כוכבי "חתונה ממבט ראשון" והזוג הבכיר של הריאליטי בישראל, ניר פור (43) והגר משה (42), התחתנו לפני שנה וריגשו מדינה שלמה. מי שצפה בתכנית יודע שזו לא הייתה משימה קלה עבורם ועבור מי שחיבר ביניהם, אך על אף הקשיים השניים יצאו מהתכנית כזוג, כאמור התחתנו באופן רשמי ובחודש שעבר הכריזו על היריון ראשון.
אתמול (ג׳) הגיעו ההורים לעתיד להשקת רשת הלייפסטייל החדשה Lavan מבית גולף ומשכו כמובן את תשומת לבם של הנוכחים - שהתבקשו להגיע בלבוש לבן, כיאה לשם המותג. השניים סיפרו בהתרגשות שמשה נמצאת בחודש השביעי להיריון ושהם מצפים לבת.
לחוצים מהטייטל "הורים"? ניר: "אנחנו באים מוכנים. מבחינה אישית לפחות אנחנו מאוד בשלים לזה, אני מחכה לזה". הגר: "אם יש יתרון בהורות מאוחרת זה שאתה קצת יותר בשל, עד כמה שאפשר להיות. אבל אני מניחה שעדיין יהיה שוק ושהחיים יצטרכו לעבור הסתגלות מחדש".
עם יד על הלב, האמנת שניר יהיה האבא של הילדים שלך? הגר: "תשמע, זה חלום שמתגשם מבחינתי. לזה קיוויתי ואני מאוד שמחה שזה קורה. מה שאני יכולה להגיד בוודאות, זה שתמיד ידעתי שהוא יהיה אבא מדהים ואני מאוד שמחה שאני זוכה שהוא יהיה האבא של הילדים שלי". ניר: "אני ידעתי מהרגע הראשון שהיא תהיה האמא של הילדים שלי".
ההיכרות שלכם שודרה בפריים טיים וגם החתונה. יש סיכוי שנראה סרט של הלידה? הגר: "ממש לא! אני לא חושבת על זה. אני חושבת על עצמי, על ההיריון,שהכל יתפתח כמו שצריך. לא חושבת על איך לעשות לזה יחסי ציבור כרגע".
הזוגיות שלכם עוררה הרבה עניין ופירגון בקרב הקהל. מה התגובות ברחוב עכשיו? הגר: "זה מרגש על גבול המטורף. אני יכולה להבין את זה, אנשים ראו את הזוגיות הזו מתהווה להם מול העיניים, רובם ככולם היו סקפטיים והופתעו שזה הצליח. יש משהו בדרך שלנו שאנשים מתחברים אליה, נורא משמח לראות סיפור הצלחה. אנשים מתרגשים וחווים את זה כאילו הם חלק מהסיפור".
עוצרים אותך ברחוב? הגר: "עוצרים אותי הרבה ברחוב, מלא 'מזל טוב', מלא אנשים שרוצים לגעת בבטן, לא כדאי".
מה עושים במצב כזה? הגר: "זה בא ממקום טוב, אני מבינה את זה. אז זזים אחורה בעדינות".
5 צפייה בגלריה
השקה לבן
השקה לבן
הורים בדרך. ניר פור והגר ניר
(צילום: רפי דלויה)
אורחת נוספת באירוע הייתה השחקנית משי קלינשטיין (30), בתם של ריטה ורמי קלינשטיין, שלאחרונה הכריזה שגם היא ובעלה מתן מוצפי מצפים לילד ראשון, חודשים ספורים לאחר שהתחתנו. קלינשטיין סיפרה שהיא בחודש השישי להיריון, ותעזוב בקרוב את ההצגה המצליחה "אפס יחסי אנוש", שם היא מככבת מאז עלייתה לבמות לפני כשלוש שנים.
איך עברה התקופה האחרונה? "לא פשוט. שמרתי על ההיריון בסוד וגם עבדתי, הייתי ב-14 שעות צילום ואז בהצגות, ולקום ב-4 בבוקר".
יש אמונות טפלות? "כל הזמן, בכל מקום, אתה כבר לא יודע למי להקשיב. אני מאמינה בהכל".
מה למשל? "שאסור לקנות דברים, אבל אם קונים אז לשים אצל אבא או אמא שישמרו. כל מיני דברים כאלה שאני לא מכירה. אבל אם זה לא יועיל, זה לא יזיק".
מה הכי קשה בהיריון? "לא להכיר את עצמך. אלו דברים שקורים פתאום ולא הכרת לפני, אחרי הכרות של 30 שנה".
איך אמא הגיבה לזה שהיא תהפוך בקרוב לסבתא? "זה די הורגש עוד לפני שזה קרה, הייתה הרגשה כללית כזו שכולם מרגישים ויודעים וחולמים".
היא נותנת לך טיפים? "לאמא שלי מאוד חשוב שאני אהיה אמא משחררת וקולית. היא מאוד הייתה כזאת, אני קצת פחות. היא מאוד דואגת, מאוד אימהית, אבל מאז שהייתי קטנה גם הכי נתנה לי להיות מי ומה שרציתי להיות".
החלטתם כבר על שם? "חושבים על זה, אבל אני לא חושבת שבאמת אפשר לקרוא לילד לפני שרואים את הפרצוף שלו".
יש לך טיפים להריוניות אחרות? "כל מה שמוזר הגיוני. כל דבר מוזר שקורה לך - זה בסדר".
5 צפייה בגלריה
השקה לבן
השקה לבן
הופכת את ריטה לסבתא
(צילום: רפי דלויה)
5 צפייה בגלריה
השקה לבן
השקה לבן
היריוניות ונהנות. הגר ומשי קליינשטיין
(צילום: רפי דלויה)
5 צפייה בגלריה
השקה לבן
השקה לבן
כמו מסיבת גן בשבועות. שני גולן, ג'ני צרוואני ואירה דולפין
(צילום: רפי דלויה)
5 צפייה בגלריה
השקה לבן
השקה לבן
קפצה לביקור. רנא רסלאן
(צילום: רפי דלויה)
צילום: רפי דלויה