חור שחור

שמישהו בבקשה יקרצף את האיפור מהפרצוף של קורטני לאב
הסבון בדיכאון: מה זאת אומרת למה? האיפור שלי תמיד מרוח, השיער שלי תמיד מבולגן, כתמי הניקוטין על האצבעות שלי כבר משלמים ארנונה ושכירות והמצב הדנטלי שלי לא יבייש גם סבתא בריטית עם חיבה לקליפות של אגוזים.
רמת טינופת: 8 מתוך 10. כי רק מלראות את קורטני אתם יכולים לדעת בבירור שמדובר בצלחת פטרי אנושית.

כש"לכלוכית" זה מחמאה

בריטני ספירס טרם למדה איך משתמשים בחזייה
הסבון בדיכאון: אני לא חופפת את השיער וכשאני כן, אני מוודאת שלפחות 2-3 תוספות שיער יזלגו לי מהצדדים. אני הולכת לישון עם איפור וקמה עם חררה ועיני פנדה. לא מספיק? אם כך אז אני כוססת ציפורניים, ולקינוח גם נכנסת יחפה לשירותים ציבוריים. בכיף. אני לעתים מסתובבת בחצאית מיני וללא תחתונים, אני מעשנת ובשביל הכיף גם לועסת מסטיק ומדביקה אותו על חפצים שאני נושאת איתי. האם אני צריכה להמשיך?
רמת טינופת: 7 מתוך 10, כי בריטני, בניגוד להרבה אנשים כאן, יכולה גם להתנקות ולהצטחצח כמו שצריך אם היא רק רוצה, וזה כבר משהו.

הכובען המטונף

ג'וני דפ מתחזק לוק נטול מקלחת עוד מהאייטיז
הסבון בדיכאון: המצב הדנטלי שלי נורא ואיום, אני לובש רוב הזמן בגדים שנראים כמו שאריות ממפעל בנדנות ובמו ידי המצאתי את "סגנון ההומלס". בנוסף, אני מגדל זקן ובו פינת חי קטנה, ויש כמה תמונות פפראצי שלי עם הרבה לכלוך מתחת לציפורניים.
רמת הטינופת: 6 מתוך 10. אנחנו יודעים שלפעמים הוא נראה כאילו הוא מריח כמו שומן קרקפת אבל תאמינו לנו, יש פה כמה אנשים בפרויקט שמעפילים עליו בגדול.

המזבלה

לינדזי לוהן, פה כדי לגרום לכם להיראות יותר נקיים
הסבון בדיכאון: גם אני, כמו בריטני, נהנית ללכת בזמני החופשי יחפה בכל מיני מקומות שהם לא הבית שלי. גם לי יש שיער שמנוני, גם אני אוהבת לעשן, וגם אני לפעמים נתפסת כשאני שיכורה כלוט עם תוספות שיער תלויות ברישול אך מזמן לא קשורות לראשי. בנוסף, אני הולכת מידי פעם ללא תחתונים, מבקרת אצל הפלסטיקאים הכי זולים בשוק והרבה מאוד פעמים נתפסת עם חבלות שונות ופצעים פתוחים בכל חלקי גופי.
רמת הטינופת: 9. זה באמת בלתי אפשרי מכל בחינה לוגיסטית שיצא ממני כל ריח שהוא לא של שתן או חוט דנטלי משומש.

יומני הערפד המג'וייף

בשביל רוברט פטינסון היגיינה היא מילה גסה
הסבון בדיכאון: בתחילת דרכי גיליתי בראיון שאני לא ממש רואה שום סיבה לחפוף את השיער ושאני לא מנקה את הבית שלי אף פעם. לגילויים הללו מצטרפות העובדות שאני מעשן כבד ושאני לא אוהב להחליף תחתונים.
רמת הטינופת: 8 מתוך 10. לא לחפוף את השיער זה באמת פשע שצריך להוציא אל מחוץ לחוק.

קקי סורפרייז

מייגן פוקס נותנת משמעות חדשה למשחק "החבילה באה"
הסבון בדיכאון: בראיון סיפרתי פעם: שאני בן אדם שאיום ונורא לחיות איתו: "אני מבולגנת. אני משאירה את הבגדים שלי איפה שאני נמצאת בערימות. אני שוכחת כל הזמן להוריד את המים באסלה. חברים שלי אומרים לי 'מייגן, השארת לנו וואחד חבילה ושכחת להוריד מים' כל הזמן". איו איו איו.
רמת הטינופת: 9 מתוך 10. ילדה קקה.

50 גוונים של סירחון

מת'יו מקונוהי מתחזק בית שחי בארומת ביוב
הסבון בדיכאון: גיליתי בראיון שכבר עשרים שנה לא השתמשתי בדיאודורנט, מה שלא מפריע לי להמשיך להשתתף בתחרויות "איש הברזל", טריאתלון ומרתונים שונים ומשונים, בסיומם אני מדיף ריח חמוץ ומחריד. אגב, כבר אמרתי שאני אוהב לרוץ יחף?
רמת הטינופת: 8 מתוך 10. כי בהונות מהבילות וריח שחי חמץ זה בעע, אבל כשזה נובע מגופו של זוכה אוסקר חתיך, אף אחד לא מתלונן.

משחקי הסרח

שון בין לא מאמין ששיניים שלו צריכות להיות מחוברות. לקרקפת
הסבון בדיכאון: השיער שלי לא ראה מספריים כבר הרבה זמן, אני מעשן כמו קטר, שותה כמו ג'ורג' בסט וסובל מבעיות דנטליות קשות. רק לפני מספר ימים תפסו אותי צלמי פפראצי כשנפלה לי השן בזמן הפסקת סיגריה. במקום לקבור את עצמי מרוב בושה, הרמתי את השן והחזרתי אותה בחזרה לפה כאילו לא קרה כלום.
רמת הטינופת: 10 מתוך 10. נשרה לך השן. היא הייתה רקובה. הכנסת אותה חזרה לפה. למה, למה ועוד מיליון פעמים – למה?

מג'וייף להחריד

קולין פרל אוהב לחטט באף. תתמודדו
הסבון בדיכאון: כי אני, כמו שחקנים רבים, לא מאמין בדאודורנט אבל הכי מאמין בסגולותיהם של סיגריות ואלכוהול. אני כמעט תמיד מסתובב ללא חולצה. מתקעקע על ימין ועל שמאל, מעדיף לטיל בעולם נטול תחתונים ,ואני מחטט מידי פעם באף ובאיברים אחרים מול צלמי הפפראצי.
רמת הטינופת: 7 מתוך 10. כי זה קצת סקסי.

או ש נות'

כריס נות', מיסטר ביג, לא מצחצח שיניים
הסבון בדיכאון: כש"סקס והעיר הגדולה" עוד צולמה, השמועה שרצה עליי הייתה ששרה ג'סיקה פארקר (קארי) רצתה למות בכל פעם שצילמנו סצינת נשיקה. הסיבה: אני הצחנתי מהפה. ולא סתם בקטע של אכלתי שום, אלא ריחות של מיצי קיבה מבעבעים. אם זה לא מחריד אתכם, אז מה תגידו על כך שמעצבי השיער על הסט דיווחו שיש לי קשקשים שאפשר לבנות מהם כדור שלג בגודל בינוני? סקסי!
רמת הטינופת: 9 מתוך 10. למה? ככה.