2 צפייה בגלריה
בר ברימר
בר ברימר
חיבוק. בר ברימר
(צילום: דור שרון, ל'רנואר')
במשך שנים בר ברימר שמר את הטראומה הזאת בבטן. חלק אותה רק עם האנשים הקרובים לו ביותר. אבל עכשיו אחד הכוכבים העסוקים בארץ חושף לראשונה כי מי שהיה הסוכן שלו בעבר, האיש שהיה אמור להגן עליו יותר מכולם, פגע בו מינית.
בריאיון שיתפרסם ביום שישי במוסף ''7 לילות'' של "ידיעות אחרונות", מדבר ברימר (25) על מה שעולל לו הסוכן לפני ארבע שנים, עליו התלונן במשטרה וגם העיד במשפט שמתנהל נגדו בימים אלה. "לקח לי המון זמן להבין שזה באמת קורה", מספר ברימר, "הייתי בהדחקה קשה, חוזר הביתה אחרי זה ואומר לעצמי ׳אוקיי, מה קרה שם?' ואז עונה לעצמי 'די אתה מדמיין' ומדחיק את זה הצידה. כי איך מישהו נוגע בי? זה לא הגיוני שזה יקרה, אני גבר". הכוכב מספר כי שיתף את הוריו במה שעבר עליו רק כשהרגיש שכבר אין ברירה. "בבוקר העימות מול הסוכן במשטרה קמתי בשבע בבוקר כדי לנסוע לשם. אמא שלי התעוררה, ראתה אותי במטבח ושאלה, 'מה אתה עושה ער?' יצא לי משהו כמו 'שומעת רגע אמא? הסוכן שהיה לי פעם? אז הוא הטריד אותי מינית ועכשיו יש מולו עימות במשטרה, ביי ויום טוב'. היא הייתה מזועזעת".
ברימר, שמככב בימים אלה בעונה השנייה של "בעלת החלומות" ב-HOT בידור ומשמש כפרזנטור של רנואר, מדבר בריאיון גם על הזוגיות שלו עם הזמרת והשחקנית אגם בוחבוט, מהבודדות ששיתף בפגיעה שעבר. "לקח איזו שנה עד שהפכנו לזוג. היינו חבורה ורק ביני לבין אגם היה איזה דיסטנס כזה, איזה מתח. ואז נפגשנו באירוע ומשהו בי נתפס עליה, אני לא יודע להסביר את זה. עשיתי את הפעולות שלי כדי לכבוש את ליבה, לא אחשוף מה, אבל זה הצליח. היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים".
2 צפייה בגלריה
בר ברימר
בר ברימר
חושף באומץ. בר ברימר
(צילום: דור שרון, ל'רנואר')