זוכרים את רשימת הכוכבים שלינדזי לוהן טענה ששכבה איתם ?אז עכשיו הם מחזירים מלחמה, או לפחות אחד מהם - ג'יימס פרנקו. השחקן ההולל התארח בתוכנית השערורייתית של הווארד סטרן, וטען שלוהן המציאה את עניין הסקס, והם בסך הכל עשו קצת נעים אחד לשני פעם אחת, כשלוהן הייתה טינאייג'רית. אחר כך, טען פרנקו, הבחורה עקבה אחריו לכל מקום ולא הניחה לו: "הייתה לי תקופה שבה הלכתי למועדונים והיא תמיד הייתה שם. לא הייתי במצב שבו הרגשתי 'אויש, אני חייב לברוח מלינדזי', למרות שהיו לה תקופות שבהן אני לא יודע אם היא השתמשה או משהו, אבל היא הייתה הופכת לנוראית".
2 צפייה בגלריה
מה יש לך?! לינדזי מטורללת
מה יש לך?! לינדזי מטורללת
מה יש לך?! לינדזי מטורללת
(גטי אימג'בנק)
"היינו במלון אחד במהלך תקופה אפלה בחייה", נזכר פרנקו, "היה די ברור שהיא מעוניינת בי. הייתי חוזר למלון בלילה והיא הייתה מגיעה לחפש אותי. ידעתי באיזה חדר היא נמצאת, והייתי רואה דרך החלון שהיא עושה מסיבות, וחושב לעצמי 'הו, שוב יש מסיבה אצל לינדזי'. היא חיפשה אותי כל הזמן, ואפילו נכנסה בלי רשות לחדר שלי במלון. כולם הכירו אותה שם, וכנראה לכן נתנו לה מיד בקבלה את המפתח. לילה אחד הייתי שרוע על הספה ונימנמתי, וכשפקחתי את העיניים ראיתי את לינדזי בחדר שלי. השעה הייתה שלוש לפנות בוקר, וחשבתי 'אוקיי, מה אני אמור לעשות עכשיו?'. אז הקראתי לה סיפור". אה, אז ככה קוראים לזה היום.
2 צפייה בגלריה
"אז הקראתי לה סיפור". ג'יימס פרנקו
"אז הקראתי לה סיפור". ג'יימס פרנקו
"אז הקראתי לה סיפור". ג'יימס פרנקו
(צילום: גטי אימג'בנק)
נכון לימים אלו, מספר פרנקו, השניים לא ממש חברים, ולבלות זמן עמה מוגדר אצלו כ"מטופש ועלוב". "הפעם האחרונה שאני חושב שראיתי אותה", נזכר הכוכב, "הייתה במהלך פרוייקט שעשיתי בניו יורק, והיא אמרה 'אני יכולה לבוא לחזרות שלכם?'. וכשהיא הגיעה היא התחילה להיות כל כך בוטה, אני מנחש שזה מכיוון שתשומת הלב לא הייתה מופנית כלפיה. היא התחילה להעיר הערות לגבי השחקנים האומללים. קמתי והלכתי להדריך את אחת השחקניות בצד, בגלל שלא רציתי שלינדזי תשמע, אבל היא אמרה לפני כולם 'מי היא חושבת שהיא? היא נוראית', או משהו בסגנון. אז הסתובבתי אליה ואמרתי 'לינדזי, את יכולה לסתום את הפה או לעזוב'. לא רציתי שהיא תהיה שם. הזמנתי אותה כי הייתי מנומס. היא ממש התעצבנה ויצאה החוצה בטריקת דלת".
פורסם לראשונה: 10:30, 01.05.14