במאי האחרון התבשרנו על משבר ביחסים בין בן אל תבורי לבת הזוג דני לוי, הסטייליסטית האישית של קים קרדשיאן, שהובילה בסופו של דבר לפרידה של השניים בתום שנתיים של זוגיות. אבל מה באמת קרה שם? לפי טענות שנחשפות כאן לראשונה - לוי מדברת על אלימות מתמשכת ואף מזהירה מפגיעה בנשים נוספות."האלימות והסימנים והאיום לרצח, בזמן שבן אל מכה אותי ומקלל אותי ושובר את כל הבית עליי - להכול יש תמונות", כתבה, "עכשיו אני מבינה באיזה גיהינום הייתי". תבורי לא הגיב, אך מנהלו מכחיש את הטענות בתוקף וטוען שהאקסית מונעת מנקמה.
הטענות הקשות לכאורה נגד הזמר נחשפות במסגרת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות שהגיש מנהלו האישי של תבורי, אופק כהן. הוא דורש מלוי 11,500 שקל בתמורה לכלבה שנמכרה לה ושלבסוף שולמה לדבריו מכיסו האישי.
5 צפייה בגלריה
פפראצי בן אל תבורי בת הזוג דני לוי ברנדוף קורף
פפראצי בן אל תבורי בת הזוג דני לוי ברנדוף קורף
"עכשיו אני מבינה באיזה גיהינום הייתי ואיזו התעללות עברתי". בן אל תבורי ודני לוי
(צילום: מוטי לבטון)
על פי כתב התביעה שלא הוגדר חסוי, ושהגיע לידי ynet, כהן טען כי לוי פנתה אליו בנוגע לכלבה פיקאצ'ו והציעה לשלם לתבורי 10,000 שקל על מנת לקבל אותה לידיה. כהן, שלדבריו הסכים לתווך בין השניים, טען כי על אף שהכלבה נמסרה לידי לוי - היא דחתה את התשלום המובטח, ובשל כך הוא שילם מכספו הפרטי לתבורי את הסכום. לטענתו לוי הבטיחה שתשיב לו את הכסף. כשדרש אותו ממנה בהמשך, היא סירבה לשלם בטענה ש"הכלבה שייכת לה" ולדבריו אף "תקפה אותו מילולית והחלה להשמיע תירוצים שונים ומשונים" - ועל כן פנה לבית המשפט בדרישה להסדיר את התשלום.
עם זאת, יממה לאחר הגשת כתב התביעה, קיבל כהן הודעה על התראה למחיקה מצד בית המשפט, כיוון שלא סיפק "כתובת תקינה למשלוח כתב התביעה לנתבעת" - וכהן מצידו בחר שלא לתקן. עקב כך, אם לא ישנה את דעתו בשבועיים הקרובים - יימחק כתב התביעה.
בין המסמכים שהוגשו במסגרת התביעה, צורפו התכתבויות וואטסאפ בין לוי לכהן, שבהן בין היתר היא מתארת את מערכת היחסים שלה עם בן אל כאלימה לכאורה. "אני מזכירה לך את המכות שהוא נתן לי באותו לילה ושאתה בחרת לשתוק ולהשתיק אותי", כתבה, "אז תהיו בשקט, זאת הכלבה שלי ששילמתי עליה מכספי, ותגידו תודה שאני לא הורסת לכם את החיים".
5 צפייה בגלריה
ההתכתבויות שנחשפו
ההתכתבויות שנחשפו
(מתוך כתב התביעה)
5 צפייה בגלריה
ההתכתבויות שנחשפו
ההתכתבויות שנחשפו
(מתוך כתב התביעה)
5 צפייה בגלריה
דני לוי בן אל תבורי פרטי הכלב
דני לוי בן אל תבורי פרטי הכלב
פיקצ'ו הכלבה
(צילום מסך)
בהתכתבות נוספת לוי אומרת: "לגבי האלימות והסימנים והאיום לרצח שבן אל אמר לך בטלפון, בזמן שהוא מכה אותי ומקלל אותי ושובר את כל הבית עליי - להכול יש תמונות. אני לא אקח על עצמי את הסיכון לשמוע מחר-מחרתיים שבחורה נרצחה ואני לא דיווחתי על אדם אלים כלפי נשים ומתעלל סדרתי. אני בטוחה שהמון נשים יצאו אחריי. אין תירוצים לאלימות, לא משנה כמה אתה חולה".
עוד היא טוענת בהודעה אחרת שנגרם לה נזק נפשי בעקבות הזוגיות שניהלו: "כולם אבל כולם בעולם שלי ניסו להעיר אותי מהמצב שאליו נקלעתי, ולא הסכמתי להתעורר. עכשיו אני בעירנות מלאה ואני מבינה באיזה גיהינום הייתי ואיזו התעללות עברתי. שנים ייקח לי לרפא את הטראומה, האלימות, ההשפלה והנזק הנפשי והכלכלי שהמערכת היחסים הזו גרמה לי".
בהודעה נוספת לוי כתבה: "המנהל שעומד בצד לאפס שמנצל, סוחט ומתעלל באישה נפשית, כלכלית ופיזית... ועוד תומך בו ודוחף כתבות להפוך אותו למאמי המסכן של ישראל בשביל שיהיה לו כוח לפגוע בעוד נשים - זה לא גבר ולא מישהו שאני צריכה לרחם עליו ובטח לא לשלם לו מהכסף שלי". נדגיש כי אין ראיות נוספות, מנהלו של תבורי מכחיש את הטענות בתוקף ולא ידוע על פנייה למשטרה.

מנהלו של תבורי: "טענות שקריות"

תגובת אופק כהן, מנהלו האישי של בן אל תבורי: "יש להדגיש כי כתב התביעה הוגש על ידי כנגד דני, בשל אי תשלום חובותיה הכספיים שהותירה אחריה - טענות כזב שאותן העלתה בהודעות. לו היה בהן אמת - הייתה מעלה אותן בפני המשטרה ולא כהגנה משפטית על אי תשלום חובותיה. הטענות השקריות שאותן מחזרה בהתכתבויות נועדו לסייע לה לחמוק מתשלום חובותיה.
"יש להצר על כך שדני מונעת מנקמה ורצון להרוס את בן אל אך ורק מהסיבה שהוא החליט לסיים את מערכת היחסים ביניהם. בן אל לא מגיב לתקשורת בענייניו האישיים. התביעה הוגשה על ידי כאמור כנגד דני וההתכתבויות האמורות צורפו כראייה להיותה מניפולטיבית ומונעת מאינטרסים להתחמק מתשלום ולנקום במי שבחר לסיים עמה את הקשר, יש להצר על כך שהנכם נותנים לה את הבמה".
5 צפייה בגלריה
3
3
"אין תירוצים לאלימות, לא משנה כמה אתה חולה". דני לוי ובן אל תבורי
(צילום: אמיר מאירי)
מטעם דני לוי נמסר ל-ynet בתגובה: "צר לי שהאקס שלי והמנהל שלו החליטו לחשוף התכתבויות אישיות שלי איתו בתביעה משפטית, בניגוד מוחלט לרצוני וללא קבלת אישור. למען הסר ספק, הכלבה שלי פיקאצ'ו נמצאת בבעלותי ורשומה על שמי במאגר השבבים הארצי". כאמור, בהמשך אישרה לוי ל-Pplus לפרסם את ההתכתבויות.