בשיתוף אירוקה By סופר-פארם
בדצמבר הקרוב נופר מור תציין 14 שנה מאז שפרצה לתודעה הציבורית ולפריים טיים, כשנכנסה לבית "האח הגדול". מור, שהייתה אז בת 22 ובסטטוס רווקה, הפכה במהרה לאחת מהדיירות הבולטות ביותר של העונה והגיעה עד לחמישיית הגמר. מאז הוכיחה לכולם ש-15 דקות התהילה שהוקצבו לה לא היו רלוונטיות - בטח לא במקרה שלה.
יצאנו ללוות את נופר בבחירת משקפי שמש בסניף של אירוקה By סופר-פארם, כשהיא מג'נגלת בין כמה כובעים בהם היא מחזיקה בימים אלה: אשת עסקים, יזמית, כוכבת רשת, אשתו של רון ברבי ואמא לשני בנים: ארי דויד ואנדי ג'ון.
"אני לא חושבת שיש לי הגדרה אחת", היא מסבירה תוך כדי שהיא מנסה לאתר את זוג המשקפיים המדוייקים עבורה. "במכלול שלי אני מתעסקת בנראות ובחיצוניות, אבל אני חושבת שזה הרבה יותר מזה, זה הרבה דברים שקשורים בנפש, בהצלחה, בעבודה קשה, באימהות, בזוגיות שהגיעה אליי לא הכי מהר ולא הכי בקלות".
במקביל לעסק לעיצוב גבות, מור היא גם הבעלים של מותג איפור הנושא את שמה ומתחזקת חשבון אינסטגרם פופלארי במיוחד עם למעלה מ-180 אלף עוקבות ועוקבים, שהפכו כבר לחלק מחייה - לטוב ולרע. "העוקבות באינסטגרם מעירות לי - 'למה חתכת ככה את הנקניקייה', 'למה עשית ככה?'. כשאתה בפרונט אז אתה אתה לא מקבל רק טוב. אי אפשר לקבל רק טוב".
זה לא מפריע לך?
"לכולם יהיה מה להגיד, במיוחד כשאת בוחרת לחשוף את החיים שלך, את בוחרת לחשוף את הילדים שלך, את גם מתפרנסת מזה, בואו לא נתמם".
אז זה המחיר?
"כן, זה המחיר ואני מוכנה לשלם אותו עד גבול מסוים. זאת אומרת, אני לא אכניס מצלמה או שאפתח סטורי כשאני עם בעלי במיטה, בחופשה זוגית או כשאנחנו מדברים על דברים שהם בינינו. יש דברים שהם קלילים, שכיף".
יש כאלו שבטוחים שהחיים שלך מושלמים.
"החיים שלי ממש לא מושלמים. אני מדברת על זה המון, גם על השביזות והעייפות, על זה שאני לא מספיקה לעשות את כל מה שאני רוצה - וגם על כל מה שאני רוצה שעוד יהיה לי".
צפו בוידיאו המלא בראש הכתבה.
בשיתוף אירוקה By סופר-פארם