כוכבת הסדרה "משפחה מודרנית", סופיה ורגרה, ביטלה את אירוסיה לאיש העסקים ניק לוב. בהודעה שהוציאה ורגרה במוצאי שבת, אמרה כך: "לא שאמור להיות לכם איכפת, אבל על מנת למנוע מהעיתונות להמציא דרמה היסטרית ונוגעת ללב, אני מעדיפה להודיע למעריציי באופן אישי שניק ואני החלטנו להיפרד. היו לנו יותר מדי בעיות עם הניסיון להחליט איך לבלות את זמננו ביחד, ובגלל עבודתי ועבודתו זה הפך להיות יותר ויותר קשה. כבר לא היה לנו כיף. אנחנו עדיין קרובים, אבל מאמינים שזה הדבר הטוב ביותר עבורנו נכון לרגע זה".
2 צפייה בגלריה
יותר מדי בעיות. סופיה ורגרה
יותר מדי בעיות. סופיה ורגרה
יותר מדי בעיות. סופיה ורגרה
(gettyimages)
ורגרה ולוב היו מאורסים כשנתיים, ואף יצאו שנתיים לפני האירוסים. לוב, איש עסקים במקצועו, הציע לורגרה נישואין ביוני 2012, בטיול למקסיקו, בו חגגו את יום הולדתה ה-40 של ורגרה. חודשיים לפני ההצעה כבר התרוצצו שמועות שבני הזוג עומדים להיפרד, לכאורה בגלל הפרסום העולה של הכוכבת (בשנת 2012 דורגה ורגרה כאישה המרוויחה ביותר בטלוויזיה, עם שכר של 19 מיליון דולר).
השניים לא תכננו חתונה גדולה מאחר ולשניהם זו לא חתונתם הראשונה, סיפרה ורגרה בראיון ל"קוסמופוליטן" ביוני 2013. "כשהוא הציע לי נישואין, זה היה יום הולדתי, והטסתי יותר מ-10 חברים וקרובי משפחה למקסיקו לשישה ימים של חגיגות. לקח לי המון זמן לארגן את זה מבחינה לוגיסטית. אם הייתי יודעת שאקבל הצעת נישואין, לא הייתי מארגנת את מסיבת יום ההולדת המטופשת הזו".
2 צפייה בגלריה
ביוש. ורגרה ולוב
ביוש. ורגרה ולוב
ביוש. ורגרה ולוב
(צילום: גטי אימאג'ס)