השחקנית מילה קוניס התארחה בתוכנית של אלן דג'נרס לקראת הלידה הקרבה שלה, וחשפה כמה פרטים משעשעים על חשקי ההיריון שלה: "אני עונה לכל הסטריאוטיפים. רוב זמן מתחשק לי מלפפון חמוץ או כרוב כבוש. בעיקרון, מאכלים שמבוססים על ויניגרט". אלן, שדואגת לאורחים שלה, קראה מיד למישהו שהגיח מאחורי הקלעים עם מגש מלפפונים חמוצים וכרוב כבוש והביא לכוכבת שתטעם.
ואיך הבנזוג אשטון קוצ'ר דואג לה? "אשטון איחסן במקרר האחורי שלנו כל מיני מאכלים מוזרים למקרה שיתחשק לי לאכול משהו, כמו כרוב כבוש ואנשובי. וזה עבד, לפני כמה ימים אמרתי לו שמתחשק לי מלפפון כבוש. הוא אמר לי 'רק רגע', הלך לחצר האחורית וחזר עם מלפפון כבוש מצויין".
אלן דאגה לשאול אותה גם על הלידה ועל מין העובר. קוניס סירבה לענות אם יש לה בבטן בן או בת, ורק סיפרה שהיא כבר חשבה על שם, ושקוצ'ר לומד רוסית, מאחר והם מעוניינים לדבר עם הילד גם בשפה הזו. בנוגע ללידה, מילה מעדיפה את זה טבעי: "ראינו כמה סרטים דוקומנטרים בנושא ושמענו דעות של מיילדות, וגילינו שלבית החולים שאני הולכת אליו יש גם דולה. אני מתכננת לעבור את הלידה בצורה הכי טבעית שאפשר, אלא אם יקרה משהו, אני מקווה לעבור את זה בלי אפידורל".
1 צפייה בגלריה
אחרי ארוחת מלפפונים חמוצים. קוניס וקוצ'ר
אחרי ארוחת מלפפונים חמוצים. קוניס וקוצ'ר
אחרי ארוחת מלפפונים חמוצים. קוניס וקוצ'ר
(ספלאש ניוז)
פורסם לראשונה: 12:17, 11.05.14