"אני חושבת שאי אפשר ממש לשים אותי במשבצת, אני חושבת שזה הקטע שלי", אמרה נטע צ'רנר (32) שהתארחה השבוע בפודקאסט של בר זגה ב-ynet. אם השם של צ'רנר נשמע לכם מוכר אבל אתם לא מצליחים לשים את האצבע - נזכיר לכם שהפעם הראשונה שהיא הופיעה לנו על המסך הייתה בשנת 2019, כשהייתה חלק ממשתתפי הריאליטי "2025".
אני מניח שכשרואים אותך - לא כולם מכירים אותך. "הרבה פעמים אנשים כותבים לי הודעות 'אני רוצה להסביר לחברה מי את, אני לא יודעת להסביר אותך כל כך, את גם וגם וגם'. זה לא שאני גם וגם ויש בי הכל, זה לא מהמקום הזה. אני יכולה להיות יום אחד ככה ויום אחד ככה. אני גם בלוגרית, אני גם יוצרת תוכן, אני גם קואצ'רית, אני גם מנהלת קהילה, אני גם מאוד חמה וגם מאוד רצינית, אני גם מאוד שטותניקית וגם מאוד מחושבת, אני גם לפעמים חסרת אחריות ולפעמים גם ממש אחראית, זה ממש תלוי איפה. אני ממש אני בכל רגע ובכל מקום"
מה זה אומר מנהלת קהילה? "קודם כל יש לי שני עמודי אינסטגרם. יש לי את עמוד האינסטגרם שלי שכולם מכירים ויש לי עוד עמוד שקוראים לו 'שושו', זו קהילה סגורה כבר שלוש שנים, בשנה האחרונה זו קהילה בתשלום, לא הייתה אליה כניסה במשך שמונה חודשים מאז שהיא נפתחה וזה רק לבנות המקוריות שהתחילו איתי לפני שלוש שנים את הדרך. יש שם 1,100 בנות ואנחנו עושות כל מיני מפגשים. השבוע היינו בלקט ישראל בהתנדבות ואז הלכנו לאכול צהריים. כל פעם אנחנו עושות משהו אחר".
מה מחבר אותן? "מי שעוקבת אחריי צריכה באיזושהי צורה להתחבר אליי. נורא קל לנו להגיד 'איזה בלתי נסבל', כל מי ששונה מאיתנו הוא קצת בלתי נסבל, אז הן חייבות להיות דומות לי. מה שעוד מחבר אותנו זה שהן מאוד מחוברות לערכים שלי. להתעסק במה שעושה לנו טוב ורק בזה ולא במה שמסביב, מה לא טוב יש במספיק מקומות וזו לא מטרת העמוד שלי".
4 צפייה בגלריה
נטע צ'רנר
נטע צ'רנר
נטע צ'רנר ובר זגה
(צילום: אינסטגרם)
עמוד האינסטגרם של צ'רנר עומד כרגע על 80.6 אלף עוקבים, שיכולים בכל רגע נתון לצלול במגוון מקבצי סטוריז שמורים - החל מהמלצות של הכוכבת ועד טיולים מעוררי קנאה. את כל הדבר הזה היא מתחזקת ממשרד וכן, יש לה גם עובדים.
"כולם שואלים אותי 'מה, זאת עבודה?'. יש לי ארבעה עובדים, יש לי משרד, אנחנו עושים הרבה דברים. יש כמה בנות שרואות את זה כמקצוע. הרבה אנשים חושבים שזה 'שאני בלוגרית', זאת אומרת שאם אני באינסטגרם אז כל חיי חשופים ואתה יודע עלי הכל – אין לך מושג עלי. אני אחרי 19:00 בערב כמעט לא מעלה סטורי, הייתה לי זוגיות חצי שנה ואף אחד לא ידע, אני מעלה מה שרלוונטי ונותן ערך ואני חושבת שרוב הבלוגריות שבאמת עובדות בזה המון שנים, הן משתפות את מה שנכון להן לשתף לא ברמה האסטרטגית, אלא ברמה שיש בזה ערך. יש לי משרד כי מאחורי כל הדבר הזה יש המון המון עבודה, זה לא שאני קמה בבוקר והופ מעלה. יש פה עריכות, צילומים, חיפוש תוכן, שירות לקוחות ומשא ומתן . אני מתחילה להבין שאני יזמית, אני תמיד אומרת גם באינסטגרם, 'היום אני פה ויש מצב שמחר אני אהיה שף' פתאום יבוא לי להיות שפית. מה, אני אגיד לא כי הבטחתי שאני אהיה בלוגרית? לא יודעת".
4 צפייה בגלריה
נטע צ'רנר
נטע צ'רנר
"היום אני פה ויש מצב שמחר אני אהיה שף"
(צילום: אינסטגרם)
אני רוצה לדבר איתך על התקופה שלפני האינסטגרם. ראינו אותך בריאליטי "2025", מה הייתה המטרה שלך כשנכנסת לשם? "את האמת? לחיות את החיים. אני הייתי הכי נגד אינסטגרם, הייתי הכי סאחית, הייתי מהמתנשאות, כל הזמן מדגישה שאני לא. כשנכנסתי לריאליטי זה היה אחרי הרבה מאוד תהליכים של שכנועים, זה התעכב באיזה חצי שנה וממש ניסו לשכנע אותי והייתי נגד ואני הכי קנאית לפרטיות שלי".
למה רצו אותך כל כך? "האמת שאני אפילו לא יודעת. אני חושבת שמה שקרה ב-2025, זה שהם רצו לא רק המוזרויות המוגזמות, אלא גם את האנשים שאתה יכול להתחבר אליהם, שהם רגילים, ואני חושבת שהייתי קצת רגילה. בדינמיקה הקבוצתית באודישנים, זה היה שש שעות ועשרים אנשים, כל אחד נתן את שואו חייו ואני הוצאתי מילה אחת בסוף. איך שיצאתי, התקשרו ואמרו לי 'התקבלת' ואז אמרתי 'אני לא דיברתי, אני שתקתי כל היום, מה מצאתם בי?', יש בי הרבה, אבל פשוט לא הראיתי את זה.
כשיצאת וראית שהתוכנית נכשלה, הייתה אכזבה? "לא. אני נכנסתי לתוכנית ריאליטי ממש בכיף, זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי בחיים. אני חושבת שאם היא הייתה מצליחה, בהסתכלות שלי האישית, זה היה פוגע בי, זה ממש היה המזל שלי, מבחינתי זה הציל אותי שהיא לא הצליחה, זה נתן לי להכיר את העולם הזה, להיחשף ושלא יהיה לי איכפת מהמצלמות. אחרי שיצאתי משם, אז באמת בניתי את עצמי. היום רוב העוקבים שלי לא יודעים בכלל שהייתי בריאליטי. לי זה עשה מדהים".
יש שוק מאוד רווי של משפיעניות. כולן מגיעות לאירועים ומסקרים אותן. למה אותך לא? "זה לא שאני לא רוצה או כן רוצה, היו עליי כמה כתבות בחדשות וכאלה, אבל אני חושבת שהכל זה עניין של 'בזמן שלו', יש את הדברים שאתה צריך לעבור עם עצמך כדי להיות מוכן".
4 צפייה בגלריה
נטע צ'רנר
נטע צ'רנר
עשתה את המיליון הראשון
(צילום: אינסטגרם)
ההכנסה בתחום הזה היא מאוד גדולה ומדברים על זה הרבה, על כמה המשפיעניות מרוויחות. "אני מוציאה בדיוק כמו שהוצאתי לפני שהרווחתי כל כך הרבה כסף. אני בכלל לא חיה את הכסף שאני מכניסה, אני משקיעה בחברה, אני עושה המון דברים. הייתה לי חרדה כלכלית כל החיים, אני גדלתי בבית שלא היה, אז זה כן כיף ללכת לישון ולא לחשוב על המחר".
תמיד כשאני מסתכל על המשפיעניות ורואה שהאינסטגרם עמוס בקודי קופון ושיתופי פעולה, אני תוהה האם חלקן עשו כבר את המיליון הראשון. "בטח. רובן, אני חושבת שכן".
את עשית את המיליון הראשון שלך? "כן. בטח".
מטורף. מהעבודה באינסטגרם? "כן. זה מטורף. בחנוכה האחרון ישבתי עם חברות שלי, עשיתי ארוחת ערב ואז הרמתי לחיים והתחלתי לבכות ואמרתי להן 'אני רוצה לספר לכן שעשיתי את המיליון הראשון שלי', והיה מאוד מאוד מרגש".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בפודאקסט של בר זגה
4 צפייה בגלריה
נטע צ'רנר
נטע צ'רנר
חיה את החלום - ובגדול
(צילום: אינסטגרם)