סוכות הוא לגמרי ברשימת הטופ 3 של חגי ישראל האהובים עלינו מאז ומתמיד, במיוחד כשהוא מאפשר לנו לפנטז כל שנה מחדש על סוללת האושפיזין שאנחנו נשמח לארח אצלנו בסוכה, ובכך לקיים את מצוות החג, לפחות מהצד שלנו.
אז מי נכנסו השנה לרשימת האושפיזין שלנו? מנס וסטילה ועד נועה קירל ודניאל פרץ - ראו את עצמכם מוזמנים אלינו לסוכה.

נס וסטילה

5 צפייה בגלריה
מסיבת 30 שנה סוכנות יולי
מסיבת 30 שנה סוכנות יולי
בא לנו לגור איתכם, לא רק לארח אתכם בסוכה.
(צילום: ענת מוסברג )
האושפיזין: אם מישהו חשב שנס וסטילה ייעלמו מכאן אחרי שיר אחד, אז יש לו טעות גדולה. הצמד הכי מגניב והכי מרענן שנראה במזרח התיכון בשנים האחרונות יותר ממוזמנים השנה אל הסוכה שלנו, ובאופן כללי לא היינו מתנגדים גם לאחד איתם כתובות.
מה יביאו איתם לסוכה? כמויות של גרוב שאנחנו אף פעם לא יכולים לעמוד בפניו, ואם יהיה לנו מזל אולי שיר ההמשך "חרבו דרבו 2" בהשמעת בכורה אצלנו בסוכה.

נועה קירל ודניאל פרץ

5 צפייה בגלריה
נועה קירל דניאל פרץ
נועה קירל דניאל פרץ
תבואו עם סקיצות של הושבה כבר לחתונה, יש לנו ניסיון
(צילום מסך: אינסטגרם)
האורחים: אנחנו עדיין לא יודעים אם המאורסים הטריים נועה קירל ודניאל פרץ כבר לקחו מפיק ליום הגדול בחייהם, אבל מה שבטוח שאנחנו, שסיקרנו מגה חתונות בביצה לאורך השנים, בהחלט יכולים לתת כמה טיפים טובים לזוג הצעיר.
קירל ופרץ, שהתארסו בחודש שעבר אחרי שנה של זוגיות, הם לגמרי זוג שנשמח לארח אצלנו בסוכה, ולא רק כדי לראות מקרוב את טבעת היהלום שפרץ הציע איתה.
מה הם צריכים להביא איתם? כמו שאנחנו מכירים את הזוג, בטח יתלוו אליהם גם הסוכן האישי, ההורים ובני המשפחה. בקיצור תביאו כסאות מהבית.

גל רובין ומחמוד ציפורי

5 צפייה בגלריה
דלתא גל רובין מודי
דלתא גל רובין מודי
תביאו פיג'מות כי זה כולל שינה. גל רובין ומחמוד ציפורי
(צילום: רפי דלויה)
האורחים: "חביבי הטוקבקיסטים" גל רובין ומחמוד (מודי) ציפורי הם לגמרי זוג שנשמח לארח אצלנו כאושפיזין השנה. אנחנו מאמינים באהבת אמת, כזו שחוצה גבולות של דת, גזע או מין ורובין וציפורי לגמרי הוכיחו לכולם ובעיקר לעצמם שאם רוצים אין זו אגדה.
רובין וציפורי, שכבר הספיקו לאחד כתובות בקיץ האחרון, התראיינו מאז יצאו לאור עם הזוגיות עם הרבה אומץ וכנות ששמורה רק להם ואלו בדיוק סוג האורחים שאנחנו נשמח לארח אצלנו בסוכה.
מה יביאו איתם? אם אתם מביאים אתכם את הילדים (שישה של גל ושלושה של מודי) רק לתת לנו התראה מספיק זמן מראש שנדע להתארגן על הכמויות של האוכל.

מייקל רפפורט

5 צפייה בגלריה
מייקל רפפורט בישראל
מייקל רפפורט בישראל
אתה מוזמן להישאר גם אחרי החג. מייקל רפפורט
(צילום: אמיר מאירי)
האושפיזין: תכלס, היינו אומרים שאנחנו מוכנים גם לממן למייקל רפופורט את כרטיס הטיסה לישראל אם יהיה צורך בזה, בטח אחרי כל מסע ההסברה שהשחקן היהודי אמריקאי עושה למעננו מאז השביעי באוקטובר, אבל לשמחתנו הוא כבר פה!
כוכב "נמלטים" הפך את חשבון האינסטגרם שלו לעמוד בו הוא נלחם למעננו עם תכנים פרו-ישראלים וזועק את זעקת הישראלים. רפפורט לא התייאש גם לאחר שבעקבות דיווחים רבים של תומכי פלסטין, אינסטגרם הוסיפה הודעת אזהרה לכל מי שרוצה לעקוב אחרי השחקן, והזהירה מפני תכנים שקריים שהוא מפרסם.
מה יביא איתו? רק תבוא ואנחנו נדאג לך להכל. אפילו "ארץ נהדרת" אמורה לחזור מהפגרה בקרוב ככה שזה בדיוק העיתוי הנכון.

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק

5 צפייה בגלריה
דניאלה פיק קוונטין טרנטינו
דניאלה פיק קוונטין טרנטינו
לא איכפת לנו שתביאו גם את החברים מהוליווד. דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו
(צילום: AFP)
האושפיזין: מי שלא צריך לתפוס טיסה לתל אביב מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט גר כאן הוא במאי הקולנוע ההוליוודי המוערך קוונטין טרנטינו, שביחד עם אשתו דניאלה פיק נכנסים לרשימת האושפיזין הנחשקת שלנו, והשנה יותר מתמיד נשמח לארח אותם.
בזמן שהוליווד הולכת על ביצים בכל מה שקשור למלחמה שמתחוללת בישראל מאז ה-7 באוקטובר, טרנטינו התייצב בבסיס צה"ל והביע תמיכה בחיילים.
מה יביאו איתם? אם אנחנו מרשים לעצמנו לפנטז עד הסוף, אז התסריט לסרט הבא של טרנטינו זה משהו שאנחנו לגמרי נשמח לשקוע בו במהלך שבעת ימי החג.