3 צפייה בגלריה
עדן פינס ומתאיס נורמן
עדן פינס ומתאיס נורמן
עדן פינס ומתאיס נורמן
(צילום: אינסטגרם)
אמש (שבת), פרסמנו על הזוגיות החדשה של הדוגמנית עדן פינס עם הכדורגלן מתיאס נורמן, נורווגי בן 27 שמשחק בקבוצת דינמו מוסקבה הרוסית. פינס העלתה סטורי בו היא מחבקת גבר לא מזוהה, ודקה אחרי גם הוא שיתף סטורי ברור יותר - כשהיא שוכבת מעליו בבגד ים ושניהם מתנשקים - שמבהיר את מערכת היחסים הנרקמת בין השניים. בחודש האחרון פינס ונורמן מבלים ביוון, שם הדוגמנית מצלמת את הריאליטי "לאב איילנד" אותו היא מנחה. אך מיהו בעצם הגבר החדש בחייה של פינס? הנה כמה דברים שכדאי לדעת:
נורמן חתם באוגוסט 2021 בקבוצת רוסטוב הרוסית, שרכשה אותו מברייטון האנגלית, אך הם השאילו אותו בחזרה לקבוצה אחרת באנגליה, נוריץ'. ביוני 2022 הסתיימה תקופת ההשאלה שלו באנגליה והוא שב לרוסטוב. היות שבאותו הזמן המלחמה בין רוסיה לאוקראינה כבר הייתה בעיצומה (אך הליגה הייתה בפגרת קיץ), בנורווגיה חיכו לראות אם הוא יישאר ברוסיה או יעבור לקבוצה אחרת. ב-1 בספטמבר, כשחלון ההעברות של הקיץ הסתיים ובארץ מולדתו ראו שהוא נשאר ברוסיה - הוחלט שלא לזמן אותו לסגל הלאומי.
"אני חושב שזו הייתה בחירה שגויה לגמרי (ללכת לרוסיה)", אמר מאמן הנבחרת הנורווגית סטלה סולבאקן לכתבי הספורט. "יש לזה השלכות. נראה אם מתיאס יחזור יום אחד לקבוצה הנורווגית הלאומית, אבל כרגע זה לא בא בחשבון".
גם נשיא התאחדות הכדורגל הנורווגית, ליס קלבנס הוסיף: "בגדול, זה לא תפקיד ההתאחדות להגיד משהו לגבי בחירת הקבוצה של שחקני הנבחרת, אבל אנחנו נמצאים במצב יוצא דופן. כל נבחרות הכדורגל בנורווגיה ובאירופה הסכימו להפעיל על רוסיה לחץ משותף, שהוכח כבעל השפעה אפקטיבית גם בספורט".
3 צפייה בגלריה
מתאיס נורמן
מתאיס נורמן
מתאיס נורמן
(צילום: AP)
באוגוסט האחרון, טרם הדחתו מהנבחרת הלאומית, נורמן היה אמור לחתום בלצ'ה האיטלקית - ואף נחת באיטליה והצטלם עם הצעיף. אך יממה לפני הצגתו הרשמית הצדדים ביטלו את העסקה "בהסכמה הדדית", כך לשון ההודעה.
למעשה, הדיווחים שעלו טענו כי הסיבה לביטול העסקה הייתה בשל בעיות שהתגלו בבדיקות הרפואיות של הקשר, אך גורמים בסביבתו טענו שאלו כלל לא התקיימו והשחקן נמצא בכושר מצוין. לצד זאת, לא פורטה הסיבה האמיתית לביטול המסתורי.
3 צפייה בגלריה
עדן פינס ומתאיס נורמן
עדן פינס ומתאיס נורמן
תזמיני אותו לישראל! עדן פינס ומתאיס נורמן
(צילום: אינסטגרם)