פליטה נעימה

יש כוכבים שיכולים לעשות פשוט הכל, וייסלח להם
העבריין: אלק בולדווין (56). שחקן חמום מוח וטיפוס בעל פה בגודל שהיה מביך גם שקנאי מצוי.
העבירה: בולדווין והמגה ג'ורה שלו כבר הספיקו להעליב שלל אנשים ומיעוטים. אבל ההודעה שהשאיר במשיבון של בתו איירלנד ב־2007, בהיותה בת 11 בלבד, שבה כינה אותה "חזירה כפוית טובה", היתה השיא. וואט דה פאק, מן?!
העונש: בטווח הארוך הקריירה של בולדווין לא נפגעה מהתקרית המכוערת, כי אנשים די רגילים לכך שהוא בהמה ואוהבים אותו כמו שאוהבים את צ'ארלי שין – דווקא בגלל הפגמים המחליאים והמגרעות הנוראיות שלו. במובן מסוים, הוא מעולם לא נענש על התנהגותו, חוץ מהיח"צ הרע שנמשך זמן מה. מצד שני, קארמה היא קארמה. התשלום עוד יגיע, אבא'לה.
אחרית דבר: בולדווין, שהיה בשלב מעט תקוע של הקריירה שלו כשהתפוצץ על בתו במשיבון, רק הלך מחיל לחיל, זכה בתפקיד האייקוני של ג'ק דונגי ב"30 רוק", והפך שוב לכוכב מחוזר בקולנוע ובטלוויזיה בתחילת העשור השישי לחייו. אחחח, הוליווד, את דפוקה כמו זיתים סוריים.
7 צפייה בגלריה
אמאלה איזה אבא! אלק בולדווין
אמאלה איזה אבא! אלק בולדווין
אמאלה איזה אבא! אלק בולדווין
(צילום: יח"צ)

פיקס מיי פיקסי

לפעמים מגה כוכבות מחליטות להסתפר. לפעמים, יוצא להן ג'סטין ביבר מודל 2008
העבריינית: ג'ניפר לורנס, זוכת פרס האוסקר, ומישהי שממש צריכה להתאמץ כדי לפשל.
העבירה: בנובמבר 2013 לורנס הגיעה לספר שלה ובמקום לבקש שיעשה לה קצוות וקצת דירוג, ביקשה תספורת פיקסי. התוצאה הסופית, למרבה הצער, נראתה כמו התספורת של ג'סטין ביבר בתקופה שבה נשבר לו הקול. רחמים.
העונש: אולי בגלל שלורנס תירצה את הצעד בכך ש"השיער שלי היה ממש שרוף" העולם סלח לה וחלק ממעריציה אפילו גרסו (בלחישה, כמובן) שזה דווקא ממש מתאים לה. עם זאת, רוב אתרי הסטייל והסלבז סיכמו פה אחד שהיה עדיף לה לו היתה עוברת ניתוח פלסטי באמצעות מלגזה.
אחרית דבר: שום כלום. אנחנו מדברים על פאקינג ג'ניפר לורנס, כן? בחורה שזכתה באוסקר בגיל 22. מה אנחנו עשינו עם החיים העלובים שלנו?
7 צפייה בגלריה
נמצאה האחות האבודה של ג'סטין טימברלייק. ג'ניפר לורנס
נמצאה האחות האבודה של ג'סטין טימברלייק. ג'ניפר לורנס
נמצאה האחות האבודה של ג'סטין טימברלייק. ג'ניפר לורנס
(צילום: Imagebank - Gettyimages)

מייגן? בוקס!

כשכוכבת מלכלכת על במאי רב השפעה, כדאי שתוודא שלא אכפת לה ממה שיקרה לקריירה שלה
העבריינית: מייגן פוקס בת ה־27, "שחקנית", דוגמנית ולא בדיוק אלופת הוליווד בשכל ישר.
העבירה: כשפוקס נשאלה איך היה לעבוד עם הבמאי מייקל ביי על סט הסרט "הרובוטריקים 2", היא אמרה שהיה ממש ממש קשה, ושהוא היה כמו "סוג של היטלר". כן, היטלר, ההוא שטבח במיליוני יהודים וצוענים והוביל עולם למלחמה. פרופורציות הן הדבר הכי יחסי.
העונש: פוקס פוטרה מההמשכון השלישי של "הרובוטריקים" – מה שבאופן מדהים עדיין לא גרם לו להיות פחות גרוע – אך בדיעבד, ולמרות שמקורביו של ביי סיפרו שהוא נעלב, הבמאי עדיין ליהק אותה כאפריל אוניל בסרט "צבי הנינג'ה" שהולך לצאת בקרוב. ביי הסביר ב־2011 במגזין "GQ" כי "סטיבן ספילברג (מפיק הסרט – ל"א) דרש שמייגן פוקס תפוטר אחרי הערת היטלר". אנחנו היינו דורשים את פיטוריה כי היא שחקנית איומה, אבל ניחא. גם ככה טוב.
אחרית דבר: פוקס הלכה מחיל לחיל, השתתפה בסרטים מדהימים והיתה מועמדת לאוסקר. עכשיו תדמיינו את ההפך מכל זה, כי זה מה שבאמת קורה למי שמתעסק עם המצפון היהודי של סטיבן ספילברג.
7 צפייה בגלריה
תואר בהיסטוריה של המאה ה-20. מייגן פוקס
תואר בהיסטוריה של המאה ה-20. מייגן פוקס
תואר בהיסטוריה של המאה ה-20. מייגן פוקס
(צילום: Getty Image Bank)

קלולס

במקום הסושי שנמנע מהן במשך תשעה חודשים, יש שחקניות הוליוודיות שאוכלות דברים אחרים רגע אחרי שילדו
העברייניות: אלישה סילברסטון (37), ג'נוארי ג'ונס (36) ומים ביאליק (38) - שלושתן שחקניות, אמהות ונשים שחושבות שהן יודעות הרבה יותר ממה שהן באמת יודעות (טוב, חוץ מביאליק, היא בעלת תארים במקצועות שאנחנו אפילו לא יודעים לאיית).
העבירה: שלושתן חטאו באותה העבירה – זהירות, זה הולך להיות מגעיל אש - כשאכלו את השליה שלהן לאחר הלידה וסיפרו על זה בחופשיות בתקשורת, כאילו זה לא TMI מהחמורים.
העונש: בלי קשר לקריירות הלא מדהימות שלהן – שוב, חוץ מביאליק שמתפרנסת יפה מהסיטקום הכי מצליח בטלוויזיה, "המפץ הגדול" – זכו שלוש השחקניות ביחסי ציבור מהסוג הלא מוצלח בעקבות הרגלי האכילה המוזרים שלהן. והפריק שואו נמשך: ג'ונס הפכה את השליה שלה לכדורים וביאליק היניקה את הילדים שלה, מיילס ופרדריק, בערך עד גיל 23. וסילברסטון? עדיין שנות אור מקאמבק כלשהו, תודה ששאלתם.
אחרית דבר: איפשהו בהוליווד מסתובבת חבורה של ילדים שבילו את רגעיהם הראשונים בעולם כשאמותיהם מנשנשות את השליה שלהם. מה נראה לכם שייצא מהם, חוץ מחבורה של נורמן־בייטסים?
7 צפייה בגלריה
בתמונה ג'נוארי ג'ונס. נעדרת מהתמונה: שאריות של שליה
בתמונה ג'נוארי ג'ונס. נעדרת מהתמונה: שאריות של שליה
בתמונה ג'נוארי ג'ונס. נעדרת מהתמונה: שאריות של שליה
(גטי אימג'בנק)

טוורק איט, ביץ'

חדשות מרעישות: חיכוך ישבנך על מפשעתו של זמר מול מיליוני צופים יכול להוביל לבעיות בנישואיו
העבריינית: מיילי סיירוס (21), כוכבת דיסני בעבר, שרלילה רודפת פרובוקציות בהווה.
העבירה: חוץ מהעבירה הברורה שבלבישת תחתוני לייטקס על ישבן כל כך שטוח, סיירוס היתה סוג של האחראית להתחלה של סוף נישואיו של הזמר רובין ת'יק. בטקס פרסי ה־MTV באוגוסט 2013, כשהחליטה לגרד את הישבן שלה על המפשעה של תיק במהלך הופעתם המשותפת, כמה דברים קרו: א. אשתו של ת'יק, פולה פאטון ההורסת, התפלצה. ב. סיירוס הפכה לסוג של בדיחה, אחת שמגיעה עם לשון – ועוד כמה דברים – בחוץ. ג. טוורקינג – שמה האבן שושני של התנועה שעשתה סיירוס על הבמה – הפכה לתופעה ויראלית בינלאומית. גועל. פאקינג. נפש.
העונש: למרות שאנחנו חושבים שלהיות מיילי סיירוס זה עונש נוראי לכשעצמו, הגברת סבלה גם מעליהום תקשורתי אדיר, כנראה מעט יותר ממה שביקשה להשיג מלכתחילה. אה, והיתה גם הפרידה מהארוס ההורס, ליאם המסוורת', שהגיעה זמן לא רב לאחר מכן. בקיצור, לא קל להיות תאונת רכבת.
אחרית דבר: בפברואר 2014 הודיעו פאטון ות'יק על פרידתם, לאחר תשע שנות נישואין, סיירוס עדיין מדונה/ליידי גאגא וואנאבי, העולם ממשיך להסתובב על צירו.
7 צפייה בגלריה
מפרקת המשפחות. מיילי סיירוס
מפרקת המשפחות. מיילי סיירוס
מפרקת המשפחות. מיילי סיירוס
(מתוך אינסטגרם מיילי סיירוס )

וכדורים נגד טיפשות, יש?

ותואר האדם שממנו הכי לא צריך לקחת טיפים על בריאות הנפש הולך ל...
העבריין: טום קרוז (51), אחד הכוכבים הגדולים בעולם, ואדם שמאמין בכל ליבו בערימת בולשיט שהמציא סופר מד"ב כושל.
העבירה: ב־2005 סיפרה ברוק שילדס שנטלה תרופות נגד דיכאון שלאחר לידה. הראיון של שילדס היה עמוק ומרגש, אך קרוז המטורלל הגיב על הווידוי שלה מנקודת מבטו הסיינטולוגית: "הסמים האלה מסוכנים, אני עזרתי לאנשים להתגבר על ההתמכרות אליהם". לקינוח, תהה קרוז על הקשר בין הרגליה הפרמקולוגיים של שילדס לחייה המקצועיים: "לאן הקריירה שלה הלכה?". ובכן, אולי למקום שבו נמצאת השפיות שלך?
העונש: במובן מסוים היתה זו תחילת תקופת הפסיכו של קרוז, בעיקר מכיוון שכלי התקשורת עסקו בפרשה בהרחבה. מהנקודה הזו דברים החלו להידרדר: הקפיצה על הספה של אופרה, הנישואין המוזרים לקייטי הולמס, כמה סרטים גרועים, הגירושין מקייטי הולמס.
אחרית דבר: קרוז עדיין מגה כוכב, אבל זיהויו המוחלט עם הכנסייה הסיינטולוגית גורם לו בעיקר נזק. מצד שני, קיים ג'ון טרבולטה הדביל שמזוהה עם הסיינטולוגיה גם הוא, אם לקרוז בא להרגיש קצת יותר טוב עם עצמו.
7 צפייה בגלריה
מי שגר בבית מזכוכית, שלא יזרוק אבנים. טום קרוז
מי שגר בבית מזכוכית, שלא יזרוק אבנים. טום קרוז
מי שגר בבית מזכוכית, שלא יזרוק אבנים. טום קרוז
(צילום: גטי)

צבעי מלחמה (פנימית)

בחיים, יש כאלה שגם מיליארד קעקועים לא יסוו את היותם טמבלים קנדיים לבנבנים
העבריין: ג'סטין ביבר (20). זמר, קנדי, שובר לבבות, דוש שלא ברא הגיהינום.
העבירה: מכל הטעויות הרבות שעשה ג'סטין ביבר - כולל העבירות על החוק, תאונות הדרכים, זריקת הביצים על השכנים, הקטטות ובעיקר המוזיקה הנוראית שהוא מנפק – שלל הקעקועים הכעורים שעשה הן כנראה הגדולות ביותר. כן, לביבר יש 20 קעקועים, ביניהם קעקוע של עין, של השם ישו באותיות עבריות, של ציפור לא מזוהה, של ציפור כן מזוהה (ינשוף), של הלוגו של קבוצת ההוקי האהובה עליו ועוד. מכנה משותף: דושבאגיות.
העונש: כיעור נצחי, השתתפות עתידית ב"סלבריטאים בגמילה".
אחרית דבר: יום אחד, אם ביבר יזדקן, הוא ממש יתחרט על כל הזבל שמעטר את גופו.
7 צפייה בגלריה
בייבי, בייבי, בייבי, איזה וויט טראש. ג'סטין ביבר
בייבי, בייבי, בייבי, איזה וויט טראש. ג'סטין ביבר
בייבי, בייבי, בייבי, איזה וויט טראש. ג'סטין ביבר
(גטי אימג'בנק)