2 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
מבוקשת. עדן פינס
(צילום: לירן מור)
לאחרונה נודע כי הדוגמנית עדן פינס עוזבת את חברת האופנה רנואר, אחרי ששימשה כפרזנטורית במשך שלוש שנים לצד יעל שלביה, עומר נודלמן ורן דנקר. כמובן שהדוגמנית לא עזבה את המותג כדי לשבת רגל על רגל אלא עם תכנון לג׳וב הבא שלה - ואנחנו כאן כדי לספר לכם מה הוא יהיה.
כאמור, בשלוש השנים האחרונות היא הייתה חלק מהנבחרת של רנואר, שנחשבת לאחת משתי חברות האופנה הגדולות בישראל כיום. מכאן יוצא, שפינס צריכה לבחור במותג אופנה שווה ערך לרנואר כדי שלא תחווה ירידה במעמדה, ואכן בשבועות האחרונים היא קיימה משא ומתן עם שני מותגי אופנה ישראליים מוכרים מאוד.
אחת האופציות שעומדות בפניה היא קסטרו, המתחרה הישירה של רנואר ומי שצועדת איתה ראש בראש כבר שנים בפסגה המקומית. במידה והיא תצטרף לקסטרו, פינס תחבור לנבחרת המכובדת של המותג, שכוללת את דורית רבליס, רביב כנר, און רפאלי, אלישע בנאי ועוד. נזכיר כי לאחרונה היו שינויים גם במותג המדובר, כשהדוגמנית שלומית מלכה נפרדה מהתואר "פרזנטורית" אחרי מספר עונות.
האופציה השנייה של פינס היא עדיקה, אתר שופינג מצליח שהפך גם לרשת חנויות, אך נחשב משמעותית פחות מצליח מהשתיים האחרות. הפרזנטוריות של המותג כיום הן אנה זק ומאיה קיי, ובמידה ופינס תבחר להצטרף למשפחה, הן יצטרכו לחשב מסלול מחדש.
מסוכנות הדוגמנות ITM המייצגת את פינס נמסר בתגובה: "מודים על ההתעניינות, כשיהיה לנו במה לשתף - נשתף".
מקסטרו ועדיקה לא נמסרו תגובות.
2 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
עדן פינס
(צילום: ענת מוסברג)