לוח הזמנים של הזמרת הבינלאומית נטע ברזילי הופך לצפוף מרגע לרגע. אחרי שכבר הוכיחה לכולנו שהיא יודעת לרקוד וגם לעשות שפגאט ב"רוקדים עם כוכבים" (נכון, דרושה עוד קצת עבודה), זוכת האירוויזיון השיגה טייטל נחשק שלא מעט כוכבות בביצה היו חושקות בו.
מהיום (ה'), ברזילי היא גם שגרירת מותג הביוטי "סקארה" ומצטרפת לפרזנטורית הנוכחית אנה זק. ההכרזה על הג'וב החדש של ברזילי התקיימה בסמוך להופעה שלה, שבסיומה הפריחו 300 בלונים צהובים כמחווה להשבת החטופים.
"נטע נחשבת לפורצת דרך בתחומה, סמל לעוצמה, נשיות, נחישות מתחדשת כל הזמן ויצירתיות שמתכתבת עם ערכי המותג", הסבירו בעלי החברה על הבחירה בזמרת.