אירוע הספורט הגדול של השנה – המונדיאל - מאחורינו, בסיום ששימח מאוד את ארגנטינה ואוהדיה, ועוד כמה מאות מיליוני מעריצים של מסי מסביב לעולם. אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על מהלכים בכדורגל, אלא על רגע אחד שנצרב בתודעה העולמית מיד אחרי המשחק ושייך לאנטונלה, אשתו של השחקן ואם ילדיו. נזכיר כי אחרי שבעלה זכה בתואר והגיע לרגע השיא של הקריירה שלו, הוא עצר לצלם אותה בשלל תמונות מחמיאות עם הגביע והפך למם ברשת.
"מה זאת אומרת? זה הכי חשוב!" אומרת הדוגמנית נטע אלחמיסטר, שהתארחה בתוכנית של דנית גרינברג ובר זגה ב-ynet radio. "זאת האישה וזה הרגע שלה. זה יותר חשוב מהכל, אתם מבינים? ככה זה עובד. הגבר צריך ללמוד לדעת איך לצלם ולהקשיב ואם היא מבקשת שיבוא ויצלם, כן, אין מה לעשות, ורמי, אם אתה שומע אותי אתה יודע טוב מאוד שגם אתה בלופ הזה..."
אלחמיסטר כאמור, מלבד היותה דוגמנית מצליחה, משפיענית ומעצבת אופנה – גם נשואה לכדורגלן קבוצת מכבי חיפה רמי גרשון. למרות שהיא מודה - שהיא לא "אשת כדורגלן" מסורתית. לדוגמה, היא לא ראתה את גמר המונדיאל בשלמותו. "בדיוק הייתי בניו יורק כשכל האירוע הזה קרה אז לא יצא לי כל כך לעקוב. אבל אתה יודע, אני בחורה אז זה סבבה, זה לא כמו הגברים שחייבים לצפות מהתחלה עד הסוף. אבל כמו כולם הייתי במתח".
רמי ראה את זה איתך, או שהוא היה עם חברים והם עשו מזה איוונט? "מה זה איוונט, אתם לא מבינים. זה היה טירוף, לא יכולתי להשיג אותו בכלל, לא היה עם מי לדבר".
לטובת מי הוא היה? "מסי, ברור. החיים שלו זה מסי. אני באמת לא חושבת שיש מישהו שהוא אוהב כמו את מסי".
את צופה במשחקים שלו? "האמת שבניגוד לנשות הכדורגלנים יוצא שאני פחות חווה את עולם הכדורגל. רמי שיחק בבלגיה שמונה שנים, מתוכן שלוש שנים היינו ביחד אז כשהייתי שם יצא לי יותר לראות, כי בסופו של דבר לא עשיתי שם כלום, הגעתי לשם לראות את המשחקים ולהיות איתו. בישראל אני מן הסתם מאוד מאוד עסוקה אז לא יוצא לי לעקוב, אבל כשרמי משחק אני בדרך כלל מסתכלת ומתעניינת ובאמת אני בעניינים. כשהוא לא משחק אז אני פחות מעודכנת. נושא הכדורגל לא כל כך מדובר אצלנו בבית אם לומר את האמת".
הוא לא חוזר מאימונים ומשחקים ומספר חוויות? "זה ממש נגמר במשפט והוא ישר מעביר את השיחה אליי. כל פעם יש לי סיפור אחר לספר לו, אז הכל די מתרכז בחיים שלי. אבל האמת שהוא מעדיף ככה, הוא אומר לי שהוא רואה את נשות הכדורגלנים שהן ממש חלק מההוואי הזה, והשחקנים מגיעים הביתה והן ישר מתחילות לשאול ולתחקר. אצלי הוא מוצא את הפינה החמה הזאת שמרוחקת מזה, והוא מבסוט".
3 צפייה בגלריה
סטטיק חתונה
סטטיק חתונה
"הוא ישר מעביר את השיחה אליי. כל פעם יש לי סיפור אחר לספר לו". נטע אלחמיסטר ורמי גרשון
(צילום: ענת מוסברג)
הייתה סדרה בריטית בשם "נשות הכדורגלנים", שהדמויות בה היו מאוד סטריאוטיפיות לתדמית. זה משהו שאת מזדהה איתו, או למשל רואה את זה בנשים האחרות? "דווקא לא, אני חושבת שהכינוי 'נשות הכדורגלנים' הפך לסטיגמה כמו שחושבים דברים מסוימים על כדורגלנים או דוגמניות למשל. אולי פעם זה היה ככה, כשנשים העדיפו להיות בבית בזמן שהגבר היה המפרנס, אבל היום הרבה נשים מפתחות את עצמן ברמה המקצועית והאישית, הן לא תלויות בגבר שלהן".
יש משהו שנשאר בכלל מהטייטל של "אשת כדורגלן"? זה כרוך במשהו? אתן מלוות אותם, מגיעות איתם לאירועים? "בדרך כלל כן. אני די חריגה ממה שאני מבינה מרמי. השחקנים של הקבוצה שלו צוחקים עלי כשאני מגיעה, תמיד אומרים לי 'רגע, את זוכרת איך קוראים לו? את זוכרת מה הוא?'"
ואת זוכרת? "תלוי את מי. אם הוא חבר טוב של רמי, אני אזכור. אם הוא קצת פחות אז סביר להניח שלא. אבל אני חריגה בנוף הזה, ממה שאני רואה מהצד יש לנשים האחרות את ההוואי המשותף הזה. יש להן קבוצה בוואטסאפ שאני לא שותפה בה מן הסתם כמו שהבנתם, אבל אני יודעת שזה עדיין קורה והן מגיעות ומעודדות ואם יש אירועים הן יגיעו. אותי אתה תמצא יותר על הגבול. יש תקופות שאני יותר ויש תקופות שפחות. זה ממש תלוי בלו"ז שלי באותו זמן".
יוצא לך בכל זאת לדבר איתן או להחליף חוויות למשל? "האמת שבבלגיה יצא לי יותר לראות את הנשים כי הגעתי למשחקים אז תמיד ישבתי לידן. בישראל זה גם קורה, אבל אנחנו פחות בקשר. זה בעיקר קורה כשהן מבקשות את השיזוף שלי או מתייעצות איתי לגבי בגדי ים. שם זה תופס אותי יותר, אז אנחנו מוצאות את המכנה המשותף בנושאים האלה".
3 צפייה בגלריה
נטע אלחמיסטר ורמי גרשון
נטע אלחמיסטר ורמי גרשון
"אני חריגה בנוף, תמצא אותי יותר על הגבול"
(אינסטגרם)
למי שלא בקיא בפועלה של אלחמיסטר (וסביר להניח שאין הרבה כאלו), נספר שהיא זוכה להצלחה ענקית בתחומה ושמותג בגדי הים שלה Bananhot שלה נחשב לאחד המובילים והאהובים בארץ ובעולם. מלבדו יש לה גם ליין אופנה משלה ואת מותג הקוסמטיקה Byneta שהשיקה לפני כשנה: "במשך הרבה שנים הובלתי מותגים מסוימים ותמיד ראיתי מהצד איך זה מתנהל, ופתאום כשיש לי משהו שהוא שלי, שזה הבייבי שלי ושאני חלק מכל המערך הזה, אז זה לא מובן מאליו בכלל", היא מספרת בהתרגשות.
ספרי קצת על המותג החדש. "Byneta זה מותג הקוסמטיקה החדש שלי, והוא הולך ומתעצם. אנחנו כרגע במשא ומתן להרחיב אותו לכל העולם וגם מפתחים את הנושא של האיפור, שזה משהו שאני מאוד מחוברת אליו. הוא יכיל בתוכו את כל העולמות, משיזוף ועד טואלטיקה וקוסמטיקה".
אני יודע שתחום השיזוף קרוב לליבך. "בדיוק. אז דיברתי עם לילית קוסמטיקה, שהם השותפים והגב שלי בכל הפרויקט הזה ואמרתי להם שהתנסיתי בהרבה מוצרים ואני יודעת מה טוב ומה לא, אז בואו נדבר על מה שאני אוהבת וננסה לעשות את זה כמה שיותר דומה. אני באמת מתחברת לזה.
"אגב, כל דבר שאני לוקחת על עצמי, גם בכל מה שקשור לבגדי-ים וגם בפיתוחים של Byneta, אני תמיד לוקחת השראה או מודל לחיקוי או משהו שאני באמת משתמשת בו ואוהבת, ורק לפי זה אני הולכת. הם מביאים לי אלפי דוגמאות ואני פוסלת כמעט את כולן, אני לא מתפשרת. אני יודעת בדיוק מה אני רוצה ולדעתי זה הסוד להצלחה, כי אני באמת משתמשת בזה ונהנית מזה, ואני רואה שכל השאר באמת מרוצים כמוני. אגב בר, זה מיועד גם לגברים, אתה חייב לנסות".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בתוכנית הרדיו של דנית גרינברג ובר זגה, רביעי ב-13:00 ב-ynet radio.
3 צפייה בגלריה
נטע אלחמיסטר שיזוף
נטע אלחמיסטר שיזוף
תמיד שזופה, ויש לכך סיבה טובה
(צילום: יחצ)