אנג'לינה ג'ולי, שכבר תקופה ארוכה לא ראינו אותה על שערי מגזינים, הצטלמה למגזין "אל" שייצא בסוף החודש. הסיבה לראיון היא יציאת הסרט החדש בכיכבה, "מליפיסנט", אבל בראיון עצמו חשפה ג'ולי פרטים אישיים על חייה. "מעולם לא חשבתי שיהיו לי ילדים", התוודתה בראיון, "מעולם לא חשבתי שאהיה מאוהבת או אפגוש את האדם הנכון עבורי. העובדה שהגעתי מבית הרוס גרמה לי להניח שדברים מסויימים הם רק סיפורי אגדות, ואפילו לא ציפיתי שיקרו לי".
2 צפייה בגלריה
לא חשבה על ילדים. ג'ולי
לא חשבה על ילדים. ג'ולי
לא חשבה על ילדים. ג'ולי
(צילום מסך: שער המגזין)
ג'ולי, אם לשישה ילדים, שלושה מתוכם אימצה ושלושה משותפים לה ולבן זוגה בראד פיט - דיברה גם על הקשר בן שמונה השנים עם השחקן המפורסם. "אחרי כל השנים האלה יש לנו היסטוריה, וכשיש לך היסטוריה עם מישהו, אתם חברים בצורה מאוד אמיתית ועמוקה. זה מנחם מאוד". ג'ולי ופיט, שנפגשו לראשונה על הסט של הסרט "מר וגברת סמית" ושם התאהבו, עובדים כרגע על פרוייקט הוליוודי חדש - כך על פי מקור שדיווח להוליווד ריפורטר.
בסרט בו היא מככבת, "מליפיסנט", המספר על חייה של המכשפה מסיפור "היפהפיה הנרדמת", שיחקו גם בתה ויויאן, שמגלמת את היפהפייה הנרדמת בצעירותה, ושני ילדיה זהרה ופקס שקיבלו גם הם תפקידים קטנים. החוויה לעבוד עם ילדיה לא הייתה דבר קל, מתברר: "אחרי יומיים על הסט בראד ואני היינו כל כך לחוצים, עד שהחלטנו שלא נעשה את זה שוב לעולם".
2 צפייה בגלריה
קשר עמוק ומנחם. ג'ולי ופיט
קשר עמוק ומנחם. ג'ולי ופיט
קשר עמוק ומנחם. ג'ולי ופיט
(צילום: Imagebank - Gettyimages)
פורסם לראשונה: 12:57, 08.05.14