3 צפייה בגלריה
בל אגם
בל אגם
אפליה? לא בבית ספרנו. בל אגם
(צילום: אינסטגרם)
בימים האחרונים המדינה סוערת בעקבות חשיפת הסכמים קואליציוניים עם הציונות הדתית ויהדות התורה, שלפיהם יתוקן החוק באופן שיאפשר לכל בית עסק פרטי להימנע מלספק שירות או מוצר בשל אמונה דתית – אם ניתן להשיג חלופה דומה בקרבה גיאוגרפית במחיר דומה. התיקון לחוק, כך נראה, יאפשר הפרדה מגדרית ויאפשר גם לבעלי עסקים שונים, אולמות אירועים, בתי אירוח, לסרב לספק שירותים לבני קהילת הלהט"ב, נשים, ערבים ועוד.
אז דווקא עכשיו, בימים של חושך מטאפורי נוראי, מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט עשה עלייה לישראל ובחר בקפידה את שגרירות המותג המקומיות שלו, וביניהן את בל אגם, כוכבת ריאליטי, שחקנית, כתבת בטלוויזיה, רקדנית בטן ועוד שלל תארים. אחד מהם, הוא גם אישה טרנסג'נדרית.
בל, באנו חושך לגרש?
"אני שמחה שדווקא בימים אלו ויקטוריה'ס סיקרט ואני משתפות פעולה, חוגגות חופש לכל מין ומגדר. אלו ימים שיש סביבנו אנשים חשוכים שחושבים לכבות את האור על הקהילה שלי, עם דעות חשוכות ופרימיטיביות אבל אני לא מפחדת מהם וכך גם כל הקהילה. אנחנו פה כדי להישאר!"
מטעם נציגת VICTORIA'S SECRET בישראל, מנכ"לית דלתא ישראל ענת בוגנר נמסר: "החברה התחייבה להוות השראה לנשים ברחבי העולם אם בעזרת המוצרים ו/או החוויה שיש לרשת להציע. עם השקת האתר בישראל הבחירה בבל אגם, לצד נבחרת שגרירות ישראליות מעוררות השראה ברורה עבורנו".
3 צפייה בגלריה
בל אגם
בל אגם
בחירה נכונה
(צילום: אינסטגרם)
3 צפייה בגלריה
בל אגם
בל אגם
כל חזיה ותחתונים שאת תדגמני - אנחנו נקנה
(צילום: אינסטגרם)