3 צפייה בגלריה
אלין כהן אנג'ל סרנס
אלין כהן אנג'ל סרנס
"בחרת לא להזמין אותי, למרות שהייתי שם בשבילך". אנג'ל ברנס נגד אלין כהן
(צילום: אינסטגרם)
אחרי שנתיים של שקט תעשייתי מצידה, השיקה אלין כהן בתחילת השבוע מותג קוסמטיקה חדש והזמינה חברים וקולגות מהתעשייה לחגוג איתה את המאורע. רגע לפני, היא סיפרה בכתבת טלוויזיה על החלטתה לסגור את המותג הקודם ועל השנים האחרונות שלוו במצב נפשי לא קל והתעלמות של קולגות בעקבות התדרדרות במעמדה בביצה.
בחזרה לאירוע שחל ביום ראשון - רשימת המזומנים הייתה מורכבת משמות רבים שהוזמנו אישית על ידי כהן, אך מי שלא קיבלה הזמנה היא הבסטי לשעבר - אנג׳ל ברנס.
אמש (ב׳) יצאה ברנס בסדרת סטוריז פגועים באינסטגרם, בלי לומר למי היא מתכוונת כמובן, אך נראה שהשם ״אלין כהן״ זעק מבין השורות. ברנס מספרת: ״לא בא לי לציין שמות אבל כולם יבינו על מי אני מדברת. אתמול הייתה השקה נוצצת של איקס אחרי כתבה מאוד מרגשת שצוין בה שהרחיקו אותה חברתית והיו מורידים את הראש, שוואלה אמיתי בתור מישהי שהייתה שם מהצד כמו זבוב על הקיר, בחיים לא הורידו בפניה את הראש. משהו שאני חווה תקופה ארוכה אבל לא נדבר עליי״.
3 צפייה בגלריה
אלין כהן אנג'ל סרנס
אלין כהן אנג'ל סרנס
לא חסכה במילים
(צילום: אינסטגרם)
ברנס המשיכה לעקוץ: "וואלה עשית אתמול השקה נוצצת שאני מוכנה להתערב שאת חצי מהאנשים שהיו בה את אפילו לא מכירה, בחרת לא להזמין אותי, למרות שהייתי שם בשבילך כשבחרת לא לענות להודעות. וואלה נפגעתי ולצערי זו לא פעם ראשונה, לא רק ממנה אבל אלה החיים ואני לא לא מתביישת להגיד שאנשים שהיו אצלי בבית היום לא מסתכלים לכיוון שלי.
“זה משהו שיושב עליי תקופה ארוכה. שאני שואלת את עצמי מה עשיתי לא בסדר שאנשים שהיו 'חברים שלי מהתעשייה' שהיו אצלי בני בית היום, לא מסתכלים לכיוון שלי. ודווקא לה היה חשוב לי לפרגן אז אפילו שלחתי הודעה לגבי ההשקה, אבל בגלל שהתעלמה מחקתי. לסיכום, תהיו אנשים טובים ותקבלו את האחר. אני מקבלת את זה שאנשים פשוט צבועים ושקרנים, אלה החיים”.
מטעמה של אלין כהן בחרו שלא להגיב לדברים.
3 צפייה בגלריה
ואולי ההזמנה בכלל הלכה לאיבוד בדואר?
ואולי ההזמנה בכלל הלכה לאיבוד בדואר?
ואולי ההזמנה בכלל הלכה לאיבוד בדואר?
(צילום: אור גפן)