מוס שוקולד

אליזבת מוס, 31, מעט מטורללת מכדי להצליח באמת ובתמים
דמות: פגי אולסון, המזכירה שהפכה לקופירייטרית חיננית, יד ימינו של דון דרייפר (לא, לא ככה. הלוואי עליה).
עבודות צד: עם סדרה של בחירות סרטים מוזרות, תמוהות או סתם מוטעות לחלוטין, מוס לא ממש מצטיינת במינוף הבאזז והעניין של "מד מן". ההישג המהותי ביותר שלה עד כה היה התפקיד הראשי המוצלח שעשתה ב"קצה האגם", סדרת המתח עטורת השבחים של ג'יין קמפיון. באופן כללי, מוס ידועה כשחקנית עם פוטנציאל היסטרי, אבל גם כמשוגעת לא קטנה. יפתיע אתכם אם נאמר לכם שהיא גם סיינטולוגית אדוקה?
זמן פנוי: מוס התחתנה עם הקומיקאי המצוין פרד ארמיסן ("SNL") באוקטובר 2009 והגישה לו טופסי גירושין ביוני 2010. מאז היא לא מפסיקה לטנף עליו בראיונות באופן המרמז שביצע רצח עם לכל הפחות ("החיקויים הטובים ביותר שהוא עשה היו של בן אדם נורמלי"), מה שבהחלט קצת מוריד ממנה, כי להתבכיין על האקסים זה הכי לא סקסי.
מדד פופולריות: 6‘ מתוך 10. היית כבר 9. חבל שקלקלת את זה בבחירות סרטים כושלות וכיבוס הכביסה המלוכלכת שלך עם האקס על דפי העיתונים. יש דברים שעדיף לעשות מאחורי דלתות סגורות, וכשאנחנו אומרים את זה, אנחנו דווקא מתכוונים לסרטים שלך.
8 צפייה בגלריה
שמענו שטום קרוז פנוי. אליזבת מוס
שמענו שטום קרוז פנוי. אליזבת מוס
שמענו שטום קרוז פנוי. אליזבת מוס
(גטי אימג'בנק)

אלוהים אוהב אדמוניות

כריסטינה הנדריקס, 38, היא השלומות הנשית בהתגלמותה
דמות: ג'ואן האריס האולטרה־הורסת והאולטרה־סקסית. יוצר הסדרה מתיו וויינר סיפר שג'ואן היתה אמורה להיות קטנה יותר, אפרורית יותר ושנונה יותר, אך כשכריסטינה הנדריקס הגיעה לאודישן הוא זרק את תוכניותיו המקוריות לפח ועיצב את הדמות על פי מידותיה. מתיו וויינר הוא הגיבור שלנו.
עבודות צד: הנדריקס השכילה למנף את "מד מן" לכדי קריירה מעניינת, גם בתיאטרון (בהצגה "קומפני" לצד ניל פטריק האריס) וגם בקולנוע. תפקידה המעניין ביותר היה בסרט "דרייב" לצד ראיין גוסלינג, שגם ליהק אותה לסרט הראשון בבימויו, מותחן הפנטזיה "איך לתפוס מפלצת", אחד מבין ארבעה סרטים בהם השתתפה השנה.
זמן פנוי: הנדריקס נשואה לשחקן הלא כל כך מצליח ולא כל כך מושך ג'פרי ארנד, מה שמוכיח סופית כי האהבה אכן עיוורת. היא סיפרה בעבר שהיא לא ממש רוצה ילדים, וכשהיא נשאלת על הבז'ז'ים שלה, הדבר המדובר ביותר בעולם המערבי אחרי המטוס המלזי, היא מספרת שהיא לגמרי שלמה איתם ועם הגזרה הנשית שנתן לה הקב"ה. יו גו, גירל.
מדד פופולריות: 9” מתוך 10 אצל נשים, 94 מתוך 10 אצל כל השאר.
8 צפייה בגלריה
אין מילים מלבד "אללה יוסטור" כריסטינה הנדריקס
אין מילים מלבד "אללה יוסטור" כריסטינה הנדריקס
אין מילים מלבד "אללה יוסטור" כריסטינה הנדריקס
(גטי אימג'בנק)

ספורט אלגנט

ג'ון האם, 43, לעד יהיה דון דרייפר
דמות: דון דרייפר, הגבר ההורס שאנחנו אוהבים לשנוא, עם תסביכים מפה ועד הודעה חדשה ורזומה פשוט מרהיב של כיבושים רומנטיים, על גבול ניצול המרות (כמו הנשיא קצב אבל לא).
עבודות צד: "מד מן" הפכה את האם לכוכב, והוליווד עטה עליו: האם תרם את המוג'ו הבלתי נדלה שלו לסרטים כמו "גנב עירוני" ו"מסיבת רווקות". בקרוב ישתתף האם בתפקיד הראשי בדרמת הספורט "Million Dollar Arm", וכאביהם של האחים ג'יימס ודייב פרנקו בדרמה התקופתית "The Sound And The Fury". במקומו, אם אלה היו הבנים שלנו, היינו שולחים אותם לפנימייה צבאית.
זמן פנוי: האם מנהל זוגיות מתוקשרת עם השחקנית/תסריטאית/במאית המתוקה ג'ניפר ווסטפלדט כבר טריליון שנה. את מעמדו היציב כסמל סקס נחשק הוא יכול לזקוף לזכות הדמות המסוקסת שהוא מגלם, ולכמה תמונות פפראצי עבורן לא טרח ללבוש תחתונים מתחת למכנסי חאקי דקים במיוחד - מה שהוביל לגילוי המשמח כי האם הוא בעליו הגאה של צינור 8 צול.
מדד פופולריות: •10 מתוך 10. גם אם אתם לא אוהבים את דון דרייפר, אתם אוהבים את ג'ון האם, את זה שהוא בחור ממש מצחיק ומתוק, ואת העובדה שהוא אוחז בנתוניו של שחקן פורנו, אבל בחר בכל מקרה בחיים הקשים והסיזיפיים של שחקן הוליוודי. כבוד.
8 צפייה בגלריה
איפה מכנסי החאקי האווריריים? ג'ון האם
איפה מכנסי החאקי האווריריים? ג'ון האם
איפה מכנסי החאקי האווריריים? ג'ון האם
(גטי אימג'בנק)

פלפל חריף

קירנן שיפקה, 14, צריכה להיזהר לא להפוך ללינדזי לוהאן
דמות: סאלי דרייפר, בתם המעצבנת של דון ובטי דרייפר. ובתכלס, אפשר להאשים אותה?
עבודות צד: הוריה של שיפקה החליטו לעקור ללוס אנג'לס כשהיתה בת שש כדי לתמוך בקריירת המשחק שלה, אז אתם יודעים שיש לכם עסק עם ילדת שואוביז שההורים שלה יעשו הכל כדי שתהיה מפורסמת. לפני הברייק הגדול של "מד מן" שיפקה התארחה באופן קבוע בתפקידי ביטים בטוקשואו של ג'ימי קימל, ותקתקה כמה הופעות אורח בסדרות טלוויזיה. מאז שדרך כוכבה ב"מד מן", עם זאת, היא בעיקר מגיעה לכל אירוע שיש בו שטיח אדום בהוליווד, גם אם מדובר בהשקת חנות שטיחים חדשה, ובמקרה מונח שם שטיח אדום. הג'וב הבולט ביותר שלה מאז "מד מן" היה התפקיד שעשתה במיני־סדרה "פרחים בעליית הגג".וזה שהסיפור עוסק בגילוי עריות והתעללות משפחתית? בקטנה. תראו מה עובר הילד מ"המתים המהלכים".
זמן פנוי: אין לשיפקה זמן פנוי, היא מקדישה את כל זמנה בלהגשים את החלומות של אמא.
מדד פופולריות: 8 “מתוך 10. הוליווד אוהבת את שיפקה החרוצה ונוטפת הסטייל, והיא גם יודעת להעניק ראיונות לא רעים בכלל בהתחשב בגילה הצעיר. עכשיו היא רק צריכה להמשיך כך, עם צמד מילות אזהרה שיהבהבו מול עיניה: לינדזי לוהאן.
8 צפייה בגלריה
חולה על שטיחים אדומים. קירנן שיפקה
חולה על שטיחים אדומים. קירנן שיפקה
חולה על שטיחים אדומים. קירנן שיפקה
(גטי אימג'בנק)

ינואר הקפוא

ג'נוארי ג'ונס, 36, היא נסיכת קרח הוליוודית לועסת שליות
דמות: בטי פרנסיס (ובעבר דרייפר), גרושתו של דון דרייפר, כנראה עשויה מחנקן נוזלי.
עבודות צד: בניגוד לרוב השחקנים בסדרה, ג'ונס עובדת באופן יציב למדי עוד מתחילת העשור הקודם, וכבר ב־2002 השתחלה לרשימת הנשים הסקסיות ביותר בעולם של מגזין "מקסים". אבל למרות הרקורד המכובד, הפריצה הגדולה של ג'ונס הגיעה ב"מד מן", שלאחריה קיבלה את תפקיד אמה פרוסט ב"אקס מן: ההתחלה". מצד שני, גם ג'ונס לא בדיוק מבריקה ברמת המינוף. אולי זה קשור לכך שהיא ידועה כאחת מהנשים הכי ביצ'יות בביזנס, כפי שהעיד זאק גאליפינאקיס שפגש אותה במסיבה וישב איתה לשיחה נעימה, עד שפתאום ביקשה ממנו להסתלק. לא יפה.
זמן פנוי: ג'ונס היתה בת זוגו של אשטון קוצ'ר לפני ששיחקה ב"מד מן", ניהלה רומנים מתוקשרים עם ג'ייסון סודייקיס מ"SNL" ועם השף הסלבריטאי בובי פליי. בספטמבר 2011 ילדה את בנה הבכור, זנדר, וסירבה לגלות מי אביו. ובכן, מי שהוא לא יהיה, הוא בטח ישמח לגלות שג'ונס אכלה את השליה של בנה אחרי שנולד. סייקו.
מדד פופולריות: “8 מתוך 10. למרות הקריירה המעט פושרת, ג'ונס נותרת אחת הסלבריטאיות המתועדות ביותר בהוליווד. הרי כולם אוהבים ביצ'יות, לא?
8 צפייה בגלריה
בררר, נהיה פה קר. ג'נוארי ג'ונס
בררר, נהיה פה קר. ג'נוארי ג'ונס
בררר, נהיה פה קר. ג'נוארי ג'ונס
(גטי אימג'בנק)

בלונדי

אהרון סטאטון, 33, רק נראה כמו חבר בתנועת נוער נאצית
דמות: קן קוסגרוב, האויב הגדול של פיטר קמפבל ובאופן כללי מישהו שהצליח לשרוד את משחקי הכיסאות והעונות הארוכות של "מד מן".
עבודות צד: עם לוק של גיבור הפוטבול האמריקאי/בריון כיתתי/תנועת הנוער הנאצית שלו, סטאטון דווקא עובד לא רע מאז דרך כוכבו עם התפקיד ב"מד מן". אחרי תפקידים קטנים בסדרות הלהיט "האשה הטובה" ו"מבוקש", לסטאטון צפויים בקרוב שני פרויקטים קולנועיים - סרט אימה וקומדיה רומנטית, ואל תתפלאו אם בהמשך יעשה סטאטון את דרכו של בראדלי קופר, שחקן אחר בעל פרצוף של מניאק, שעלה לגדולה דווקא בגללו.
זמן פנוי: סטאטון נשוי לשחקנית קוני פלטצ'ר ולשניים בן בשם בקט. מחווה לסם בקט מ"זינוק לאתמול", או למחזאי סמואל? לעולם לא נדע.
מדד הפופולריות: 4 מתוך 10. תחושת הבטן שלנו היא שסטאטון הוא מהשחקנים שדווקא ימצאו את עצמם אחרי שהסדרה תחזיר ציוד לבורא ותרד מהמסך הקטן, אבל בינתיים הוא לא ממש עיגן את התחושה הזו בתפקיד ראשי איפשהו. אולי הגיע הזמן?
8 צפייה בגלריה
מתכונן לליל הבדולח. אהרון סטאטון
מתכונן לליל הבדולח. אהרון סטאטון
מתכונן לליל הבדולח. אהרון סטאטון
(גטי אימג'בנק)

סבא וינס

הוליווד פשוט לא באה טוב לווינסנט קרטיזר, 34
דמות: פיט קמפבל, מי ששם את ה"דוש" - ואת ה"באג" - ב"דושבאג".
עבודות צד: לא ברור איך שחקן מוכשר כמו קרטיזר הצליח למצוא את עצמו בלי קריירה יציבה כנבל אחרי הפריצה שהעניקה לו "מד מן", אבל איכשהו, זה פשוט לא קרה. התפקיד הגדול ביותר שלו מאז הגיע עם מותחן המד"ב הכושל "עולם הזמן", שם גילם איש עסקים נכלולי וקשיש שחי בגופו של גבר צעיר, ושם נפל לנו האסימון בנוגע לפריצה המתעכבת: קרטיזר פשוט נראה כאילו איש עסקים נכלולי וקשיש דר בתוך גופו. לוק כזה לגמרי יכול להגביל את התפקידים המוצעים לך.
זמן פנוי: קרטיזר הכיר על הסט של "מד מן" את אלכס בלדל (רורי המרתיחה ב"בנות גילמור"), והשניים החלו לצא, ואפילו התארסו במרץ 2013. חוץ מזה, קרטיזר הוא נטע זר בהוליווד מאחר שהחליט להתרחק מאורח חיים ראוותני, נוסע במכונית מודל 86', גר בבית עם ריהוט מינימלי, מוציא מאות דולרים ספורים בכל חודש רק על מצרכים בסיסיים וקונה דברים בחנויות יד שנייה. בברלין זה נשמע היפסטרי. באל.איי זה סתם מוזר.
מדד פופולריות: 4 מתוך 10, לפחות עד שקרטיזר ישובץ בתפקיד המתאים לו, קרי: נבל שיושב על כורסת עור, מלטף חתול ומתכנן את השמדת העולם.
8 צפייה בגלריה
רק אני וקו השיער הנסוג שלי. ווינסנט קרטיזר
רק אני וקו השיער הנסוג שלי. ווינסנט קרטיזר
רק אני וקו השיער הנסוג שלי. ווינסנט קרטיזר
(גטי אימג'בנק)

יפה, לא ממש אופה

ג'סיקה פארה, 33, מתחזקת קריירה מפוארת. בחלומות שלה
דמות: מייגן דרייפר, אשתו של דון דרייפר, שחקנית יפהפייה, לא בטי. זה מספיק.
עבודות צד: למרות שגם היא ממש יפה ופעילה בביזנס עוד מתחילת העשור הקודם, פארה המסכנה לא זכתה ליותר מדי הצלחה מחוץ לסט של "מד מן". הדבר הכי בולט בקריירה שלה עד כה היה צמד הציצים המפוארים שהדגימה בסרט "מכונת זמן בג'קוזי", ומעבר לכך משתתפת פארה בקומדיה אירית חדשה בשם "סטנד־ביי", שלגמרי יכול להוות דימוי הולם לקריירה שלה.
זמן פנוי: פארה התחתנה ב־2007 עם המפיק ג'ו סמית, אבל אז הפכה למפורסמת, חלתה בתסמונת מלכת היופי והתגרשה ממנו. ב־2012 התחילה לצאת עם המוזיקאי ג'ון קסטנר, סולן בשתי להקות פאנק, מה שאומר – כן, כן, אתם לא טועים – שברגע שהמשכורת של "מד מן" תיגמר, השניים ייאלצו לעשות שיתוף פעולה ארטיסטי כמלצרים ברשת פאסט פוד, או להצטרף לריאליטי כלשהו ב־VH1. בהצלחה עם זה.
מדד פופולריות:  מתוך 10. יפה, מוכשרת באופן סביר, משחקת באחת מהסדרות הטובות ביותר בעולם, אין לה בעיה להראות את הציצי. מה לעזאזל הבעיה פה?
8 צפייה בגלריה
זו ביזו! ג'סיקה פארה
זו ביזו! ג'סיקה פארה
זו ביזו! ג'סיקה פארה
(גטי אימג'בנק)