מאור ומירן בוזגלו, מהזוגות היציבים בתעשיית הבידור, מנהלים זוגיות ומשפחתיות חשופה לכל - בין אם זה ברשתות החברתיות או בתוכנית הריאליטי "הבוזגלוס".
הצופים בסדרה וגם העוקבים ברשתות בטח יזכרו את אותו יום בינואר 2022, אז הודיע בוזגלו על פרישה מהכדורגל, המקצוע שהיה כל חייו, ועל ההחלטה לצאת לדרך חדשה בעולם המוזיקה.
בשנתיים האחרונות בוזגלו מתקלט במסיבות, חי את חיי הלילה ומקבל את תמיכתה המלאה של אישתו, שמי שעקב אחרי הריאליטי המשפחתי בטח זוכר שהמחשבה על כך לא הייתה קלה עבורה.
כעת, על סט הצילומים לקמפיין הפסח של רנואר, התיישבו השניים לשיחה על המשבר שחווה מאור בעקבות הפרישה, על התמיכה של מירן וכמובן על תשומת הלב שדורשים ארבעה ילדים.
איך נראה היום שלך עכשיו אחרי הכדורגל? מאור: "אני הרבה שעות באולפן, מתעסק במוזיקה בשנתיים וחצי האחרונות. זה משהו שהציל לי את החיים - עד כדי כך. הייתי במקום מאוד נמוך עם הרבה חוסר וודאות לגבי מה אני הולך לעשות, מה אני אוהב. אחרי 20 שנות קריירה בטופ פתאום אתה קם בבוקר לכלום ושום דבר. אתה מרגיש ריקנות, מחפש מה לעשות וזה מילא את כל שגרת היום שלי, השגרה של האימונים הפכה לשגרת אולפן".
מירן: "בהתחלה היה לי מאוד קשה לקבל את זה. ראיתי אותו בתקופה שהוא פרש, הוא היה בדאון ונורא כאב לי. ניסיתי לחזק אותו ולהגיד לו 'אתה צריך להגיד תודה, גם על זה', ופתאום כשהוא מצא משהו שהדליק בו את הניצוץ הזה, לא יכולתי לעצור בעדו. הייתי בהלם, אמרתי 'מה זה קשור לחיים שלנו בכלל חיי הלילה', ואז הבנתי שאני צריכה לתמוך בו ולנסות ליהנות מזה, כי אם אני אהיה נגד אני רק אסבול. יש מצבים שזה לא פשוט כשהוא לא בבית בלילות, אבל אני זורמת".
שישי ערב? מירן: "שישי ערב קרה פעם או פעמיים אני חושבת ומאז הוא הפסיק בשישי בערב. זה יום של משפחה. שישי שבת זה יום של בית".
2 צפייה בגלריה
רנואר פסח 2024
רנואר פסח 2024
"הייתי במקום מאוד נמוך עם הרבה חוסר וודאות"
(צילום: מאי ויצמן)
למאור ומירן ארבעה ילדים משותפים, התאומים ריי ומיילי בני ה-11 והתאומים שיין וליאו בני ה-6. מירן דיברה בפתיחות לא פעם על הקשיים שחוותה כשניסתה להרות עם התאומים הקטנים ומי שעוקב אחריה ברשתות יודע שמבחינתה כל רגע עם הילדים הוא ברכה. "זה הדבר שהכי חשוב לי בעולם ואני לא אוותר על זמן איכות עם הילדים. אני בדרך כלל לא עובדת אחר הצהריים, רק כשאין ברירה. זה הזמן של הילדים", מבהירה.
מאור: "היא אפילו שמה לעצמה ביומן 15 דקות עם כל ילד". מירן: "זה לא ביומן, זה משהו שקבוע אצלי, שחוץ מהזמן המשפחתי, כל ילד צריך זמן אחד על אחד לפחות 15 דקות ביום".
צפו בריאיון המלא שבתחילת הכתבה!
2 צפייה בגלריה
רנואר פסח 2024
רנואר פסח 2024
"יש מצבים שזה לא פשוט - אבל אני זורמת"
(צילום: מאי ויצמן)