאפשר להתמודד עם הכל".
3 צפייה בגלריה
מרגי
מרגי
אהבה בשלט רחוק
(צילום: אמיר מאירי)