בשביעי באוקטובר עילי ברעם, אחיינו של גיא זו-ארץ, נרצח במסיבת הנובה ברעים. הטרגדיה שנפלה על המשפחה, הביאה את גיא לקחת חלק בדוקו-ריאליטי "מחוברים" של HOT, לתעד ולספר את הסיפור של האובדן הגדול שחווה ביחד עם משפחתו. למרבה הצער, טרגדיה נוספת היכתה במשפחה בחודש שעבר, כשרב סרן (מיל') יותם פלד, בנה של בת דודתו של זו-ארץ טלי, נפל בקרבות בעזה.
בתחילת השבוע הגיע זו-ארץ לאירוע השקת העונה שבה הוא מככב, ביחד עם אשתו יעל בר זוהר ובנם יהלי. הוא סיפר לנו על הקושי שבמעבר החד בין שגרת המלחמה לבין החיים שצריכים להימשך, כולל מול המצלמות של תכנית בידור בפריים טיים, על חשיפת הילדים לראשונה בטלוויזיה וכמה לדעתו- הצליח להביא את עצמו למסך באופן אמיתי מבלי לשחק למצלמה. צפו:
ראיון גיא זו-ארץ
(צילום: מיכאלה חזני)
"ההתרגשות מאוד גדולה", מודה זו-ארץ. "זה פרויקט שונה מכול מה שעשיתי עד היום. זה עליי, על החיים שלי, על המשפחה שלי, על השנה הכול-כך קשה, כואבת ומרגשת שהייתה לנו. אתה נותן מעצמך איזו פיסת חיים ואני מאוד מחכה שיראו את זה.
"נכנסנו ל'מחוברים' בנסיבות טראגיות, אחרי שידענו שהאחיין שלנו נרצח. היה בי איזה קול שאמר שזה דווקא יכול לעזור לנו להתמודד עם התקופה הזאת. זה שאתה מוציא, חושף ופותח, במקום ללכת פנימה ולהיות בונקר, ואני יודע להיות בונקר ברגשות שלי. וזה דווקא אילץ אותי לפתוח".
2 צפייה בגלריה
גיא זוארץ יעל בר זוהר מחוברים
גיא זוארץ יעל בר זוהר מחוברים
גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר ובנם יהל
(צילום: רפי דלויה)
איך ההרגשה להיפתח ככה מול כולם? "קושי מאוד גדול. הובלתי עד היום פרויקטים מאוד גדולים ותוכניות גדולות ואני נחשב ל'ממלכתי', אבל היה בי איזה רצון כבר תקופה להראות את גיא האחר, הטבעי, האותנטי, שלא צריך לשרת שום דבר גדול. כמו שאני עם החברים שלי כשאני בבית, וזה נתן לי את הבמה. אז מהמקום הזה היה לי טבעי עם המצלמה, כאילו היא חלק בגוף שלי".
עד כמה זה מאתגר להיות אותנטי ולא לשחק למצלמה? "אי אפשר לשחק למצלמה ב'מחוברים'. אם הצילומים היו רק שלושה ימים בחייהם של גיא ויעלי, אז הייתי אומר לך 'וואלה שיחקנו, עשינו עבודה פגז'. אבל כשאתה לוקח את זה לחצי שנה של צילומים יום-יום, זה מתקלף. אי אפשר לשלוט בזה".
עד כמה חשפתם את הילדים שלכם? עד עכשיו לא ראינו אותם הרבה. "שמרנו אותם בכספת. הם נחשפים ב'מחוברים' בפעם הראשונה. פה ושם אתה תראה הבלחות כאלה וזה הרגיש טבעי. אתה לא יכול להביא משהו מעצמך בפרויקט כזה בלי לחדור פנימה לקן הזה. זה היה במידה ובצורה מבוקרת, אבל זה בהחלט נמצא שם".
צפו בריאיון המלא בראש העמוד!
2 צפייה בגלריה
גיא זוארץ יעל בר זוהר מחוברים
גיא זוארץ יעל בר זוהר מחוברים
"לתכניות בידור יש חשיבות לתת קצת הקלה". גיא זוארץ
(צילום: רפי דלויה)