3 צפייה בגלריה
גל גדות ירון ורסנו
גל גדות ירון ורסנו
בטן קטנטנה. גל גדות וירון ורסנו
(צילום: Backgrid)
באמת וונדר וומן: גל גדות מצפה לילד רביעי, כך נודע היום (ג'). הכוכבת הישראלית שבשבועות האחרונים נלחמת בכל הכוח כדי לקדם את נושא החטופים בעזה, נתפסה על ידי מצלמת הפפראצי בהוליווד, כשהיא הולכת עם בעלה ירון ורסנו למלון המפורסם שאטו מרמונט.
בתמונה, ניתן לראות תחילתה של בטן קטנטנה שמבצבצת מבעד לבגדים. לגדות ולוורסנו עוד שלוש בנות בבית: אלמה בת ה-12, מאיה בת ה-7 ודניאלה בת השנתיים וחצי.
3 צפייה בגלריה
גל גדות ירון ורסנו
גל גדות ירון ורסנו
עסוקה מאוד בקידום נושא החטופים בעזה ברחבי העולם
(צילום: Backgrid)
כאמור, בשבועות האחרונים נרתמה גדות למסע ההסברה הישראלי למען החטופים, ולאחר שהייתה ממארגני מכתב התמיכה הגדול של כוכבי הוליווד בישראל, השחקנית נאמה בכנס סולידריות עם מדינת ישראל והחטופים ואמרה: "אל תבינו אותי לא נכון, אני בעד שלום, אבל החטופים עדיין שם".
השבוע, השחקנית העלתה הילוך וכתבה פוסט נוקב נגד השתיקה הרועמת של האו"ם לנוכח התקיפות המיניות שאירעו במהלך מתקפת חמאס בעוטף. "אנחנו טוענים שאנו עומדים נגד אונס ואלימות נגד נשים. אנחנו לא ניתן לנשים להפוך לקורבנות ואז נשתיק את קולן. אנחנו אומרים שאנו מאמינים לנשים, עומדים לצד נשים, מרימים את הקול עבור נשים", כתבה גדות.
"ב-7 באוקטובר העולם היה עד לביצוע המתקפות האלימות של חמאס בזמן אמת. תוך שעות הגיע הסרטון המצמרר של שני לוק כשהיא מובלת עירומה על ידי התוקפים שלה בגאווה. ולמרות זאת, חודשיים לאחר מכן, הנשים הללו עדיין בנות ערובה של האנסים הללו. והעולם סרב לקרוא לסיטואציה בשמה: מצב חירום שדורש תגובה נחרצת".
גדות קראה לנשים החזקות בעולם: "זה הרגע שלנו כנשים וכבעלי הברית שלהן לפעול. אני מתחננת בפני מי שעשו כל כך הרבה למען זכויות נשים ברחבי העולם - מהאו"ם ועד ארגוני זכויות אדם - בבקשה הצטרפו לדרישה שחמאס ישחרר כל אישה חטופה באופן מיידי - לא בפעימה הבאה של התיווך הבינלאומי, לא בעוד יום. הנשים הללו לא יכולות לשרוד עוד רגע אחד באימה כזאת".
מטעמה של גדות אישרו את הפרטים.
3 צפייה בגלריה
פוסט גל גדות
פוסט גל גדות
נרתמה למען החטופים מההתחלה
(צילום: Gettyimages, אינסטגרם)