"זה קשה. הוא היה הגבר הראשון שלי", מספר לנו הבוקר (ה') המפיק ואיש חיי הלילה שמעון שירזי בגרון חנוק ובדמעות, עם היוודע מותו של הזמר האגדי אדם, שהלך לעולמו בגיל 64 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.
שירזי ואדם היו בני זוג במשך שמונה שנים, והוא מספר על היכרותם: "נפגשנו במועדון שהוא היה בו די-ג'יי, ומאותו רגע זו הייתה אהבה ממבט ראשון. אני הייתי בן 19 והוא היה בן 29".
מעבר להיותם בני זוג, שירזי גם היה חלק בלתי נפרד מהקריירה של מי שהפך לאחד מכוכבי הפופ הגדולים בישראל: "אני הבאתי את המנוע לאמונה בו, ידעתי שהוא כוכב. שכנעתי אותו להגיע לחזרות ל'עולה עולה' של יזהר כהן, הוא לא רצה ללכת אבל הצלחתי לשכנע אותו והוא התקבל". השיר זכה בתחרות ונבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 1985 - שם הגיע למקום החמישי.
4 צפייה בגלריה
אדם ושירזי
אדם ושירזי
"האהבה הגדולה של חיי". שמעון שירזי נפרד מבן הזוג לשעבר אדם
(אלבום פרטי)
שנה לאחר מכן הוחתם אדם על חוזה הקלטות בצרפת תחת שם הבמה כריס לייף. שירזי מספר: "את השם הזה אני בחרתי לו. כבר היינו חתומים על חוזה הקלטות ובמקביל שלחנו לארץ את 'אין מוצא' - שהיה תרגום לשיר שהוצאנו באירופה בשם 'No More Light'. השיר הפך ללהיט בארץ ואז התחיל הטירוף האמיתי. היו מחכות לו מעריצות מתחת למגדלי דיזנגוף, שם הייתה לו דירה. החזקנו בעצם בשתי דירות בשביל סיפור הכיסוי. הייתי צמוד אליו כול השנים וליוויתי אותו. הוא האהבה הגדולה של חיי".
בחודש הבא היה מתוכנן להיערך בתל אביב ערב מחווה לכוכב בניצוחו של שירזי, שסיפר לנו היום: "אדם ידע על הערב. זה עשה לו טוב. זה ערב שלם שבניתי כמחווה לו ואנחנו נקיים אותו. אני לא יודע אם בתאריך שקבענו אבל זה יקרה".
הלווייתו של אדם תתקיים היום בשעה 19:00 בבית העלמין בחיפה.
4 צפייה בגלריה
אדם ושירזי
אדם ושירזי
ידעתי שהוא כוכב!
(אלבום פרטי)
4 צפייה בגלריה
אדם ושירזי
אדם ושירזי
אליל נעורים!
(אלבום פרטי)
4 צפייה בגלריה
אדם ושירזי
אדם ושירזי
פוסטר לערב המחווה שאירגן שירזי
(אלבום פרטי)