בתחילת השבוע סיפרנו לכם שהשחקנית והתסריטאית נועה קולר נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של רשת אופטיקנה, ותיכנס לנעליה של קרן פלס, שעוזבת את תפקיד הפרזנטורית אחרי שנתיים.
היום (ד') פגשנו את הפרזנטורית החדשה, שהייתה כמתבקש מצוידת במשקפיים, והיא הודתה: "לא חשבתי שאצטרך משקפיים, אבל זה הגיע גם אליי. חשבתי שאני עוקפת את זה, שאצטרך בגיל נורא מאוחר. לא. בגיל 42".

איפה זה מתבטא? "אני ממש מתקשה לקרוא בלילה, הזקנה קופצת עליך פתאום! אבל נח לי, שמצלמים אותי עם המשקפיים ושמצלמים לי את הפנים, ואני בסדר עם הגיל והניואנסים. עם השנים זה יותר מעניין".
קולר מספרת: "יש משהו מגניב שאני מרגישה שהוא קשור למשקפיים וגם לגיל, שנכנסים לאיזו נינוחות שברור שלא הכל פיקס, זה לא היה פיקס או מושלם אף פעם, אב לזה נוח ונעים. שמתי משקפיים ואמרתי, 'אהבתי!'. משקפיים זה גם איך את רואה את החיים".
ואיך את רואה אותם? "כרגע, אני מחלקת את זה לשניים. במישור האישי: בבית, בפרנסה, בעבודה וביצירה - אני מרגישה טוב. בחלק השני – כואב וזועק. חשוב לי מאוד להזכיר שיש חטופים שנמצאים בעזה, וצריך לעשות הכול להחזיר אותם. גם ברגעים טובים וברגעים של שגרה, שבסדר גמור שיהיו, אבל אסור לנרמל את זה ולשכוח את זה. צריך לעשות הכול כדי שבעזרת השם ובעזרת הממשלה, יחזרו כול החטופים והחטופות".
את מרגישה שעושים הכול כדי שיחזירו אותם? "לא, אני לא מרגישה ככה, ואני חושבת שזה הדבר הכי חשוב שצריך לעשות עכשיו".
לריאיון המלא, צפו בווידיאו שבראש העמוד.
1 צפייה בגלריה
נועה קולר
נועה קולר
נועה קולר
(צילום: אופטיקנה)