"לא הייתה לי ילדות קלה, למרות אהבת הוריי", התוודתה כוכבת "פלייבוי" לשעבר, פמלה אנדרסון, "הבייביסיטר ששמרה עליי בילדותי התעללה בי מינית מאז שהייתי בת שש וכשהייתי בת 12, הלכתי לבית של אחד מחבריי, ואחיו הגדול החליט ללמד אותי שש בש. איכשהו זה הוביל למסג' בגב, שהוביל לאונס. זו היתה החוויה המינית ההטרוסקסואלית הראשונה שלי והוא היה בן 25". כך חשפה כוכבת "משמר המפרץ", את החוויות הקשות שעברה בילדותה, בפני מאות האורחים שהשתתפו בארוחה מטעם הקרן על שמה בפסטיבל קאן.
אנדרסון המשיכה להמם את הנוכחים עם מידע לא פשוט בנוגע לעברה וחשפה: "חבר שלי מתקופת בית הספר החליט שזה יהיה מצחיק לאנוס אותי עם עוד שישה מחבריו. רציתי להיעלם מעל פני האדמה". אחד הנוכחים באירוע הגיב: "אף אחד לא ציפה לנאום כזה. פמלה הייתה כל כך אמיצה".
1 צפייה בגלריה
פמלה אנדרסון. מאחורי החזות הקליפורנית השזופה, מסתתר סיפור נוראי
פמלה אנדרסון. מאחורי החזות הקליפורנית השזופה, מסתתר סיפור נוראי
פמלה אנדרסון. מאחורי החזות הקליפורנית השזופה, מסתתר סיפור נוראי
(צילום: גטי אימג'בנק)
הכוכבת העלתה לפייסבוק את התרשמותה מהפסטיבל: "אני אוהבת את קאן! אני בת מזל להיות פה עם משפחתי. ו... חלומות מתגשמים - אני פותחת את הקרן על שמי בצרפת. החיים הטובים. לאסוף כסף למען הגנה ותמיכה באזורים פגיעים ובלתי מפותחים בעולם". על פי הצהרת הארגון, מטרת קרן פמלה אנדרסון להגן על הסביבה ולתמוך בזכויות בעלי חיים ובני אדם.
פורסם לראשונה: 13:03, 18.05.14