104 אלף העוקבים של השחקן והזמר עידו ברטל רגילים לכך שהוא משתף בעיקר בכל מה שנוגע לחייו המקצועיים, בדגש על המאש-אפים המוסיקליים שצברו כבר מאות אלפי צפיות ברחבי הרשת. אתמול (א') ברטל הפתיע כששיתף פוסט קצת יותר אישי מחייו הפרטיים, על המהפך החיצוני שעבר לאחרונה.
בפוסט, שזכה עד כה לאלפי לייקים, ברטל שיתף תמונות שלו ללא חולצה, לפני ואחרי המהפך, וסיפר: "אני מתחיל צילומים לפרויקט חדש שנקרא 'החווה' ולקראת הצילומים החלטתי ביחד עם הבמאי גולן רייז על תהליך שאני רוצה לעשות לטובת התפקיד. עברו בין שתי התמונות ארבעים ימים. התחייבתי לתהליך, לתפריט ולתוכנית האימונים. אור דן, המלך שליווה אותי בתהליך, שאל אותי: 'כמה קשה אתה רוצה שזה יהיה?', ועניתי לו בשלוש מילים: 'אני אול אין'".
הוא הוסיף: "בפן האישי עוברים עליי ימים לא פשוטים, ובעצם על כולנו. אז אני לא באמת חוגג משהו, אלא רק מציין נקודת ציון בדרך. התהליך לא הסתיים מבחינתי, אני לגמרי אמשיך אותו, גם לאחר הצילומים. בשבילי".
לפי התמונה, ברטל אכן התמסר לתהליך והתוצאות לא איחרו לבוא. מה כולל התהליך ואיך היו התגובות? קיבלנו תשובות.
3 צפייה בגלריה
עידו ברטל מהפך חיצוני
עידו ברטל מהפך חיצוני
עידו ברטל: המהפך
(צילום מסך: אינסטגרם)
עידו, תכניס אותנו לסוד העניינים. "בתהליך של חיטוב פועלים למען הורדה של אחוזי שומן כדי להיראות יותר חטובים ובכושר. השינוי בתפריט צריך להיות מוקפד ומבוקר, לקצץ כצפוי בפחמימות ולהגדיל את כמות החלבון משמעותית, כדי לשמור על מסת השריר וגם להעלות אותה - זאת בגלל שאם מאבדים מסת שריר אז אמנם נרד במשקל אבל בעצם ניראה יותר רופסים, ולא נשיג את מה שבשבילו התכנסנו.
"כשפגשתי את אור שמלווה אותי בתהליך, בנינו ביחד תפריט תזונה של 1,500 קלוריות ביום בנוסף למשמעת מים יומית קבועה, ומשם התחייבתי לכול מה שהתהליך דרש. את האוכל צריך לשקול בכל ארוחה כדי לוודא שלא חרגנו מהכמויות ומצד שני שאכלנו מספיק ממה שצריך. גם חריגה שנראית לא משמעותית יכולה להפריע בדרך אז צריך להיות קפדנים".
איך הסביבה הקרובה שלך מגיבה לשינוי ולתהליך? "אחד הדברים החשובים שאור אמר לי זה לגייס את הקרובים שלי לתהליך כדי להצליח בו, וזה מה שעשיתי. בת הזוג שלי נוי הרגס תמכה בי מאוד ועזרה לי 'לא ליפול', וגם השתדלה לא להציע לי אפילו ביס ממשהו טעים שהיא אוכלת. לא היה לה קל, היא אוהבת מאוד לחלוק איתי את ההנאות האלה.
"גם ברמה המשפחתית, ההורים שלי עזרו מאוד ולא פיתו אותי בארוחות משפחתיות וגם ההורים של בת הזוג שלי שתמיד מתעקשים לפנק, כיבדו את התהליך ועזרו מאוד".
איך מסתדרים בארוחות משפחתיות? "הייתי מביא איתי את האוכל שלי לארוחות כאלה, כי אי אפשר לוודא שלא השתמשו ביותר מדי שמן בהכנה או שמו משהו שאסור לי לאכול. או שלא הייתי אוכל בכלל מתוך מקום שלם ונחוש, ומשלים אחר כך את הארוחה שלי בבית. הסביבה מגיבה בפירגון מאוד נעים, אני לא מקדש את דימוי הגוף אלא את העמידה במטרה ובתהליך וזה מה שמספק אותי ומסב לי גאווה, עבודה קשה ונחושה, ובסופו של דבר משתלמת".
אתה מרגיש שמשהו באישיות שלך השתנה? "בכול מה שנוגע להרגלי אכילה ודיאטות, כשהייתי בן 21 הורדתי 47 קילו וחצי בדיאטה נחושה מאוד שארכה ארבעה חודשים וחצי, אחרי שהייתי ילד ונער שמן מאוד. אז בשבילי ההתחייבות לתהליך הנוכחי הייתה דומה להתחייבות שכבר הייתה לי בעבר, אני מכיר את זה. בעיקר נראה לי שאישיותית קיבלתי תזכורת לפוטנציאל של הצלחה בתהליך שאני מחויב לו באופן מלא ומוחלט, בלי סטיות ובלי מעצורים, וזה נעים מאוד להיזכר ולדעת.
"אני גם מקווה שאצליח ליישם את זה בעוד תחומים בחיים שלי, ואמן שגם בהם אצליח ככה. אני אגיד שמערכת היחסים עם התזונה לא נגמרת אף פעם, וגם את התהליך הספציפי הזה עדיין לא סיימתי מבחינתי. יש עוד לאן להגיע והכי חשוב כמובן לשמר את זה בעתיד ולחיות בשלום עם עצמי, לא משנה מה".
3 צפייה בגלריה
עידו ברטל מהפך חיצוני
עידו ברטל מהפך חיצוני
הכי חשוב זה לשמר את זה בעתיד ולחיות בשלום עם עצמי, לא משנה מה"
(צילום מסך: אינסטגרם)
3 צפייה בגלריה
עידו ברטל מהפך חיצוני
עידו ברטל מהפך חיצוני
"מערכת היחסים עם התזונה לא נגמרת אף פעם". עידו ברטל
(צילום מסך: אינסטגרם)