במוצ"ש הקרוב (24.5) תיערך סוף סוף החתונה המדוברת שלקים קרדשיאן וקניה ווסט בארמון וורסאי בפריז, וההבטחה של בני הזוג לקיים חתונה אינטימית כנראה עומדת להתקיים: רשימת הסלבס שלא יוזמנו לחתונה ארוכה במיוחד - ובעיקר מדובר במפורסמים שחגגו עם קימסטר את חתונתה עם האקס, כריס האמפריז, שנישואיהם ארכו בדיוק 72 ימים.
אז מי אינו מוזמן? לינדזי לוהן, שהגיעה בזמנו לחתונת כריס וקים בשמלה לבנה, ושמהיכרות מוקדמת עם הבחורה יש סיכוי סביר שהיא תפעיל את נוהל ה"וודינג קראש" שלה, אבריל לאבין, דמי לובאטו ומל בי - שכולן היו אורחות כבוד בחתונה הקודמת. גם ראיין סיקרסט, מנחה "אמריקן איידול" ומפיק התוכנית "משפחת קרדישאן" לא הוזמן לאירוע. לא נעים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: רויטרס)
לא מזמן אמרה קים בראיון: "אנחנו מתכננים חתונה ממש ממש קטנה ואינטימית. ככל שמתקרב הזמן, אנחנו מבינים שאנחנו רוצים את החתונה יותר ויותר קטנה ואינטימית ממה שאנשים מתארים לעצמם".
אז מי דווקא כן הוזמן לחתונה? מלבד המשפחה הקרובה ובר רפאלי שלנו ,גם סרינה וויליאמס, שלמרות שנכחה בחתונה הקודמת הוזמנה גם לנוכחית, הזמרת סיארה - שנחשבת לחברה טובה של קים, וגם הזוג המאושר ג'יי זי וביונסה, שבתחילה סירבו להגיע לאירוע אבל אחרי שנמסר להם שקים לא תצלם את החתונה לטובת תוכנית הריאליטי "משפחת קרדישאן", הם שוקלים בחיוב את הנושא. לא ידוע על גורלה של סולאנג' בנוגע להזמנה.
בתוך כך, אחיה החורג של קים, ברודי ג'אנר, כנראה לא יגיע לחתונה: חברתו מזה שבעה חודשים, קייטלין קרטר, לא הוזמנה - כך טוען מקור, והוא מסרב להגיע בלעדיה.
קים הגיבה לאמירות התקשורת בנוגע לרשימת אורחים ענקית, שכביכול פורסמה: "לא שחררנו אף רשימה כזאת. הרשימות שפורסמו מזוייפות. לא הזמנו 1,600 אורחים כמו שטענו חלק מהפרסומים שקראתי. מדובר באירוע מאוד קטן ואינטימי. ראיתי כבר שפורסמו תמונות מזוייפות של שמלות כלה שלי, אף אחד עדיין לא ראה את השמלה שלי! אלו בתמונות ישנות. אל תאמינו לשום דבר שאתם שומעים בנוגע לחתונה, אלא אם שמעתם אותו מאיתנו".
4 צפייה בגלריה
אל תאמינו לכלום. קים וקניה
אל תאמינו לכלום. קים וקניה
אל תאמינו לכלום. קים וקניה
(צילום: gettyimages)
אתר הרכילות "פייג' סיקס" דיווח שהאורחים בחתונה יקבלו כל אחד אבטחה אישית צמודה וטלפון נייד, מיד עם הגיעם לפריז, במטרה לשמור על סודיות האירוע. לאחר טקס קבלת הפנים בארמון ורסאי, יטוסו האורחים במטוס פרטי לפירנצה באיטליה, שם תיערך החתונה בשבת. דובר מטעם פירנצה חשף שבני הזוג שכרו את המקום תמורת למעלה מ-420,000 דולר. אולי חתונה קטנה ואינטימית, אבל בטוח יקרה בטירוף.
4 צפייה בגלריה
הכי לא אולמי בון טון. ארמון ורסאי
הכי לא אולמי בון טון. ארמון ורסאי
הכי לא אולמי בון טון. ארמון ורסאי
(צילום: mct)
פורסם לראשונה: 16:19, 21.05.14