מתברר שגם עשרות מיליוני דולרים בבנק לא תמיד מספיקים. בזמן שרובנו מתקשים לסגור את החודש, אתר רכילות מעבר לים טוענים שקים קרדשיאן שורפת לא פחות ממיליון דולר בחודש.
"אני לא מצליחה לשלוט בהוצאות שלי", ציטט צהובון אמריקאי את הקרדשיאן והוסיף כי מאז שמלכת הטראש התחילה לצאת עם קניה ווסט, היא מנסה להתאים את עצמה לאורח החיים הראוותני שלו ומבזבזת לא פחות מ-30 אלף דולר מדי חודש רק על בגדים. בנוסף, היא רוכשת לו מתנות יקרות (האחרונה שבהן היתה שעון קרטייה בשווי 100 אלף דולר), ואת רוב הכסף היא משקיעה בשיפוץ האחוזה החדשה שרכשו השניים תמורת 11 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
(צילום: גטי אימג'בנק)
אבל אל תדאגו לזוג המעושר, לפי דיווחים, השניים מתכננים להכניס לבנק עשרות מיליוני דולרים בזכות מכירת תמונות החתונה שלהם, שתיערך בפריז ב-24 במאי וכדי לוודא שאף אחד מהאורחים לא יהרוס להם את התוכניות, הזוג חשב על פיתרון יצירתי.
סוללת עורכי הדין של משפחה יצרה הסכם סודיות מחייב ומלחיץ, אשר מאיים בתביעה וקנס גדול לכל מי שידליף פרטים או תמונות מהחתונה. כדי לוודא שאף אחד לא יתפתה לצלם בנייד, השניים שכרו צוות ביטחון שתפקידו יהיה לנטרל מכשירי צילום והקלטה ולהחרים טילפונים סלולאריים בעת הצורך. מי שיצטרך להתקשר או לענות להודעה, ייאלץ לעזוב את החתונה ולעשות את זה במקום מרוחק מהאירוע.
2 צפייה בגלריה
על מה אתה מסתכל? זה למירה?
על מה אתה מסתכל? זה למירה?
על מה אתה מסתכל? זה למירה?
(צילום: גטי אימג'בנק)