3 צפייה בגלריה
דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו בטקס גלובוס הזהב, 2023
דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו בטקס גלובוס הזהב, 2023
דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו בטקס גלובוס הזהב, 2023
(צילום: Getty Images)
שטיחים אדומים וטקסי פרסים עם ניחוח הוליוודי תמיד מצליחים לרגש אותנו וכשיש גם נוכחות של כוכבת ישראלית על השטיח האדום - אנחנו נרגשים עוד יותר. בזמן שישנתם, דניאלה פיק ובעלה במאי הקולנוע המפורסם קוונטין טרנטינו כיכבו בטקס פרסי גלובוס הזהב ה-80 שהתקיים בלוס אנג'לס. בני הזוג שמתגוררים בישראל מאז שנישאו, משכו לא מעט תשומת לב בין שלל הכוכבים ההוליוודים שהתייצבו בהמוניהם.
פיק, שכבר התרגלה לאור הזרקורים, השתלבה היטב על השטיח האדום וזכתה ללא מעט מחמאות על השמלה בעיצובה של החברה הטובה - לי גרבנאו, שזכתה לעצב עבור פיק שמלות לאירועים מהסוג הזה בשילוב תכשיטים של בית האופנה "בולגרי".
"לפני כשלושה שבועות דניאלה פנתה אליי וסיפרה לי שהיא נוסעת לטקס פרסי גלובוס הזהב ושהיא צריכה שמלה לטקס", שיתפה הבוקר גרבנאו. "דניאלה היא המוזה שלי, יש לה טעם משובח והיא יודעת בדיוק מה מחמיא לה וביחד חשבנו על שמלה שתתאים לאירוע. שתינו רצינו ללכת על שמלה בצבע זהב ומראה מצנצץ ועם זאת מראה קלאסי ועל זמני. היה לי ברור שהסיפור של השמלה הוא הבד ושהוא חייב להיות מדוייק. בחרנו בבד למה משי יוקרתי עליו קיימת רקמה עדינה של פאייטים מוזהבים. כמו השמלות של 'אולד הוליווד', גזרה שמדגישה את הגוף ונותנת מראה אלגנטי וסקסי עם מחשוף עמוק מקדימה ומאחורה ושובל ארוך".
ופיק לא הקסימה רק אותנו - בראיון על השטיח האדום ל-"Jewish Journel", הכוכבת הישראלית גנבה את הפוקוס לגמרי לבעלה, כשהמראיינת הסקרנית שאלה את טרנטינו על החיים החדשים שלו בישראל. "זה כיף מאוד", השיב הבמאי, וכשנשאל מה המסעדה האהובה עליו בעיר ללא הפסקה - הייתה זו פיק שנחלצה לעזרה ואמרה שהבישולים שלה הם האהובים עליו ביותר.

3 צפייה בגלריה
קוונטין טרנטינו דניאלה פיק בראד פיט גלובוס הזהב 2023
קוונטין טרנטינו דניאלה פיק בראד פיט גלובוס הזהב 2023
מתי אתה בא לבקר אותנו בתל אביב? בראד פיט עם טרנטינו ופיק
(צילום: gettyimage)

3 צפייה בגלריה
קוונטין טרנטינו ודניאל פיק
קוונטין טרנטינו ודניאל פיק
מחשוף מקדימה ומאחורה
(צילום: EPA)

טרנטינו הגיש את פרס הבמאי ובני הזוג ישבו בשולחן לצד בראד פיט ומרגו רובי (שמככבים בסרט "בבילון") והתמנגלו עם הכוכב ההוליוודי בהפסקות.
טרנטינו ופיק עם בראד פיט בגלובוס הזהב 2023