מאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר מצפים לילד שני, אח או אחות לאסיה בת הארבע, כך בישרה השחקנית-דוגמנית היום (שבת) ברשתות החברתיות.
ורטהיימר פרסמה תמונה משעשעת שבה היא רכונה על אסלת השירותים, בעוד שזמיר ואסיה עושים מבטים נדהמים למצלמה. "אסיה הולכת להיות אחות גדולה, תודה אבא", כתבה הכוכבת.
מדובר בסיום מרגש לשבוע משמח במיוחד עבור בני המשפחה - בבחירות המקומיות לראשות העיר תל אביב זכה רון חולדאי, שברשימתו זמיר הוא מספר שתיים.
4 צפייה בגלריה
מאיה ורטהיימר אסף זמיר
מאיה ורטהיימר אסף זמיר
בשורות משמחות! מאיה ורטהיימר, אסף זמיר ובתם אסיה
(צילום: אינסטגרם)
הבשורה המשמחת מאוד של השניים מגיעה לאחר שביולי 2023 ורטהיימר שיתפה באומץ כי עברה הפלה אחרי תקופה ארוכה ומייגעת של טיפול פוריות שעברה. "אני אוחזת בספר תהילים קטן בתוך הכיס ומוחצת אותו, מתפללת שוב ושוב. המסך מול העיניים, הכל שם, העובר שלנו היפה שגדל, הרחם אבל התנועה הזו של ההבהוב, הלב הפועם הקטן שבתוכי - הוא לא זז. שקט. איזה שקט נורא. שקט שברור לכולנו", כתבה.
4 צפייה בגלריה
  מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
  מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
בקרוב הורים לשניים. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
(קרדיט: אוהד קב)
ורטהיימר המשיכה: "סיוויקי עוד לא פותח את הפה ואני אומרת את זה בקול, 'אין דופק', מול הפרצופים הקפואים שלי ושל אסף וסיווקי מאשר. 'כן, אני מצטער'. קפאתי כמו רובוט הרגשתי את העיניים שלי שמנסות בכל הכוח לא לתת לדמעות לזלוג החוצה ואני שומרת על קור רוח, מתלבשת. ואסף רוצה לחבק אותי אבל היי, למה להתפרק עכשיו? למה שאני ארצה להכיל ולהבין את מה שכל כך קיוויתי שלא יקרה. אבל זה שם, מול עיניי, בתוך הגוף שלי".
4 צפייה בגלריה
מאיה ורטהיימר אסף זמיר
מאיה ורטהיימר אסף זמיר
"שקט נורא. שקט שברור לכולנו"
(צילום:אינסטגרם)
מאיה ואסף נישאו במאי 2017 באילת, לצד משפחה וחברים. אחרי ששיתפו בקשיים שלהם להביא יחד ילד לעולם, באוגוסט 2019 בישרו על היריון ראשון וחמישה חודשים לאחר מכן שינו סטטוס והביאו לעולם את אסיה, שהפכה בעצמה לכוכבת רשת קטנה ומפורסמת.
מאיה, אסף ואסיה הספיקו בשנים האחרונות לעבור להתגורר בארה"ב במסגרת עבודתו של אסף כקונסול ישראל בניו יורק וחזרו ארצה בקיץ 2023.
4 צפייה בגלריה
  מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
  מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
משפחה מהסרטים! מאיה ורטהיימר, אסיה ואסף זמיר
(קרדיט: אוהד קב)