אחרי כמה וכמה משברים מתוקשרים בזוגיות, התבשרנו לפני חודשיים שאחרי 15 שנות נישואים ושלושה ילדים משותפים, ליאור נרקיס ואשתו ספיר החליטו להתגרש. בשבוע שעבר תפסנו את הזמר בזמן שבילה עם ילדיו בחופשה ללא ספיר, וכעת הגיע הזמן לתת לה את הבמה.
מותג האופנה MISS NORI השיק חנות פופ חדשה בקניון רמת אביב וליהק את ספיר לתפקיד הפרזנטורית. הבוקר (ב') היא הגיעה לאירוע - ללא טבעת נישואים על אצבעה, וכמובן שמשכה את תשומת לב הנוכחים וכלי התקשורת, שבאופן מתבקש התעניינו לשמוע על הפרידה.
ספיר סיפרה על תחושותיה, על ההרגשה להיות בלי הטבעת אחרי כל כך הרבה שנים וחשפה אם תוותר על שם המשפחה לאחר הגירושים. צפו (או שתגללו קצת למטה ותמשיכו לקרוא)!
ספיר נרקיס ראיון
(צילום: ליאור שרון)
"אני מניחה שגירושים הם לא דבר נעים בין אם אתה בן אדם מוכר או לא", אומרת נרקיס. "זו תקופה לא פשוטה אבל נעבור אותה, אנחנו מסתכלים קדימה. כל גירושים מלווים בקשיים".
איך מסבירים צעד כזה לילדים? "לצערי יש את כל רעשי הרקע שהילדים חווים, ואנחנו מנסים לתווך להם את זה בבית כמה שיותר, להסביר להם עוד לפני שזה יוצא לתקשורת ולמנוע מהם להיות מעורבים בכל זה".
ליאור היה לא מזמן בחופשה עם הילדים, בלעדיך. איך הרגשת עם זה? "זה מרגיש מדהים כי ליאור הוא אבא מהמם ונורא מחובר לילדים. לכל אחד מאיתנו יש את הזמן שלו איתם וזה מה שחשוב. זו מהות החיים שלנו, לשמור עליהם ולדאוג להם וזה חשוב לשנינו".
את חושבת שתישארו בקשר טוב למרות למרות הכול? "תמיד. אנחנו הורים משותפים לילדים ויהיו לנו עוד המון דברים לעבור ביחד איתם. תמיד נישאר משפחה, וליאור תמיד יישאר חלק מהחיים שלי".
את שואלת את עצמך לפעמים אם אתם עושים את הדבר הנכון? "אלה שאלות שתמיד מלוות אותך בכול דבר בחיים. אני שואלת את עצמי הכול כמה פעמים עד שאני מגיעה להחלטה סופית. לימדו אותי בחיים שהכול פתוח, אבל כן, אנחנו שם, אנחנו בתהליך הזה".
אתם חיים בנפרד? "אני חושבת שאלה שאלות שלא צריך לענות עליהן בפורום הזה. אנחנו באמת עושים כל מה שאפשר כדי לשמור על השפיות ולהיות שם בשביל הילדים. תמיד נישאר הורים לשלושה ילדים מהממים וזה מה שחשוב".
תשמרי על שם המשפחה הנוכחי שלך? "לא התעסקתי בזה עדיין, אבל אני עדיין נרקיס, גאה להיות נרקיס והילדים שלי הם נרקיס".
צפו בריאיון המלא בראש העמוד!
1 צפייה בגלריה
ספיר נרקיס
ספיר נרקיס
ספיר נרקיס
(צילום: אור גפן)