בריטני ספירס עושה את זה שוב: בחורה שהשתתפה בקליפ של מלכת הפופ מדווחת שהדיווה הכתה אותה בטעות בגב כף ידה ושברה את אפה במהלך אחת החזרות. מה שיותר עצוב, טוענת הרקדנית, זה שבריט-בריט אפילו לא טרחה לעצור את החזרה ולהתעניין בשלומה.
הנפגעת, בחורה בשם דון נואל, מתכננת לתבוע את הזמרת כבר השבוע בטענה שלאחר שנשכרה לצילומי הקליפ "Work Bitch" והגיעה לסטודיו בקליפורניה על מנת לעשות חזרות עם שאר הרקדניות, בריטני הופיעה במקום כשהיא "סתורת שיער ומבולבלת", לדבריה, והתקשתה לבצע אפילו צעדי ריקוד בסיסים. אצלנו, אגב, קוראים לזה האנגאובר.
לטענת נואל, היא עמדה מאחורי ספירס בזמן שהזמרת הסתחררה בחוסר שיווי משקל ונופפה בידיה על מנת לא ליפול, ואז היכתה את הרקדנית בפניה. לדבריה, עוצמת המכה הייתה כה חזקה, עד שכל הנוכחים בחדר שמעו את קול הפיצוח. דון סיפרה שהכאב היה עצום, אבל בריטני רק אמרה לה "סליחה" והמשיכה בחזרות. אאוצ'.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Gettyimages)
לאחר כחצי שעה, טוענת הרקדנית, היא לא יכלה לשאת יותר את הכאב ונסעה לרופא, שאמר שיש לה שבר בעצם האף והיא חייבת ניתוח. אנשיה של ספירס, כך מסרה לאתר TMZ, הבטיחו לשלם לה את כל ההוצאות הרפואיות, אבל אחרי חודשים של המתנה דון לא קיבלה אפילו גרוש.
נכון לעכשיו, טרם התקבלה תגובתה של בריטני ספירס לעניין.
3 צפייה בגלריה
איטס בריטני, ביץ'!
איטס בריטני, ביץ'!
איטס בריטני, ביץ'!
(צילום: AP )
פורסם לראשונה: 09:47, 07.05.14