שבעה ימים בדיוק לאחר שהאדמה נשמטה מתחת לרגלינו עם בשורת ביטול החתונה של שדרן הרדיו אליקו ובת זוגו ואם בנו לירז ארז, והאחרונה סוף-סוף מתייחסת לפרידה.
"בימים האחרונים יש אינסוף שמועות ואינסוף דיבורים סביבי וסביב האבא של הבן שלי. אני רוצה להבהיר שלא רבנו ובטח לא סביב צ׳קים, לא היו שם צעקות בינו לבין אמא שלי וכל מי שרציתי שיגיע לברית הגיע", כתבה ארז בסטורי שפרסמה באינסטגרם מוקדם יותר היום (ד').
3 צפייה בגלריה
אליקו לירז
אליקו לירז
בהצלחה לכל הצדדים. לירז ואליקו
(צילום: אינסטגרם)
"אלי ואני נפגשנו הבוקר, החלטנו שאנחנו נסדר את כל המחלוקות בינינו ובטח לא בבתי משפט. האהבה שלנו ענקית מהיום הראשון ומפה אנחנו נחליט מה אנחנו עושים הלאה. טובת הילד תמיד תהיה במקום הראשון. אני אוהבת אותך אלי וגם אם נפרדות דרכנו, אתה האבא של הבן שלי ותמיד תהיה חלק מחיי. אין שום סיבה שהבן שלנו יפתח גוגל ויראה עלינו שקרים ושמועות. בבקשה מכולם, תניחו לנו, תנו לנו אוויר. אנחנו בני אדם וגם לנו מותר לטעות, להיפרד, להשלים, לאהוב ולסלוח. תנו לנו להיות ההורים הכי טובים לבן שלנו".
3 צפייה בגלריה
אליקו אירוסים
אליקו אירוסים
היה ונגמר
(צילום: אינסטגרם)
הזוגיות של השניים עלתה לכותרות בחודש ינואר 2023 - וספגה ביקורות רבות בעקבות פער הגילים ביניהם, שעומד על 28 שנה.
אליקו ולירז בחרו להתעלם מרעשי הרקע, המשיכו לחגוג את אהבתם ובדרך נפרדו, חזרו, התארסו והפכו להורים לג'ון. כעת, כשהתינוק רק בן שלושה שבועות, החליטו השניים להפריד כוחות.
3 צפייה בגלריה
אליקו אירוסים
אליקו אירוסים
יש לנו הרגשה שעוד נשמע מכם בקרוב
(צילום: אינסטגרם)