הפרזנטורים של מותג האופנה רנואר הגיעו למרוקו לצילומי קמפיין הקיץ של המותג, אך הדוגמנית יעל שלביה לא לקחה חלק בצילומים ביום הראשון. אל דאגה, להכל יש הסבר: "מה זאת אומרת? כתוב לי על המצח 'למדה באולפנה'", היא אומרת וצוחקת. "אני שומרת שבת מגיל אפס, אני תמיד שמרתי שבת וזה הדבר שאני הכי אוהבת בלחיות חיים דתיים ואני ממש שומרת על זה", היא מבהירה.
כאמור, ביום השני לצילומים שלביה כבר הצטרפה לחבריה עומר נודלמן, רן דנקר, ברק שמיר ובר ברימר לצלם את בגדי הקיץ של המותג באווירה המדברית של מרקש. עבור שלביה, שעברה לאחרונה עם בן זוגה עומר אדם לדובאי, מרקש היא הגשמת חלום. "תמיד רציתי לטוס למרוקו, אבל לא חשבתי שזה יקרה בשנים הקרובות. זה מקום מהמם, אתה הולך ברחוב וזה כאילו כמה עשורים אחורה. לא כמו דובאי".
את יכולה לראות את ההבדלים?
"כן, יש הבדלים. פה אתה מרגיש מסורת, דובאי זה לא מקום שיש לו היסטוריה, זה די חדש. אין מה להשוות בכלל".
בואי נעשה באמת סדר בנושא דובאי: לפני כמה שבועות יצאתם מהבית עם מזוודות, עליתם על מטוס ו..?
"הגענו לדובאי. אני הולכת להיות שם בתקופה הקרובה ואז אני חוזרת לארץ בפברואר ואז אני טסה לניו יורק בעזרת השם, ויש לי כל מיני תוכניות לתקופה הקרובה. לא באמת עברתי לדובאי. אני ישראלית, אני חיה בארץ, אני הולכת לטייל קצת. זה הקטע עם המקצוע שלי. דיברו על המעבר שלנו כאילו זה מאוד דרמטי - לא שמתם לב שאני כל חודש במדינה אחרת? זה חלק מהעבודה שלי ואני ממש רוצה להתפתח שם".
4 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר מרוקו
קמפיין רנואר מרוקו
אחת הדוגמניות היפות בארץ ובעולם. יעל שלביה
(צילום: סער נווה)
בשנים האחרונות הפכה שלביה לאחת הדוגמניות המובילות בישראל, שפרט לרזומה המקצועי המכובד שלה, מעסיקה גם את אתרי הבידור והרכילות עם חייה האישיים. כזכור, מערכת היחסים הקודמת עם המיליארדר ברנדון קורף לא הבשילה לכדי חתונה, וכעת, אפשר להגיד שעם שלם מצפה שבן זוגה הנוכחי, הזמר עומר אדם, ישלוף טבעת במהרה. "זה לחץ מטורף", היא מודה. "אני מרגישה שכל יום שעובר ואין לי טבעת על היד - אם לא התארסתי או התחתנתי בסתר - אז משהו רע קרה. לאט לאט, חבר'ה, בנחת, אנחנו נהנים, טוב לנו, אני רק בת 21".
נראה לי שנורא רוצים בשבילכם שהסיום יהיה כמו אגדה.
"זה הכי מהמם בעולם, אני מקבלת הודעות בדירקט אחרי שאני מעלה תמונה, זה מחמם לי את הלב לראות הודעות כאלה. ברכות ואיחולים... ממש עוטפים באהבה".
עכשיו זה רק שניכם בדובאי, רק את ועומר.
"האמת שזה צעד גדול, זה שונה, אנחנו לומדים להכיר אחד את השנייה בצורה אחרת. יש לנו שקט, אפשר לטייל, ללכת לשופינג, ללכת לסופר, ללכת למסעדה למטה בקפה השכונתי, דברים שלא עשינו בארץ הרבה".
לפני שנה בכלל לא הייתם יחד. זה משהו שחשבת שתגיעי אליו? לגור עם מישהו במדינה אחרת?
"לא. אני תמיד אומרת את זה - עומר הוא החיים שלי וזה לא קשור, אבל אני לא האמנתי שאני אכנס לזוגיות בשנה הקרובה. לא חשבתי על זה, לא דמיינתי את זה וכשזה קרה אז לא נלחמים באהבה. אני הכי מאושרת שיש ואני שמחה שלכאן החיים הובילו אותי, אבל זה לא היה צפוי".
לריאיון המלא וגם מה היא חושבת על העזיבה של עדן פינס את המותג וכמה נראה ממנה ומעומר בעונה החדשה של "מחוברים" - צפו בווידאו בראש הכתבה.
4 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר מרוקו
קמפיין רנואר מרוקו
"אני מרגישה שאני פרזנטורית בדם"
(צילום: סער נווה)
4 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר מרוקו
קמפיין רנואר מרוקו
מרוקו יושבת עליה כמו כפפה ליד
(צילום: סער נווה)
4 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר מרוקו
קמפיין רנואר מרוקו
לצד יתר הפרזנטורים - רן דנקר, עומר נודלמן, ברק שמיר, בר ברימר וטל מורד
(צילום: פרטי)