אשת העסקים פנינה רוזנבלום נמצאת בתודעה הישראלית כבר 50 שנה. היא השתתפה בסרטים, הוציאה שירים ואפילו השתתפה בקדם אירוויזיון עם השיר "תמיד אשה", כתבה טורים למגזינים הגדולים בישראל, כיהנה כחברת כנסת ודגמנה בארץ ובעולם.
בחודשי המלחמה, רוזנבלום הוציאה שלושה שירים שניים מהם - "איפה הייתם ב-7/10?" ו-"איראן דונט שוט", הצליחו והפכו לקאלט ועכשיו פנינה קוצרת את הפירות ומקבלת קמפיין חדש. עבור אשת העסקים, מדובר באחד הקפיינים הראשונים שלה - שלא עבור מוצריה.
רוזנבלום נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של יאנגו דלי, אפליקציית המספקת שירותי סופר מהירים. כחלק משיתוף הפעולה, פנינה תקליט מספר שירים חדשים, תצלם פרסומת לטלוויזיה, תככב על שלטי חוצות ובקמפיין הסושיאל של המותג. הכוכבת בעלת הבלונד הנצחי תשלשל לכיסה כמה מאות אלפי שקלים עבור הקמפיין המדובר.
"איראן "Don't Shoot - פנינה רוזנבלום
(אורן כהן, אולפני קולות)
מה היה הקמפיין האחרון שעשית שהוא לא למוצרים שלך? "לא זכור לי שעשיתי קמפיין אף פעם, וזו התחלה טובה, כיוון שכן הייתי רוצה לעשות קמפיינים לדברים שלא קשורים למוצרים שלי או לקוסמטיקה. דרך אגב, המוצרים שלי יימכרו ביאנגו דלי".
היה קשה לשכנע אותך לעשות את זה? "לא, לא היה קשה לשכנע אותי. אהבתי שמדובר בקמפיין מוזיקלי, הם לקחו את אורן כהן שכתב לי את המנגינות וביחד נעשה שיר לפרסומת. זה מצא חן בעייני מאוד. מזמן חשבתי שהבנקים וחברות ביטוח צריכים לקחת אותי לקמפיינים מכיוון שאני כל כך אמינה, יש הרבה דברים שאני יכולה לעשות - בגדים, אתרי אינטרנט, בנקים, דברים שלא קשורים מוצרים שלי".
איך זה הרגיש כשפנו אליך? "הרגיש מצוין. הם עמדו בדרישות הכספיות שלי. הייתה לי הצעה לקמפיין אחר, אבל נפל כי לא עמדו בדרישות שלי. זה היה מדהים שפנו אליי, העולם עובר לאינטרנט ומשלוחים הביתה וזה פנטסטי".
שילמו יפה? "הייתי מאוד מסופקת, זה יום-יום וחצי של עבודה וקיבלנו סכום יפה ונאה כמו שסיכמנו".
2 צפייה בגלריה
פנינה רוזנבלום חתונה של הבן גל
פנינה רוזנבלום חתונה של הבן גל
בקרוב על שלטי חוצות. פנינה רוזנבלום
(צילום: אמיר מאירי)
2 צפייה בגלריה
פנינה רוזנבלום
פנינה רוזנבלום
שירים חדשים? לקחנו!
(צילום: אינסטגרם)