השחקנית זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס פלטה בטעות בדיחת אונס בפסטיבל קאן, ובעקבות כך היא זוכה לביקורות מאתרים רבים בחו"ל, גם מכאלה שאהדו אותה עד כה. תחליטו אתם מי צודק:
סיפור שהיה כך היה: במסיבה של אנשי התעשייה ההוליוודית בפסטיבל קאן, שנערכה על ידי "ואניטי פייר" ו"ארמאני", חשפה לורנס בת ה-23 שבפעם הראשונה שפגשה את במאי "גראביטי", אלפונסו קוארון, היא כל כך התרגשה עד שניגשה אליו ואמרה בהומור "שמרתי בשבילך את צרחת האונס שלי". הסיפור המביך הזה התפרסם במהירות ובכל רחבי הרשת החלו לבקר את השחקנית על חוסר הרגישות ביחס לקורבנות אונס.
3 צפייה בגלריה
יש דברים שלא צוחקים עליהם. לורנס
יש דברים שלא צוחקים עליהם. לורנס
יש דברים שלא צוחקים עליהם. לורנס
(צילום: Imagebank - Gettyimages)
מכיוון שללורנס אין חשבון טוויטר, היא עדיין לא התנצלה או הגיבה באמצעות הרשת החברתית כמו שהרבה סלבס אחרים היו נוהגים במקרה כזה, וגם אנשי יחסי הציבור שלה טרם הגיבו.
בלוגר הרכילות המפורסם פרז הילטון כתב באתרו: "אנחנו יודעים שאת תמיד פתוחה ואמיתית בראיונות, אבל בחייך! בדיחת אונס?! אנחנו בטוחים שהיא חשבה שמה שיצא לה מהפה במסיבה לא נועד להגיע לתקשורת, אבל עדיין, זה לא תירוץ לבדיחות אונס. הן לעולם לא מצחיקות".
3 צפייה בגלריה
ממש מעריצה של קוארון. לורנס
ממש מעריצה של קוארון. לורנס
ממש מעריצה של קוארון. לורנס
(צילום: AP)
בלוגר אחר כתב: "אנחנו לא כועסים, ג'ניפר, אנחנו רק מאוכזבים. ובסדר, אנחנו גם די כועסים". אתר נוסף הצהיר: "אחרי בדיחת האונס, נראה שהיא הייתה מספיק בת מזל על מנת לא להיות בסיטואציה שדורשת צרחה כזאת, אחרת היא לא הייתה זורקת את המילה הזו בכזאת קלות".
>>> מה אתם חושבים? בדיחה קלילה שהוצאה מהקשרה או זעם מוצדק על נושא שלא מתבדחים עליו? ספרו לנו בתגובות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: gettyimages)