"ברגע שאת מחליטה שאת ביונסה - את ביונסה", מכריזה עומר נודלמן. היא רק בת 26 אבל כבר נחשבת לאחת השחקניות והדוגמניות המובילות בארץ. ועדיין, למרות העור הזוהר, החיוך המהפנט, השיער השופע והגזרה שאין שנייה לה - לקח לה קצת זמן להאמין בעצמה.
פגשנו אתמול (ד׳) את הדוגמנית על סט הצילומים של TERMINAL X וניצלנו את ההזדמנות לבדוק לשלומה. "התחלתי להאמין בעצמי, לא סתם בוחרים אותי. יש סיבה", היא אמרה בחיוך רחב.
בחודש דצמבר האחרון ואחרי שלוש שנים ביחד, מתוכן שנה וחודשיים כזוג מאורס, נודלמן ועידו ברניקר נפרדו וביטלו את החתונה.
"בחיים לא הכול מסתדר בדיוק כמו שאנחנו מתכננים, וכשפרצה המלחמה אני הייתי במיאמי - בדיוק התחילו להגיע כל הידיעות על מה שקרה בארץ ואז הרגשתי שאני לא נמצאת במקום שבו אני אמורה להיות. התחושות האלה הביאו איתן המון שאלות ויכול להיות שהדחקתי את זה עד לאותו הרגע".
נודלמן המשיכה: "אני ועידו, אנחנו שונים. יש לנו השקפות עולם שונות וזה בסדר. אנשים נפרדים, זה קורה, ואני מאחלת לו באמת את כל הטוב שבעולם - ואני יודעת שהוא מאחל לי את אותו הדבר".
3 צפייה בגלריה
עומר נודלמן
עומר נודלמן
ביונסה, ראי הוזהרת. עומר נודלמן
(צילום: דימה טליאנסקי)
יכול להיות שהמלחמה הייתה סוג של טריגר, אבל זה בטח משהו שהתחיל להתבשל לפני. "נכון. אני חושבת שבאמת הדחקתי. רציתי להאמין שנצלח את המשברים שהיו לנו ואת הדברים שהרגשתי בפנים - אבל לא רציתי להודות בזה. אתה אוהב את הבן אדם וכיף לך איתו ואתה רוצה שזה יעבוד. אכזבה מקשר ופרידה זה מאוד קשה - אתה לא רוצה לעבור פרידות, זה באסה. זה לא עבד, לא הצלחנו. רציתי להימנע מזה. ואז אמרתי לעצמי 'פאק-איט', זה החיים שלי וזה מה יש ואז מה אם יגידו, אז מה אם עשיתי פדיחה, בשביל הפדיחה אני לא אעשה משהו שאני לא אמורה לעשות. אני חייבת לבחור בעצמי, בחיים שלי ובמה שאני רוצה לעשות. פעלתי, ואני גאה בעצמי ממש".
עידו הופתע? "אני חושבת שעידו הרגיש וגם הוא היה בתוך מן מערבולת כזו שנכנסנו אליה, אבל הוא אחלה גבר. הוא יהיה בסדר - אני סומכת עליו". צפו בריאיון המלא!
3 צפייה בגלריה
עומר נודלמן
עומר נודלמן
אנחנו הכי מאמינים בך!
(צילום: דימה טליאנסקי)
3 צפייה בגלריה
עומר נודלמן
עומר נודלמן
"אני חייבת לבחור בעצמי, בחיים שלי ובמה שאני רוצה לעשות"
(צילום: דימה טליאנסקי)